Napsal: 06.5.2005 21:09
No asi tak na podzim když všechno dobře dopadne.radek31 píše:8171 už má jít k nám do Strašnic, tak jsem zvědavej kdy bude hotová
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=553
No asi tak na podzim když všechno dobře dopadne.radek31 píše:8171 už má jít k nám do Strašnic, tak jsem zvědavej kdy bude hotová
8171 už má jít k nám do Strašnic, tak jsem zvědavej kdy bude hotováPepa píše:8170 ex 6702
8171 rozpracován
Po naplnění vozovny Motol, by měli T3R.PV chodit do Strašnic. T3LF od 8171 určitě nebudou
Nezapomínejme, že vůz se dá dát celkem do kupy pomocí PO. Ale vozy T3M a T3, které dodnes jezdí bez "mramorového" umakartu, většinou čeká rekonstrukce. Pokud tedy nebyli na PO nedávno.jara píše:Ona to už potřebuje. Má toho hodně zasebouMartin píše: Do dalšího pořadníku bych nominoval zmíněný vůz 8006, pak 8071 nebo 8100.
Ona to už potřebuje. Má toho hodně zasebouMartin píše:Do dalšího pořadníku bych nominoval zmíněný vůz 8006, pak 8071 nebo 8100.jara píše: Mají ještě 8006
Do dalšího pořadníku bych nominoval zmíněný vůz 8006, pak 8071 nebo 8100.jara píše:Mají ještě 8006Martin píše:Sláva: Tak už došlo i na nejhorší vůz hloubětínské vozovny-8056. Větší šrot tam snad neměli
Mají ještě 8006Martin píše:Sláva: Tak už došlo i na nejhorší vůz hloubětínské vozovny-8056. Větší šrot tam snad neměli
Tak takhle se vyhazujou penízeJonáš píše:Ani nebude udělán pro výuku!Fořtík píše:POkud jde o vlečňák, pak k němu nutně musí být i řídící vůz. Vůz s progressem nemůže jezdit za klasikou. Dle mého z něj bude takový vůz, jakým byl svého času 6554 - bez větších změn, pouze úprava výzbroje a vyučovacích pomůcek...
Ani nebude udělán pro výuku!Fořtík píše:POkud jde o vlečňák, pak k němu nutně musí být i řídící vůz. Vůz s progressem nemůže jezdit za klasikou. Dle mého z něj bude takový vůz, jakým byl svého času 6554 - bez větších změn, pouze úprava výzbroje a vyučovacích pomůcek...
POkud jde o vlečňák, pak k němu nutně musí být i řídící vůz. Vůz s progressem nemůže jezdit za klasikou. Dle mého z něj bude takový vůz, jakým byl svého času 6554 - bez větších změn, pouze úprava výzbroje a vyučovacích pomůcek...Jonáš píše:No šumperizace nepřipadá v úvahu, neboť jde o vlečňák a nebude sloužit k přímé výuce. Jak jsem dostal, tak dávám dál.
V ÚD se používá, pokud vím: PÚ - revize, PO jako větší prohlídka, GO - interně reko na T3R.P a snad ještě MO jako mimořádná oprava.Proxy píše:Vzhledem k tomu, že termín GO se u pražských tramvají nepoužívá, tak mi také trochu uniká, co tím Jonáš myslel.
Podle mne se pod termín "generální oprava" dá schovat jak šumperizace (reko na R.P), tak prohlídky stupně PO (dříve VP)
No šumperizace nepřipadá v úvahu, neboť jde o vlečňák a nebude sloužit k přímé výuce. Jak jsem dostal, tak dávám dál.Proxy píše:Vzhledem k tomu, že termín GO se u pražských tramvají nepoužívá, tak mi také trochu uniká, co tím Jonáš myslel.
Podle mne se pod termín "generální oprava" dá schovat jak šumperizace (reko na R.P), tak prohlídky stupně PO (dříve VP)
Vzhledem k tomu, že termín GO se u pražských tramvají nepoužívá, tak mi také trochu uniká, co tím Jonáš myslel.jara píše:GO=generální oprava, ALe to snad už víš.......... a ne přestavba!!!!!!