T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
v dnešních dílnach nejsou napsány jaké vozy jsou odstavene,tudiš se ptám kde sou vozy 6336, 7009, 7010, 7025, 7035, 7058, 7112, 7129, 7139, 7154, 7157, 7171, 7173, 7185, 7198, 7199, 7210, 7263, 7265, 8023, 8102, 9112, 9153, 9156.
Okolo dílen se objevila šrotařská firma TSR -copak nám šrotujou??
Okolo dílen se objevila šrotařská firma TSR -copak nám šrotujou??
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Věděl by někdo znalý, jak to bylo s vozem 8020, který byl s 8102 v soupravě při zahoření? Od oné MU jsem ho tři měsíce neviděl, načež jsem ho jednou potkal v nové soupravě začátkem ledna, od té doby nic a prý už nevyjede. Provozně je ale funkční?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
7008 vcera na KP v SA, dnes jiz zpet v souprave s 7077 na lince 26 za VO.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Sypat hromadu peněz do opravy vozu, aby se tím zvýšila jeho účetní hodnota a nešlo ho pak vyřadit je v situaci, kdy je nadstav vozů holý nesmysl.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Zahořela a už se asi nikomu nechce obnovovat.marek kubík píše:Z jakého důvodu je v ústředních dílnách odstavena 8102?
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tak kdyby se o ně řádně podnik staral tak by se možná něco prodalo. Je ovšem fakt, že to jsou momentálně nejstarší vozy na odstřel. Z praktického hlediska pryč s nima.9001 píše:MF: Zase to musíme brát tak, že to jsou vozy 40+, takže asi už opravdu jejich čas nastal...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
MF: Zase to musíme brát tak, že to jsou vozy 40+, takže asi už opravdu jejich čas nastal...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Bohužel na T3M se podepsalo to, že se přestala dělat prohlídka PO. Ty vozy jsou nyní dost shnilé. Navíc i kdyby byly v lepší kondici, tak o ně moc zájem není. I ten Kyjev co jich pár vzal chce raději SU.koci píše:Celkem bych si tipl, že čeká na šrot, či odprodej.
Prý se má teď dost vyřazovat, aby bylo místo pro dodávané 15T. Slyšel jsem něco kolem 80 vozů pryč.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Celkem bych si tipl, že čeká na šrot, či odprodej.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Z jakého důvodu je v ústředních dílnách odstavena 8102?
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Přesně jak píše afterman, mám pocit, že je tam i jiný počet výkonových součástek než u R.P.. Myslím, že je jednodušší udělat z T6 - KT8 než z R.Pčka udělat wanuMF píše:Jasně, takže sice výzbroj je stejná, ale vlastně úplně jináAfterman píše:No, tak když to vezmeme po pořadě, wana má jinak uložený statický měnič, nemá motorventilátory, regulátory jsou mám zato rozdílné, ventilátory měničů jsou v kontejneru uložené taky jinak než na RP. Kontejnery na RP jsou uložené pod vozem pro přístup ze spoda, nejde je prostě vzít a otočit, to by zas nevyhovovalo krytí a asi by se toho našlo ještě víc...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No jo, ale pak mi vysvětli, jak to, že si největší růst poptávky za poslední roky vysloužila víkendová sóla na linkách 7 a 11 a popravdě, zvednutí poptávky, byť ne tak výrazné, bylo možné zaznamenat i na linkách 3, 14 a 24. A obecně nikdy nebudeme mít na to, abychom zaplatili místo sól v tomto režimu něco jako K2. Jak píše Orky, při stejném počtu vozokilometrů jsou sóla o cca 15% provozně dražší, ale já v nich právě vidím tu přidanou hodnotu v tom, že lidi budou držet u tramvají. Jenom kapacitní páteře nemají tramvaje šanci ustát, tedy v Praze, kde v centru sbíráme lidi na každém rohu a i v širším centru zastavujeme na každém druhém rohu. Jó, kdyby síť tramvají byla více rychlodrážního typu, tak jsou kapacitní vozidla jasná, ale my chceme do budoucna dál zahušťovat i síť v centru a přidávat směrových vazeb, stejně jako rozvíjet noční provoz i mimo páteře. A na to prostě sóla vhodná jsou.9001 píše:Nekonečný příběh...
1) Západní Evropa bere jako běžnou tramvaj kapacitu 2xT. Osobně si myslím, že nejmenší kapacitou tramvaje má být K2 resp. Astra.
2) 15T jsou moderní tramvaje a nejde je srovnat s Variem, které je vlastně T3 v novém kabatě...
3) V Ostravě je LF3. Jde vlastně o K3 v ksichtem Varia...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nekonečný příběh...
1) Západní Evropa bere jako běžnou tramvaj kapacitu 2xT. Osobně si myslím, že nejmenší kapacitou tramvaje má být K2 resp. Astra.
2) 15T jsou moderní tramvaje a nejde je srovnat s Variem, které je vlastně T3 v novém kabatě...
3) V Ostravě je LF3. Jde vlastně o K3 v ksichtem Varia...
1) Západní Evropa bere jako běžnou tramvaj kapacitu 2xT. Osobně si myslím, že nejmenší kapacitou tramvaje má být K2 resp. Astra.
2) 15T jsou moderní tramvaje a nejde je srovnat s Variem, které je vlastně T3 v novém kabatě...
3) V Ostravě je LF3. Jde vlastně o K3 v ksichtem Varia...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
při zavření obou očí, zatažení závěsů a zhasnutí by se novostavba tříčlánkového kloubového varia mohla považovat za papírovou rekonstrukci starého KT8. Ale proč to dělat, když se umí postavit i podle současných noremmikikopas píše: Variové kloubovky by se daly předělat ze starých vyřazených KT8D5.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nějak to pleteš dohromady, ne? KT8D5 se v Ostravě zjednosměrnily a částečně znízkopodlažnily (podobně jako v Praze), ale rozhodně se z nich nedělala Varia.