T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.2.2012 0:04

Pepa: U nás na PA to však do nedávna (rostoucí převahy 15T v deponovaných vozech) jev běžný nebyl
= depáci byli schopni udržet dostatečně velké procento vozového parku v provozním stavu, aby na nočních spojích jezdili převážně vozy přes den odstavené či vyjímečně plánovaně přejíždějící z CD/odpoledních směn
(= pokud s čerstvě exPA vozy mají HL či VO problém, tak asi chyba není ve vozech, ale v neschopnosti tamních depáků)!

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Pepa » 18.2.2012 23:32

MM-Mikulovsky píše:v úterý jsem ráno kolem 6. vyjížděl na šejdrový spoj s jednou soupravou (určitě minimálně ze dvou, ne-li ze třech) spojenou z vozů, které se chvíli před tím vrátili z nočních!
To je v SA běžný jev... V 5h zatáhne 57 a 59 a za půl hodiny, pokud se podaří spojit a oživit, souprava vyjíždí třeba na 7 ;-)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 18.2.2012 23:09

Přesně tak, navíc oprava čehokoliv na jedné 15T je exvivalentně odstavení dvou T3.

Je to vidět i v motole který měl 130 T6tek a pár T3 a po příchodu 60 14T (tedy ekvivalent 120 T6) mu jich přitom zůstalo daleko víc než 20.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.2.2012 23:05

pawel: Se stěhováním nespěchej, protože neměli by jsme na PA s čím jezdit - v úterý jsem ráno kolem 6. vyjížděl na šejdrový spoj s jednou soupravou (určitě minimálně ze dvou, ne-li ze třech) spojenou z vozů, které se chvíli před tím vrátili z nočních!
Důvod asi:
1.) Při zátahu kolem 11. dopolední jsem viděl přípravy na převoz nějakých podvozků 15T - už byla v nějakém médiu zpráva, že některé 15T budou preventivně "přezuty" kvůli protáčení obručí kol už podruhé.
2.) (V novém čísle DP Kontaktu jsou kupodivu zajímavé informace -) Výměna čelního/zadního skla 15T trvá týden (cituji poslední větu z příslušného článku: Na tomto "jednoduchém" příkladu chceme ukázat, že údržba nových tramvají je daleko více náročná na údržbu, kvalifikaci našich pracovníků a nové technologické postupy.)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 18.2.2012 22:51

Nejdřív je někdo musí odvšivit a zprovoznit, ne ?!

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od willyjeff » 18.2.2012 22:39

pawel píše:9001: už aby to bylo :)

zpět k tramvajím: nemělo by se brzy konat vystěhování většího množství T3RP z PA do VO? mi připadá, že jich tam pořád mají nějak moc, při téměř 50 ks 15T.
Spíš z PA do HL a pak do VO :P Nezapomínej na naše překladiště.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od pawel » 18.2.2012 22:32

9001: už aby to bylo :)

zpět k tramvajím: nemělo by se brzy konat vystěhování většího množství T3RP z PA do VO? mi připadá, že jich tam pořád mají nějak moc, při téměř 50 ks 15T.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 18.2.2012 21:42

fibou píše:Marně přemýšlím, co má tohle ještě společného s tramvajemi T3? ;)
Ač se to nezdá tak docela dost. :wink: SOR NB12/18 mají za úkol vystrnadit další, i když uznávám ne tak velkou, ikonu pražské provozu a to B 732/741/931/941 atd.

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 18.2.2012 15:30

Jednoduše nic

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fibou » 18.2.2012 10:51

Marně přemýšlím, co má tohle ještě společného s tramvajemi T3? ;)

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od kasme » 18.2.2012 10:50

páteční 6102 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.JPG.html

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 17.2.2012 21:56

romanek763: Které SORky se po 2 letech rozpadají? Kde je zdroj těchto milných informací? Jsou někteří řidiči, kteří s nimi nechtějí jezdit, protože jsou zapšklí neflexibilní zatvrdlíci. Je spousta řidičů, kteří si je chválí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 17.2.2012 11:19

romanek: SORky možná hrby, ale NB jsou docela odolný viz nehoda v Braníku jak dostala náraz plné rychlosti a dopadla pro SORku hodně dobře. Možná bych se víc bál o prohnilou Karosu.

Jinak stále píšu dokola. T3 oslavujeme protože tu jezdí 40 a let a prakticky každý depák víc co udělat, kam šáhnout. Kdyby byl internet v 60.letech to by bylo štěků na T1/T3 co to za krumply a zlaté dvounápravové vozy. :wink:

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od romanek763 » 17.2.2012 10:27

No myslel sem to tak jak to píše nick Tleskač.Každy je za něco zodpovědný.-někdo třeba podepsal smlouvy,který jsou nevypověditelný??Smlouvu se SoR o nějakou tu desetitisicovku dražší. Nevim proč hned za to dostanu tady sprdáka.A to vyřazováni chápu,něco se nedá opravit nebo to je drahý,a to ostatní by mohlo ještě sloužit.Podívejte se třeba zpět do roku 97 kdy bylo hromadný vyřazování Ečs- pak se zjistilo že nebude pomalu čím jezdit.Dnes je to tak že se vyhazujou karosy a T3,nahrazuje se to Sorama ,který maj vydržet 12 let ,po 2 letech se rozpadaj a řidiči s nima nechtěj ani jezdit.Jakej náraznik měla B741 a jakej ma SOR??T3 aspon topili v sedačce.Bohužel 15T i když se mi moc libí má hodně much,s klimatizací mě naštvali, a v zimě mrznou v nich nohy a studi tam prdelka na sedadlech.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 17.2.2012 9:57

Přidám se na stranu OHM. Každý člověk má nárok na presumci neviny. At je to Dvořák a nebo Franta Vomáčka i když víte že ten Franta někoho támhle za rohem klepnul...

Odpovědět