Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 06.5.2005 21:09

radek31 píše:8171 už má jít k nám do Strašnic, tak jsem zvědavej kdy bude hotová
No asi tak na podzim když všechno dobře dopadne.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 06.5.2005 21:08

Pepa píše:8170 ex 6702
8171 rozpracován

Po naplnění vozovny Motol, by měli T3R.PV chodit do Strašnic. T3LF od 8171 určitě nebudou :roll:
8171 už má jít k nám do Strašnic, tak jsem zvědavej kdy bude hotová

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 06.5.2005 21:04

8170 ex 6702
8171 rozpracován

Po naplnění vozovny Motol, by měli T3R.PV chodit do Strašnic. T3LF od 8171 určitě nebudou :roll:

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 06.5.2005 20:47

jara píše:
Martin píše: Do dalšího pořadníku bych nominoval zmíněný vůz 8006, pak 8071 nebo 8100.
Ona to už potřebuje. Má toho hodně zasebou
Nezapomínejme, že vůz se dá dát celkem do kupy pomocí PO. Ale vozy T3M a T3, které dodnes jezdí bez "mramorového" umakartu, většinou čeká rekonstrukce. Pokud tedy nebyli na PO nedávno.

Kolik taková PO stojí? A jak dlouho trvá?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 06.5.2005 20:32

Martin píše:
jara píše: Mají ještě 8006
Do dalšího pořadníku bych nominoval zmíněný vůz 8006, pak 8071 nebo 8100.
Ona to už potřebuje. Má toho hodně zasebou

Martin

Příspěvek od Martin » 06.5.2005 20:18

jara píše:
Martin píše:Sláva: Tak už došlo i na nejhorší vůz hloubětínské vozovny-8056. Větší šrot tam snad neměli 8-)
Mají ještě 8006
Do dalšího pořadníku bych nominoval zmíněný vůz 8006, pak 8071 nebo 8100.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 06.5.2005 17:22

Martin píše:Sláva: Tak už došlo i na nejhorší vůz hloubětínské vozovny-8056. Větší šrot tam snad neměli 8-)
Mají ještě 8006

Martin

Příspěvek od Martin » 06.5.2005 15:28

Sláva: Tak už došlo i na nejhorší vůz hloubětínské vozovny-8056. Větší šrot tam snad neměli 8-)

6529
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.1.2004 21:57

Změny v číslech

Příspěvek od 6529 » 06.5.2005 10:17

Přehozy v číslech T3R.P (K-report/p.M.Penc)-z 5.5.

8465...ex 6705
8466...ex 6703
8467...ex 8011
8468...ex 6808
8469...ex 8056
8470...ex 6778

8168...ex 6714
8169,8170-rozpracovány

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: 5516

Příspěvek od 9001 » 27.4.2005 16:09

Jonáš píše:
Fořtík píše:POkud jde o vlečňák, pak k němu nutně musí být i řídící vůz. Vůz s progressem nemůže jezdit za klasikou. :-) Dle mého z něj bude takový vůz, jakým byl svého času 6554 - bez větších změn, pouze úprava výzbroje a vyučovacích pomůcek...
Ani nebude udělán pro výuku!
Tak takhle se vyhazujou peníze :roll:

Jonáš

Re: 5516

Příspěvek od Jonáš » 27.4.2005 15:58

Fořtík píše:POkud jde o vlečňák, pak k němu nutně musí být i řídící vůz. Vůz s progressem nemůže jezdit za klasikou. :-) Dle mého z něj bude takový vůz, jakým byl svého času 6554 - bez větších změn, pouze úprava výzbroje a vyučovacích pomůcek...
Ani nebude udělán pro výuku!

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: 5516

Příspěvek od Fořtík » 27.4.2005 15:47

Jonáš píše:No šumperizace nepřipadá v úvahu, neboť jde o vlečňák a nebude sloužit k přímé výuce. Jak jsem dostal, tak dávám dál.
POkud jde o vlečňák, pak k němu nutně musí být i řídící vůz. Vůz s progressem nemůže jezdit za klasikou. :-) Dle mého z něj bude takový vůz, jakým byl svého času 6554 - bez větších změn, pouze úprava výzbroje a vyučovacích pomůcek...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: 5516

Příspěvek od slimman » 27.4.2005 15:13

Proxy píše:Vzhledem k tomu, že termín GO se u pražských tramvají nepoužívá, tak mi také trochu uniká, co tím Jonáš myslel.
Podle mne se pod termín "generální oprava" dá schovat jak šumperizace (reko na R.P), tak prohlídky stupně PO (dříve VP) :wink:
V ÚD se používá, pokud vím: PÚ - revize, PO jako větší prohlídka, GO - interně reko na T3R.P a snad ještě MO jako mimořádná oprava.

Jonáš

Re: 5516

Příspěvek od Jonáš » 27.4.2005 13:56

Proxy píše:Vzhledem k tomu, že termín GO se u pražských tramvají nepoužívá, tak mi také trochu uniká, co tím Jonáš myslel.
Podle mne se pod termín "generální oprava" dá schovat jak šumperizace (reko na R.P), tak prohlídky stupně PO (dříve VP) :wink:
No šumperizace nepřipadá v úvahu, neboť jde o vlečňák a nebude sloužit k přímé výuce. Jak jsem dostal, tak dávám dál.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: 5516

Příspěvek od Proxy » 27.4.2005 12:29

jara píše:GO=generální oprava, ALe to snad už víš.......... a ne přestavba!!!!!! :lol:
Vzhledem k tomu, že termín GO se u pražských tramvají nepoužívá, tak mi také trochu uniká, co tím Jonáš myslel.
Podle mne se pod termín "generální oprava" dá schovat jak šumperizace (reko na R.P), tak prohlídky stupně PO (dříve VP) :wink:

Odpovědět