T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od romanek763 » 22.1.2014 15:30

v dnešních dílnach nejsou napsány jaké vozy jsou odstavene,tudiš se ptám kde sou vozy 6336, 7009, 7010, 7025, 7035, 7058, 7112, 7129, 7139, 7154, 7157, 7171, 7173, 7185, 7198, 7199, 7210, 7263, 7265, 8023, 8102, 9112, 9153, 9156.
Okolo dílen se objevila šrotařská firma TSR -copak nám šrotujou??

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od DG7021 » 22.1.2014 14:32

Věděl by někdo znalý, jak to bylo s vozem 8020, který byl s 8102 v soupravě při zahoření? Od oné MU jsem ho tři měsíce neviděl, načež jsem ho jednou potkal v nové soupravě začátkem ledna, od té doby nic a prý už nevyjede. Provozně je ale funkční?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 22.1.2014 11:57

7008 vcera na KP v SA, dnes jiz zpet v souprave s 7077 na lince 26 za VO.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Absolut » 22.1.2014 9:59

Sypat hromadu peněz do opravy vozu, aby se tím zvýšila jeho účetní hodnota a nešlo ho pak vyřadit je v situaci, kdy je nadstav vozů holý nesmysl.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od willyjeff » 19.1.2014 16:57

marek kubík píše:Z jakého důvodu je v ústředních dílnách odstavena 8102?
Zahořela a už se asi nikomu nechce obnovovat.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MF » 19.1.2014 15:41

9001 píše:MF: Zase to musíme brát tak, že to jsou vozy 40+, takže asi už opravdu jejich čas nastal...
Tak kdyby se o ně řádně podnik staral tak by se možná něco prodalo. Je ovšem fakt, že to jsou momentálně nejstarší vozy na odstřel. Z praktického hlediska pryč s nima.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 19.1.2014 15:30

MF: Zase to musíme brát tak, že to jsou vozy 40+, takže asi už opravdu jejich čas nastal...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MF » 19.1.2014 15:23

koci píše:Celkem bych si tipl, že čeká na šrot, či odprodej.
Bohužel na T3M se podepsalo to, že se přestala dělat prohlídka PO. Ty vozy jsou nyní dost shnilé. Navíc i kdyby byly v lepší kondici, tak o ně moc zájem není. I ten Kyjev co jich pár vzal chce raději SU.

Prý se má teď dost vyřazovat, aby bylo místo pro dodávané 15T. Slyšel jsem něco kolem 80 vozů pryč.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od koci » 19.1.2014 15:04

Celkem bych si tipl, že čeká na šrot, či odprodej.

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Marek Kubík » 19.1.2014 14:43

Z jakého důvodu je v ústředních dílnách odstavena 8102?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od DavidD » 08.1.2014 21:15

MF píše:
Afterman píše:No, tak když to vezmeme po pořadě, wana má jinak uložený statický měnič, nemá motorventilátory, regulátory jsou mám zato rozdílné, ventilátory měničů jsou v kontejneru uložené taky jinak než na RP. Kontejnery na RP jsou uložené pod vozem pro přístup ze spoda, nejde je prostě vzít a otočit, to by zas nevyhovovalo krytí a asi by se toho našlo ještě víc...
Jasně, takže sice výzbroj je stejná, ale vlastně úplně jiná :D
Přesně jak píše afterman, mám pocit, že je tam i jiný počet výkonových součástek než u R.P.. Myslím, že je jednodušší udělat z T6 - KT8 než z R.Pčka udělat wanu :wink:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Martin Šubrt » 08.1.2014 19:30

9001 píše:Nekonečný příběh...
1) Západní Evropa bere jako běžnou tramvaj kapacitu 2xT. Osobně si myslím, že nejmenší kapacitou tramvaje má být K2 resp. Astra.
2) 15T jsou moderní tramvaje a nejde je srovnat s Variem, které je vlastně T3 v novém kabatě...
3) V Ostravě je LF3. Jde vlastně o K3 v ksichtem Varia...
No jo, ale pak mi vysvětli, jak to, že si největší růst poptávky za poslední roky vysloužila víkendová sóla na linkách 7 a 11 a popravdě, zvednutí poptávky, byť ne tak výrazné, bylo možné zaznamenat i na linkách 3, 14 a 24. A obecně nikdy nebudeme mít na to, abychom zaplatili místo sól v tomto režimu něco jako K2. Jak píše Orky, při stejném počtu vozokilometrů jsou sóla o cca 15% provozně dražší, ale já v nich právě vidím tu přidanou hodnotu v tom, že lidi budou držet u tramvají. Jenom kapacitní páteře nemají tramvaje šanci ustát, tedy v Praze, kde v centru sbíráme lidi na každém rohu a i v širším centru zastavujeme na každém druhém rohu. Jó, kdyby síť tramvají byla více rychlodrážního typu, tak jsou kapacitní vozidla jasná, ale my chceme do budoucna dál zahušťovat i síť v centru a přidávat směrových vazeb, stejně jako rozvíjet noční provoz i mimo páteře. A na to prostě sóla vhodná jsou.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 08.1.2014 19:02

Nekonečný příběh...
1) Západní Evropa bere jako běžnou tramvaj kapacitu 2xT. Osobně si myslím, že nejmenší kapacitou tramvaje má být K2 resp. Astra.
2) 15T jsou moderní tramvaje a nejde je srovnat s Variem, které je vlastně T3 v novém kabatě...
3) V Ostravě je LF3. Jde vlastně o K3 v ksichtem Varia...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MF » 08.1.2014 18:00

mikikopas píše: Variové kloubovky by se daly předělat ze starých vyřazených KT8D5.
při zavření obou očí, zatažení závěsů a zhasnutí by se novostavba tříčlánkového kloubového varia mohla považovat za papírovou rekonstrukci starého KT8. Ale proč to dělat, když se umí postavit i podle současných norem :)

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Jakub » 08.1.2014 17:36

Nějak to pleteš dohromady, ne? KT8D5 se v Ostravě zjednosměrnily a částečně znízkopodlažnily (podobně jako v Praze), ale rozhodně se z nich nedělala Varia.

Odpovědět