T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Jabberwocky » 14.11.2008 20:27

VIKtor píše:Upřesníte svou lokalizační technologii pane profesore? :lol:
Dva zvukové sensory s rozsahem zaznamenávaných kmitočtů cca 15 Hz - 20 kHz. Výstupy svedeny do vyhodnocovací jednotky na principu analogového přenosu elektrických vzruchů. Stačí? :devilsmokin

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od VIKtor » 14.11.2008 13:59

demon píše:
VIKtor píše:A v dílnách odstavenou 6826.... Už se ví co s ní bude? (Jak jsem pochopil, tak šrotace je asi už jasná věc, ale spíš mi jde o to jestli budou nějak použity, neb skartovány její papíry)
Ještě není rozhodnuto, jen tu tak postává... :lol:
Dnes kolem deváté si přihasil vláček 5418+7281 a suchoj tu už zůstane.
Aby vám tam nevystál důlek... :lol:

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od VIKtor » 14.11.2008 13:56

Jabberwocky píše:8040 (včera dopoledne na lince 19) uvnitř hnusně kničí. Já tedy tyristorky kvůli jejich zvukovým projevům vůbec nijak zvlášť nemusím, ale tohle je fakt síla. Nejde to od pulsního měniče, je to závislé na otáčkách motorgeneráturu, mění to všelijak výšku a připomíná to kňučení vadné zářivky nebo čeho. Lokalisovat se mi to nepovedlo (přišlo mi, že to jde od kabiny, ale nevím) a nakonec jsem z vozu zdrhnul. Tfuiteufel!
Upřesníte svou lokalizační technologii pane profesore? :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 14.11.2008 11:28

VIKtor píše:A v dílnách odstavenou 6826.... Už se ví co s ní bude? (Jak jsem pochopil, tak šrotace je asi už jasná věc, ale spíš mi jde o to jestli budou nějak použity, neb skartovány její papíry)
Ještě není rozhodnuto, jen tu tak postává... :lol:
Dnes kolem deváté si přihasil vláček 5418+7281 a suchoj tu už zůstane.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Jabberwocky » 14.11.2008 9:38

8040 (včera dopoledne na lince 19) uvnitř hnusně kničí. Já tedy tyristorky kvůli jejich zvukovým projevům vůbec nijak zvlášť nemusím, ale tohle je fakt síla. Nejde to od pulsního měniče, je to závislé na otáčkách motorgeneráturu, mění to všelijak výšku a připomíná to kňučení vadné zářivky nebo čeho. Lokalisovat se mi to nepovedlo (přišlo mi, že to jde od kabiny, ale nevím) a nakonec jsem z vozu zdrhnul. Tfuiteufel!

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od VIKtor » 14.11.2008 9:17

demon píše:Koukam že máme na páteři aktualizovaný přesuny vozů, tak ještě doplním dvojičku 6841+6871 na Žižkově.
A v dílnách odstavenou 6826.... Už se ví co s ní bude? (Jak jsem pochopil, tak šrotace je asi už jasná věc, ale spíš mi jde o to jestli budou nějak použity, neb skartovány její papíry)

Uživatelský avatar
Radim7227
Uživatel
Příspěvky: 338
Registrován: 10.8.2007 20:41
Bydliště: Tram 4,13,22,97,99
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Radim7227 » 13.11.2008 20:25

demon píše:Koukam že máme na páteři aktualizovaný přesuny vozů, tak ještě doplním dvojičku 6841+6871 na Žižkově.

Neviděl někdo dnes soupravu 7234+7235 na 27/9, měl by prý na ní být nově Samsung ?
Jo jo jeto stejný Samsung jako je 7288-7289.

Uživatelský avatar
Škoda 7 Tr
ovocnář
Příspěvky: 154
Registrován: 30.10.2007 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Škoda 7 Tr » 13.11.2008 20:00

Dneska jezdila na zkušebkách terezka 8098.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 13.11.2008 19:30

Koukam že máme na páteři aktualizovaný přesuny vozů, tak ještě doplním dvojičku 6841+6871 na Žižkově.

Neviděl někdo dnes soupravu 7234+7235 na 27/9, měl by prý na ní být nově Samsung ?

Uživatelský avatar
valduch
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 23.10.2008 19:59
Bydliště: Praha 4-nejblíž ke konečné 11 :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od valduch » 13.11.2008 17:08

Škoda 7 Tr píše: Takže se asi nestane, že by vyjela na nějaké pankrácké pořadí?
Asi nejspíš ne

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 13.11.2008 16:15

Pepa píše:a 7026 nechcete? dopadla mnohem hůř než 7029 a stále se na ni práší ve vozovně
7026 berem taky, opravovat se nebude.

Uživatelský avatar
Škoda 7 Tr
ovocnář
Příspěvky: 154
Registrován: 30.10.2007 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Škoda 7 Tr » 13.11.2008 9:04

valduch píše:
Škoda 7 Tr píše:Věděl by někdo, co se bude dít se soupravou 6957+6862, která je ve vozovně Pankrác a ještě nevyjela?
Dneska jsem se ptal šéfa v dílně a říkal že je u nás jen odstavená protože je na Žižkově plno :wink:
Takže se asi nestane, že by vyjela na nějaké pankrácké pořadí?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od MOp » 11.11.2008 22:59

Cituji z http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040824
Pražské tramvaje píše:V roce 1999 byl do Ústředních dílen přistaven k provedení tzv. vzorové generální opravy vůz T3SUCS ev.č. 7090. Dopravní podnik Praha předpokládal, že v rozsahu této generální opravy budou následně opravovány i další tramvaje T3SU a T3SUCS. U tohoto vozu byla provedena celková oprava vozové skříně, oprava původní odporové elektrické výzbroje, výměna kabiny řidiče za větší a náhrada stávajících schodů za nerezové a jako u všech ostatních modernizací tramvají z 90. let byla dosazena tlačítková předvolba na otevírání dveří. Jinak vůz zůstal beze změn a další generální opravy tramvají podle této vzorové již nepokračují.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od DavidD » 11.11.2008 22:58

demon píše:
DavidD píše:Mírně doplním, že dle mích info 7090 nejen byl testem pro T3R.P, ale původně se uvažovalo o provedení PO na Sučkách v této podobě.
Co já vim, tak 7090 PO ani neprošla, proto to staré obložení...
Nevím jestli prošla PO v tom podání co se dělá dnes, ale obložení před reko v r. 2000 měla takovou tu napodobeninu dřeva a byl to snad nejhorší vůz z vokovic. Pamatuji si na jeho provoz s vozem 7091 na lince 20. No otřes, dnes by to snad už ani nikdo nepustil na koleje!

Kalanis
Uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 04.10.2008 17:54
Kontaktovat uživatele:

7090

Příspěvek od Kalanis » 11.11.2008 22:56

Díky všem za objasnění specifik tohoto vozu. Nečekal jsem až tak důkladné vysvětlení ( :absolut ). Jen mi šlo o to, kdy k těm schodům přišel. Odpověď tedy zní "před začátkem progressizace Té trojek jakožto jeden z pokusů".

Odpovědět