T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od 7045 » 02.8.2011 15:11

Štěpán píše:Já bych k 5513 a 5518 doplnil jenom takovou malou drobnost: jsou stále v Hloubětíně a nevypadá to, že někdy brzo odjedou.
jen mě zarazilo, že nádraží je kromě odstavených žižkovských vozů prázdné, je tam již jeden cvičák a nově tam včera stála kachna 9048

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Štěpán » 02.8.2011 13:00

Já bych k 5513 a 5518 doplnil jenom takovou malou drobnost: jsou stále v Hloubětíně a nevypadá to, že někdy brzo odjedou.

7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od 7045 » 01.8.2011 7:52

Demon: ahoj z hloubětína odjeli vozy 5513 a 5518 ty jsou u vás nebo již šrot? dík

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 29.7.2011 22:30

Štěpán píše:Chlapci, nechte toho. Copak to nevypadá hezky? Alespoň něco, ne? Pane Absolute, v nejbližší době se k tomu pokusím něco zjistit, ale vzhledem k tomu, že všichni teď srabácky prchají k moři (na Malorku a podobná místa), tak to bude chvilku trvat. :-)
Nevim jestli hezky, každopádně pro mě nezvykle...
Oficiální zdůvodnění jsem popsal v minulym příspěvku, jen mu nerozumim. :roll:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Absolut » 29.7.2011 19:59

Štěpáne, já už se těším, až prchnu zpátky!

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Štěpán » 29.7.2011 3:29

Chlapci, nechte toho. Copak to nevypadá hezky? Alespoň něco, ne? Pane Absolute, v nejbližší době se k tomu pokusím něco zjistit, ale vzhledem k tomu, že všichni teď srabácky prchají k moři (na Malorku a podobná místa), tak to bude chvilku trvat. :-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Absolut » 27.7.2011 20:19

Demon: Také si myslím, že fyziku neobchčiješ, ale v HL jsou zřejmě jiného názoru.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 26.7.2011 21:17

Mno mám potvrzené, že motivem instalace bylo zamezení prolévání měniče vodou při intenzivnějším dešti, ale zároveň mam za prokázaný, že největším "hrobem" měniče je voda protékající podlahou, při nanešení většího množství na botách cestujících.
Při nejlepší vůli si fakt nedovedu představit, jak by se mohla voda dostat přes boční mřížku a šnek motorgenerátoru, až do prostoru měniče (pro méně znalé tzn., vodorovně - dolů - nahoru - dolů - vodorovně)...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Absolut » 26.7.2011 20:37

Peterkostelecky: Upustilo se od toho tuším v roce 1981 společně s instalací mřížek zapuštěných přímo do plechu bočnice a nikoli šroubovaných na obdélníkový výřez. Čili změna technologie ve výrobě. A dle prosté fyziky by do tohoto typu mřížky již nemělo zhora zatékat.

Demon: Taky čumím jako péro z gauče a logiku nestíhám...

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od peterkostelecky » 26.7.2011 9:10

demon píše:Zajímalo by mě, co zamýšlel Hloubětín s nově instalovanou lištou kolem nasávací mřížky motorgenerátoru na DVC terezkách ?
Tohle přece problém se zatékáním do měniče vyřešit nemůže a jiné určení mě opravdu nenapadá...
Tak okap nad plícema nebo čelním sklem byly "ozdobeny" všechny T3 .. nevím proč se od toho upustilo .... Aspoň že to má těch pár vozů ...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 25.7.2011 22:03

Zajímalo by mě, co zamýšlel Hloubětín s nově instalovanou lištou kolem nasávací mřížky motorgenerátoru na DVC terezkách ?
Tohle přece problém se zatékáním do měniče vyřešit nemůže a jiné určení mě opravdu nenapadá...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Petrpes » 15.7.2011 17:05

S 5505 jsem jezdil kurz 6/1998, rád na to vzpomínám :]

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Absolut » 15.7.2011 15:45

5505 je poslední hadrák u DPP.

7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od 7045 » 15.7.2011 15:31

Dnes na pankráci rozebrali 2 školní vlaky 5504 a 5505 (nemají krytky světel, okna, rozebraná palubka) a čekají na šrot velmi blízské době, pro fandy 2. kolej

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od DG7021 » 03.7.2011 23:47

Jak se věci mají s 7168+7169, budou ještě jezdit ? Na kolejích jsem je naposledy potkal někdy koncem dubna.

Odpovědět