Dva zvukové sensory s rozsahem zaznamenávaných kmitočtů cca 15 Hz - 20 kHz. Výstupy svedeny do vyhodnocovací jednotky na principu analogového přenosu elektrických vzruchů. Stačí?VIKtor píše:Upřesníte svou lokalizační technologii pane profesore?
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Aby vám tam nevystál důlek...demon píše:Ještě není rozhodnuto, jen tu tak postává...VIKtor píše:A v dílnách odstavenou 6826.... Už se ví co s ní bude? (Jak jsem pochopil, tak šrotace je asi už jasná věc, ale spíš mi jde o to jestli budou nějak použity, neb skartovány její papíry)
Dnes kolem deváté si přihasil vláček 5418+7281 a suchoj tu už zůstane.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Upřesníte svou lokalizační technologii pane profesore?Jabberwocky píše:8040 (včera dopoledne na lince 19) uvnitř hnusně kničí. Já tedy tyristorky kvůli jejich zvukovým projevům vůbec nijak zvlášť nemusím, ale tohle je fakt síla. Nejde to od pulsního měniče, je to závislé na otáčkách motorgeneráturu, mění to všelijak výšku a připomíná to kňučení vadné zářivky nebo čeho. Lokalisovat se mi to nepovedlo (přišlo mi, že to jde od kabiny, ale nevím) a nakonec jsem z vozu zdrhnul. Tfuiteufel!
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Ještě není rozhodnuto, jen tu tak postává...VIKtor píše:A v dílnách odstavenou 6826.... Už se ví co s ní bude? (Jak jsem pochopil, tak šrotace je asi už jasná věc, ale spíš mi jde o to jestli budou nějak použity, neb skartovány její papíry)
Dnes kolem deváté si přihasil vláček 5418+7281 a suchoj tu už zůstane.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
8040 (včera dopoledne na lince 19) uvnitř hnusně kničí. Já tedy tyristorky kvůli jejich zvukovým projevům vůbec nijak zvlášť nemusím, ale tohle je fakt síla. Nejde to od pulsního měniče, je to závislé na otáčkách motorgeneráturu, mění to všelijak výšku a připomíná to kňučení vadné zářivky nebo čeho. Lokalisovat se mi to nepovedlo (přišlo mi, že to jde od kabiny, ale nevím) a nakonec jsem z vozu zdrhnul. Tfuiteufel!
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
A v dílnách odstavenou 6826.... Už se ví co s ní bude? (Jak jsem pochopil, tak šrotace je asi už jasná věc, ale spíš mi jde o to jestli budou nějak použity, neb skartovány její papíry)demon píše:Koukam že máme na páteři aktualizovaný přesuny vozů, tak ještě doplním dvojičku 6841+6871 na Žižkově.
- Radim7227
- Uživatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 10.8.2007 20:41
- Bydliště: Tram 4,13,22,97,99
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Jo jo jeto stejný Samsung jako je 7288-7289.demon píše:Koukam že máme na páteři aktualizovaný přesuny vozů, tak ještě doplním dvojičku 6841+6871 na Žižkově.
Neviděl někdo dnes soupravu 7234+7235 na 27/9, měl by prý na ní být nově Samsung ?
- Škoda 7 Tr
- ovocnář
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30.10.2007 20:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Dneska jezdila na zkušebkách terezka 8098.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Koukam že máme na páteři aktualizovaný přesuny vozů, tak ještě doplním dvojičku 6841+6871 na Žižkově.
Neviděl někdo dnes soupravu 7234+7235 na 27/9, měl by prý na ní být nově Samsung ?
Neviděl někdo dnes soupravu 7234+7235 na 27/9, měl by prý na ní být nově Samsung ?
- valduch
- Uživatel
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.10.2008 19:59
- Bydliště: Praha 4-nejblíž ke konečné 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Asi nejspíš neŠkoda 7 Tr píše: Takže se asi nestane, že by vyjela na nějaké pankrácké pořadí?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
7026 berem taky, opravovat se nebude.Pepa píše:a 7026 nechcete? dopadla mnohem hůř než 7029 a stále se na ni práší ve vozovně
- Škoda 7 Tr
- ovocnář
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30.10.2007 20:44
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Takže se asi nestane, že by vyjela na nějaké pankrácké pořadí?valduch píše:Dneska jsem se ptal šéfa v dílně a říkal že je u nás jen odstavená protože je na Žižkově plnoŠkoda 7 Tr píše:Věděl by někdo, co se bude dít se soupravou 6957+6862, která je ve vozovně Pankrác a ještě nevyjela?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Cituji z http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040824
Pražské tramvaje píše:V roce 1999 byl do Ústředních dílen přistaven k provedení tzv. vzorové generální opravy vůz T3SUCS ev.č. 7090. Dopravní podnik Praha předpokládal, že v rozsahu této generální opravy budou následně opravovány i další tramvaje T3SU a T3SUCS. U tohoto vozu byla provedena celková oprava vozové skříně, oprava původní odporové elektrické výzbroje, výměna kabiny řidiče za větší a náhrada stávajících schodů za nerezové a jako u všech ostatních modernizací tramvají z 90. let byla dosazena tlačítková předvolba na otevírání dveří. Jinak vůz zůstal beze změn a další generální opravy tramvají podle této vzorové již nepokračují.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Nevím jestli prošla PO v tom podání co se dělá dnes, ale obložení před reko v r. 2000 měla takovou tu napodobeninu dřeva a byl to snad nejhorší vůz z vokovic. Pamatuji si na jeho provoz s vozem 7091 na lince 20. No otřes, dnes by to snad už ani nikdo nepustil na koleje!demon píše:Co já vim, tak 7090 PO ani neprošla, proto to staré obložení...DavidD píše:Mírně doplním, že dle mích info 7090 nejen byl testem pro T3R.P, ale původně se uvažovalo o provedení PO na Sučkách v této podobě.
7090
Díky všem za objasnění specifik tohoto vozu. Nečekal jsem až tak důkladné vysvětlení ( ). Jen mi šlo o to, kdy k těm schodům přišel. Odpověď tedy zní "před začátkem progressizace Té trojek jakožto jeden z pokusů".