T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od OMH » 16.2.2012 14:05

XSC: A co by se mělo stát obecně člověku, u kterého není zřejmé, že něco provedl? Ano, ať proběhne vyšetřování a dokud není vyšetřeno, nemůžu rozkřikovat o kdekom, že něco ukradl.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1530
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od XSC » 16.2.2012 13:26

OMH: Dobře víš, že v našem právním systému se Dvořákovi nestane nic, bude možná 5 let vyšetřován, až to skončí ve ztracenu. Na tom je ostatně místní tunelování založeno, všichni jsou čistí, protože policie a soudy nekonají (neboť jsou taky řádně promazány).
Já jsem pro zásadu "Vypadá to jako kočka, mňouká to jako kočka, tak to asi bude kočka". Tady nejsme právníci, aby nebylo možné vyjádřit názor zkráceně a jasně.
Ohledně Dvořáka - mě by také zajímalo, jak jsou na tom ti, kteří ho do funkce instalovali. O nich se zatím nemluví. Přitom všechny změny (třeba projektory v metru) byly prováděny prakticky ihned po jeho příchodu, takže bez politické podpory to rozhodně nešlo.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od OMH » 16.2.2012 13:06

Vyzývám uživatele romanek763, aby případné důkazy ohledně tunelování DPP panem Dvořákem (o kterém píše) předložil na nejbližší služebnu Policie ČR (příp. doložil, že se tak stalo). Pokud nic takového nemá, jedná se o šíření pomluvy! A nechtějte, abychom šířili pomluvy např. o Vás.

K vozům: Pokud nechápete, že obnova vozového parku je běžná záležitost a logicky jsou stará vozidla nahrazena novými - je mě Vás líto.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.2.2012 12:36

romanek763: 1.) Nechci se zastávat, ale buď přesný - morálně máš pravdu, ale finančně určitě není vinný Dvořák sám! Ono proč myslíš, že byl po něm odvolán např. p. Stůj - co vím ze stejného důvodu a navíc s tím začal v období "před Dvořákem"!

2.) Pokud ŠT dodá jiné TRAM do Maďarska jen o málo levněji za kus (rozhodně dle info z tisku méně než 5 milionů), tak vzhledem k viditelně jednodušší konstrukci (neotočné podvozky) vypadá cena i 14T a 15T přiměřená! Ovšem jinak máš pravdu šlo ještě mnoho let jezdit se stvávajícími vozy (či je levněji rekonstruovat - zejména na novostavby tzv. wan)!

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od romanek763 » 16.2.2012 12:10

Včera velký výskyt služebních vozů 72xx a 71xx na různých tratích.Nevíte co se děje??? to už bude zase další export??
Opravdu nechápu proč Praha musí vyřazovat vozy,které by klidně ještě leta sloužily,i ke vzhledem finanční situace vytunelovaného dopravního podniku panem Dvořákem.Připadá mi že za chvili budeme chodit pěšky ,z jedny strany spořej škrtaj a z druhý nesmyslně mrhaj penezma daňových poplatníků.Ale v tomhle státě se neni čemu divit,viz posledni kauzy v dp tomu odpovídají,začneme metrem M1 přes autobusy SOR ,jízdenky,opencard a končíme tramvajema Porche atd.

portorico
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 15.2.2012 16:58

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od portorico » 16.2.2012 11:57

Jabberwocky: ok díky :wink:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Jabberwocky » 16.2.2012 8:26

Portorico: Kdyby tady nikdo, zkus to ještě zde: http://www.k-report.net/diskuse/messages/48/48.html Píše tam nick Demon3, který pracuje v pražských dílnách.

portorico
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 15.2.2012 16:58

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od portorico » 15.2.2012 17:19

Ahoj, mel bych takovy dotaz ohledne linkoveho stykace na stare T3 spise pro elektrikare nebo nekoho kdo s tim ma zkusenost. Jezdim s T3 na vedlejsak, jako s pracovnim vozem pro brouseni koleji, posledni dobou se mi casto stava, ze po prejezdu krizeni(tramvaj-trolejbus) vypadne linkovy stykac a musim nekolikrat restartovat nez naskoci, nekdy to vypada ze uz nenaskoci, v depu mame jeste jednu T3 se stejnym problemem, kluci z udrzby uz to meli nekolikrat rozebrany a nikdo nevi cim to je, ze LS stale vypadava, udela to i nekolikrat za den. Pomuze nekdo zasvecenejsi? Diky

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Marek B. » 10.2.2012 10:47

Absolut: Nádherná řetězovka. :)

Marty9122
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 21.1.2008 21:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Marty9122 » 10.2.2012 1:12

T3_6892 píše:LOL jak se mu to povedlo (Co ?? ty stěrače.) V životě jsem takhle žádnou Pražskou tramvaj neviděl. :D :shock: Z:idea: Z:idea: :idea:

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg
tak to jsi toho viděl ještě málo ... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Pepa » 09.2.2012 23:20

Stěrače se nastavují mechanicky... elektricky se pouze zapínají... :roll:

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od peterkostelecky » 09.2.2012 23:03

Kolego ... možné je všechno ... je to jenom elektrika ... :roll:

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od T3_6892 » 09.2.2012 16:37

LOL jak se mu to povedlo (Co ?? ty stěrače.) V životě jsem takhle žádnou Pražskou tramvaj neviděl. :D :shock: Z:idea: Z:idea: :idea:

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 09.2.2012 15:11

8098+8021-3-cerny-kun-20120209.JPG
Dnešní pozdrav od Koně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Martina
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 24.4.2011 17:02
Bydliště: České Budĕjovice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Martina » 04.2.2012 18:02

Nevim , kdo kdy přišel na klíny , ale ty se používali o spartakiádě85. A bylo to kvůli nižšímu odběru energie , aby nepadali měnírny. Jinak jsme je nepoužívali.
Trojská na horu se nesmělo stavět pouze s klasikou(zrychlovač) , protože byli obavy z toho , že by se při následném rozjezdu do kopce spekl.
Trojská dolu bylo takzvané bezpečnostní místo,kde se muselo zastavit , klepnout bačkorama a samospádem dojet do spodní zastávky.
A nakonec u toho divadla to bylo opravdu v roce85 o spartakiádě a byla to hloubětínská pětka.

Odpovědět