T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Marek B. » 10.2.2012 10:47

Absolut: Nádherná řetězovka. :)

Marty9122
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 21.1.2008 21:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Marty9122 » 10.2.2012 1:12

T3_6892 píše:LOL jak se mu to povedlo (Co ?? ty stěrače.) V životě jsem takhle žádnou Pražskou tramvaj neviděl. :D :shock: Z:idea: Z:idea: :idea:

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg
tak to jsi toho viděl ještě málo ... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Pepa » 09.2.2012 23:20

Stěrače se nastavují mechanicky... elektricky se pouze zapínají... :roll:

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od peterkostelecky » 09.2.2012 23:03

Kolego ... možné je všechno ... je to jenom elektrika ... :roll:

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od T3_6892 » 09.2.2012 16:37

LOL jak se mu to povedlo (Co ?? ty stěrače.) V životě jsem takhle žádnou Pražskou tramvaj neviděl. :D :shock: Z:idea: Z:idea: :idea:

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 09.2.2012 15:11

8098+8021-3-cerny-kun-20120209.JPG
Dnešní pozdrav od Koně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Martina
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 24.4.2011 17:02
Bydliště: České Budĕjovice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Martina » 04.2.2012 18:02

Nevim , kdo kdy přišel na klíny , ale ty se používali o spartakiádě85. A bylo to kvůli nižšímu odběru energie , aby nepadali měnírny. Jinak jsme je nepoužívali.
Trojská na horu se nesmělo stavět pouze s klasikou(zrychlovač) , protože byli obavy z toho , že by se při následném rozjezdu do kopce spekl.
Trojská dolu bylo takzvané bezpečnostní místo,kde se muselo zastavit , klepnout bačkorama a samospádem dojet do spodní zastávky.
A nakonec u toho divadla to bylo opravdu v roce85 o spartakiádě a byla to hloubětínská pětka.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Pepa » 03.2.2012 15:29

VO > SA
7134+7135

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od ZXS91 » 03.2.2012 11:45

T3_6892 píše:Já nedávno viděl T3 6957 (6852nevim kde je) Ve voz. Žižkov neví někdo jestli půjdou do muzea za svýma “kámoškama„ (6892+6921) nebo kdy a kde jejich likvidace?? (pokud nepůjdou ještě do provozu)??
Obě ex-Žižkovský klasiky jsou v dílnách.

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od T3_6892 » 03.2.2012 11:22

Já nedávno viděl T3 6957 (6852nevim kde je) Ve voz. Žižkov neví někdo jestli půjdou do muzea za svýma “kámoškama„ (6892+6921) nebo kdy a kde jejich likvidace?? (pokud nepůjdou ještě do provozu)??

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 29.1.2012 2:29

Navíc se šuntováním problém nebyl, problém byl při rozjezdech na plnej nášlap, kdy to vyhazovalo měnírny (moc tram moc narvanejch v jedný sekci).

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 7080 » 28.1.2012 23:53

slimman píše:Nebyl tam ten klín kvůli omezení šuntování, resp. jeho úplnému zamezení ?
Šuntování klínem neomezíš, pouze oddálíš. Na omezení šuntování by stačilo ty šuntovací stykače prostě odpojit.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od slimman » 28.1.2012 23:33

Nebyl tam ten klín kvůli omezení šuntování, resp. jeho úplnému zamezení ?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od DavidD » 28.1.2012 16:56

P_V píše:No velikost nášlapu udává velikost proudu, který teče do motoru, ať už ho reguluje zrychlovač, nebo polovodičový modulátor. A protože tah je úměrný proudu, tak s klínem jde dosáhnout jen menšího tahu, a do kopce, kvůli odečtení gravitace, už to nemusí stačit.
No tak na půl, je totiž otázka co ten ampérmetr v kabině měří. Pokud je v sérii zrychlovač(odporník) a motor je to jiné než když tam je polovodičový modulátor a motor. Pokud našlápnu na 250A a bude to u zrychlovače, tak proud je stejný, ale napětí se rozdělí mezi zrychlovač a motor. Pokud dojde k vyřazování odporů u zrychlovače, dojde ke zvýšení napětí na motoru a tím se zvýší tah. Pokud tam je tranzistor či tyristor s motorem v sérii a já našlápnu 250A, tak na motoru je plné napětí a k tomu 250A (úbytek napětí na polovodiči zanedbávám), ale dál se již nic neděje a vůz nemá důvod zvyšovat tah (proto dokáže takový vůz stát v kopci na jízdu). Snad jsem to popsal dobře a nic jsem v tom moc nepokazil :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od P_V » 28.1.2012 11:29

No velikost nášlapu udává velikost proudu, který teče do motoru, ať už ho reguluje zrychlovač, nebo polovodičový modulátor. A protože tah je úměrný proudu, tak s klínem jde dosáhnout jen menšího tahu, a do kopce, kvůli odečtení gravitace, už to nemusí stačit.

Odpovědět