T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Ústečák » 10.12.2019 21:39

Karosák píše:
09.12.2019 13:20
Ústečák: Hodně přísně =D> Nešlo by toto zajímavé pojednání protlačit do DP kontaktu? :devilsmokin =P~
Jen přemýšlím, jakou zvolit rubriku... :-k
"Smějeme se s dívkou DP kontaktu?" :devilsmokin

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3372
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 09.12.2019 13:20

Ústečák: Hodně přísně =D> Nešlo by toto zajímavé pojednání protlačit do DP kontaktu? :devilsmokin =P~
Jen přemýšlím, jakou zvolit rubriku... :-k

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.12.2019 12:23

https://zdopravy.cz/na-barrandov-jela-t ... dpp-38623/

Z 800 tramvají nemůže na Barrandov 18.

Jo, kdyby se to stalo před 15 lety, kdy z 1000 tramvají nemohlo na Barrandov 700, tak by se tomu možná dalo divit méně.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3711
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od von Špilberk » 09.12.2019 9:48

Ústečák: =D>
Zcela vyčerpávající rozbor. Tohle by si měli tiskoví mluvčí DP vytisknout, zvětšit a vylepit v kanceláři na zeď.

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Ústečák » 09.12.2019 9:29

Na druhou stranu je třeba uznat, že pokud by se některé problémy řešily aktivněji a aktivněji by se taky o nich informovalo, zbylo by podobným katastrofikům daleko méně prostoru pro šíření paniky, nesmyslů a různých spikleneckých teorií. OMH z tohoto žije. Pokud by DP stran tyristorky na Barrandově uznal, že se stala chyba, bohužel, ale že taky k žádné bezpečnostní hrozbě nedošlo, a vše náležitě podepřel solidními technickými argumenty, a to ideálně hned v pátek, tak OMG a jiní nemají o čem psát a místo bouře by bez povšimnutí prošla decentní přeháňka. Takhle měl katastrofik luxusní prostor celého víkendu k tomu, aby si ten jeho pamflet řádně uhnětl, zatímco DP mlčel a spekulacím tak celou dobu nahrával.

Obdobně s těmi přesuny tramvají. Kdyby se na začátku jasně řeklo, že jde o preventivní opatření, proč k němu dochází, a o pár dní později by se opět informovalo, že tramvaje jsou zpět a na Modřany jezdíme v plné palbě, tak by v neděli večer nemohla vyjít v Událostech repka stojící na více než týden starých informacích, kterou všichni přebrali. A zase: Tohle se musí řešit hned, když takový problém vznikne. Každá minuta prodlení bez odborně kvalitní reakce od DP nahrává zbytečným spekulacím a polopravdám, takže si většina čtenářů zpravodajství myslí, co že se neděje za apokalypsu, zatímco do Modřan jezdí 15T v plné výpravě a bez omezení. Halt prostě svět nejede po-pá 7-15, ale neustále. A pokud chceme poškozující spekulace co nejvíce eliminovat, musíme na něj náležitě, otevřeně a bez prodlení reagovat. Hlava v písku a neustálé vyčkávání obecně fungovaly dobře v devadesátkách, ale na začátku 20. let 21. století je prostě situace už jinde. Nenabídneme-li rychlou a kvalitní informaci, veřejnost sáhne po té první dostupné, tedy blábolech samozvaných katastrofiků bez relevantních informací, zato s dostatečnou motivací jejich bludy šířit. Což platí obecně, nejen pro DP.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 09.12.2019 8:09

Pokud někomu jde o senzaci a nikoli o fakta, tak i kdybys všecko dělal na 120% perfektně, stejně to nepomůže.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3711
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od von Špilberk » 09.12.2019 7:51

XSC píše:
08.12.2019 20:34
Nejhorší ze všeho je aktivní blb, který na tom dělá politiku.
Jediná obrana proti aktivním blbům je nenahrávat jim. Kdežto u DP mám poslední dobou pocit, že si na výrobu nahrávek pro aktivní blby založil extra odbor. #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 08.12.2019 21:22

Upřímně čekám až napíše, že tam jezdí 15T, která byly v ranní špičce na estakádě sundala kolo, tak budou mít hasiči celé dopoledne co řešit...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1529
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od XSC » 08.12.2019 20:34

Nejhorší ze všeho je aktivní blb, který na tom dělá politiku.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.12.2019 17:35


Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6022
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 08.12.2019 13:50

von Špilberk píše:
08.12.2019 11:09
Tak ještě dotaz na T6: ta přece nerekuperuje, ale Barrandov při výpadku proudu sjet může, takže u ní je to s chlazením výzbroje jak :?: (brzdové odpory jsou taky na střeše, dobrý, ale co zbytek :?: )
Motory mají vlastní chlazení, takže pro ně se nic nemění a měnič je chlazen motorem na 24V, takže taky no problem.
XSC píše:
08.12.2019 11:13
Nebyl ještě u té tyristorky nějaký problém s automatickým odbuzením motorů, což se na cestu nahoru na Barrandov moc nehodí? Nebo to je jen u klasiky?
Odbuzení by pro motory problém být mohl, ale spíš v létě a napomáhá jim i to, že se tam teď lítá závratných 40 (30, 20, 15...), navíc od dob provádění zkoušek (někdy 2003 tušim), kdy jsme měli v provozu motory v třídě izolace B (130 °C), máme dneska v provozu motory v třídě izolace H-C (180-220°C).

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1529
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od XSC » 08.12.2019 12:53

Spíš nejednalo. Někde v hloubi fóra to tu je pro každý typ popsané, proč u něj byl s Barrandovem problém. To stoupání není sice tak strmé jako Trojská, ale je dost dlouhé, takže jak cesta nahoru, tak hlavně dolu působí starším strojům problémy. Navíc pro běžného cestujícího mezi T3, T3M a T3RP zas takový rozdíl není.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.12.2019 11:52

Nemohlo se v případě Barrandova jednat i tak o trochu "politickou záležitost", kdy prostě nebylo žádoucí, aby supermoderní trať "hyzdily" staré tramvaje, resp. aby obyvatelé Barrandova nemuseli přesedat z relativně nových autobusů (připomínám, že třeba Karosa KB B900 byly staré nanejvýš 6 let) do starých tramvají?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1529
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od XSC » 08.12.2019 11:13

Nebyl ještě u té tyristorky nějaký problém s automatickým odbuzením motorů, což se na cestu nahoru na Barrandov moc nehodí? Nebo to je jen u klasiky?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3711
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od von Špilberk » 08.12.2019 11:09

demon: @3644
tak konečně to začíná dávat nějaký smysl, bohužel takovéhle technické detaily, co který vůz dělá/nedělá při výpadku proudu by mohly být na našich supr školeních, ale nejsou. #-o
Tak ještě dotaz na T6: ta přece nerekuperuje, ale Barrandov při výpadku proudu sjet může, takže u ní je to s chlazením výzbroje jak :?: (brzdové odpory jsou taky na střeše, dobrý, ale co zbytek :?: )

Odpovědět