T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.3.2017 9:35

P_V píše:Když tam můžou RP, které od T3 běžná veřejnost nerozliší, tak to asi důvod nebyl.
Samozřejmě jsem i takto přemýlšel, nicméně v interiéru je tan rozdíl dosti značný. Co vlastně z těch zrychlů se dostalo na Barrandov? Pomerenč, mazačka, cvičky a 7120?

download.php?id=1978&mode=view

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od P_V » 12.3.2017 9:07

Když tam můžou RP, které od T3 běžná veřejnost nerozliší, tak to asi důvod nebyl.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.3.2017 7:04

Možná to bude trochu, řekněme, paranoidní, ale zrychlovače nejezdily na Barrandov skutečně výhradně z technických důvodů...? Nebo je možné, že mohl být výskyt starých krumplů na supermoderní trati "politicky nežádoucí"...? =P~

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Petrpes » 04.3.2017 19:39

P_V píše:Hranaté blinkry patrně přišly společně s hranatými tramvajemi, aby ČKD nemuselo vyrábět tolik různých ND.
Na SUCS z výroby od 7071...
Bílé blinkry byly zároveň i obrysovkou, přesně tak.
Za mého dětství v 80`letech měly T3 slzy oranžové a parkovací světla v reflektorech, to však bylo vidět v provozu pouze na zadních vozech.
Uniony měly z výroby bílé a tak to vydrželo až do výměny za hranatá světla.
SU už měly jednu dvouvláknovou žárovku, na T3 bejvaly dvoužárovkové svítilny. A to i na boku, nejen na čele, ale určitě ne až do 6992 :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od P_V » 04.3.2017 13:03

Hranaté blinkry patrně přišly společně s hranatými tramvajemi, aby ČKD nemuselo vyrábět tolik různých ND.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.3.2017 12:41

Od kdy vlastně se začaly dávat hranatý blinkry?

BTW: Proč ten blinkr neni oranžovej? Nebo to snad sloužilo jako obrysovka? =P~

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od von Špilberk » 04.3.2017 9:58

fricoolinek2 píše:
9001 píše: Jo kdyby 23 byla ve vozech v úprava ala 6102, tak už ano :wink:
Spíš jako 6340 :)
Určitě bych souhlasil, že retrolinka bude lepší, pokud dostanou vozy více historický vzhled. Ani bych netrval na historické přesnosti a dal bych vozům SU(CS) vzhled, který nikdy neměly, aby více připomínaly starší časy klasických T3. Pokud budou jezdit vozy v aktuálním provedení (a stavu interiéru), tak to nebude retrolinka, ale šrotlinka. :?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.3.2017 2:09

9001 píše: Jo kdyby 23 byla ve vozech v úprava ala 6102, tak už ano :wink:
Spíš jako 6340 :)

Obrázek

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 03.3.2017 19:36

9001 - pokud vím, tak zrovínka T6 je na tom víceméně úplně stejně, né-li hůř.

Jakub - podstatně novější .. no já nevím, T6 se dělaly 1995-1997 a DVCéčka se vyrobila 1996 tam moc rozdíl nevidím.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od pawel » 03.3.2017 18:38

pomalu by na d-23 mohli začít vypravovat i žižkovské analogy. svou ušmudlaností a unaveností začínají připomínat žižkovské 62xx před mnoha lety.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 03.3.2017 15:56

TJ: Tak u T3 tvoří deformační zonu i řidič, když potká cokoli většího. To nevím jestli je správný argument pro jejich zachování v provozu...

Jakub: Jsou stejně staré ;-) DVC jsou 1996-1999 to není až takový masivní rozdíl když vezmu, že nám jezdí v provozu kastle z rokem výroby 196x :twisted:

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Jakub » 03.3.2017 15:52

Ačkoliv se to nezdá, ty DVC jsou v podstatě novější než ty T6. Navíc spousta T6 teď najíždí kilometry na opravu vyššího stupně, která by vyžadovala rozsáhlou investici, která se s ohledem na to, že se s nimi dlouhodobě nepočítá, nevyplatí. DVC se, pokud vím, k ničemu takovému momentálně neblíží a není tedy důvod je v tuto chvíli vyřazovat.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 03.3.2017 15:50

Proč se zbavovat kastlí které dobře slouží, nereznou a dobře se opravují a nechávat si tu prorezlé T6, které při každé větší nehodě končí jako rohlík ? Navíc jsou to víceméně stejně staré tramvaje.
Jediná výhoda T6 je v náhradních dílech na výzbroj...

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od slonik » 03.3.2017 15:38

Většina lidí rozliší R.P, interiér vypadá vážně naprosto jinak a cedule taky. Ale SUCS a DVC, natož M a DVC jsou prostě jedna a tatáž tramvaj a fakt jejich provoz smysl 23 podkopává. Obzvlášť, když s 6, 14 a 16 se bude normálně potkávat. Nechápu, že se Praha radši nezbavuje DVC než T6.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 03.3.2017 12:57

Demon: Ano. Běžný turista nepozná rozdíl mezi T3M a DVC... Že to má tlačítka a panely bude brát za home made akci (zvlášt přitom provedení jaké to je :lol: ).

Jo kdyby 23 byla ve vozech v úprava ala 6102, tak už ano :wink:

Odpovědět