T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 31.7.2006 15:04

Jabberwocky píše:Fotka vyhořelého měniče by nebyla? :-)
Až (jestli) nějaký přijde, tak by mohla být :)

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 31.7.2006 14:58

Fotka vyhořelého měniče by nebyla? :-)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 31.7.2006 14:44

Pokračuji zde v diskuzi, která vznikla v tématu Zprávy z tisku (nikoliv diskuze) (Tady si už každej dělá, co chce) :D

Tady je fotka (opět jen z mobilu, bohužel) měniče T3M.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 10.7.2006 16:52

manil píše:Pepa: Není to spíše T3 upravená pro trvalý provoz jako B vůz? (bez kabiny, bez ptg...) Na co by byl jinak na střeše ten odporník?
Odporník? Není to kilimatizace?
(mimochodem designově hrůzostrašná rekonstrukce, 14T hadr)

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 10.7.2006 14:13

B3 a B4 byly vždy neaktivní vleky, vybavené pouze brzdou/podobná jako na K2, ale doplněná o přídržný magnet, který funguje jako např. zajištění výtahů nebo jeřábů/. První B4 byla dodána do Drážďan a Halle/ na 1000mm/ a B3 pak do dnešního Chemnitz. / Viz snímek rekonstrukce/. Při rekonstrukcích byla původní brzda KOVOLIS často vyměněna za brzdy Knorr nebo H+K, s proměnlivými výsledky.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 10.7.2006 11:43

Pokud se nepletu, tak B3 i B4 jsou motorové vleky, tzn. Mají všechno jako řídící vůz až na stanoviště řidiče.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 10.7.2006 9:50

Manil: To asi ne, proč by pak předělávali přední čelo na design zadního čela? Tohle opravdu bude B3.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 10.7.2006 0:12

Pepa: Není to spíše T3 upravená pro trvalý provoz jako B vůz? (bez kabiny, bez ptg...) Na co by byl jinak na střeše ten odporník?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 09.7.2006 18:51

"Kanibalizovat" zadní T6 mi přijde jako blbost (ta kabina už tam je), ale asi by se s tím mohlo začít u T3RP, když Kobylisy už mají dostatek "erpéček" na rozpojování.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Vlečné T3

Příspěvek od Quetzalcoatl » 09.7.2006 15:13

Určitě je to dobrý nápad, když jsou některé vozy "trvale" zadní. Mělo by se to zkusit u rekonstrukcí T6, budou-li nějaké. A šetřilo by se na správných místech.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 09.7.2006 15:07

Zde B3D (Chemnitz) po modernizaci...

Obrázek

Prostě vypadá to jako B4D akorád, že je širší (tj. jako T3)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 09.7.2006 15:02

maiki píše: na co investovat do toho ridiciho pultu a vseho, urcite to neni mala polozka
Taky jsme se nad tím zamýšleli s chlapama v práci, proč se nedělá jeden T3RP normální a druhej sice s plnohodnotnou výzbrojí, ale bez kabiny řidiče a panelu, podobně, jako např. v Drážďanech. Úspora by dle mě činila minimálně cca 100.000Kč za vůz, jelikož by se ušetřilo za ovladače (a nepřejte si vidět ceník, za kolik to kupuje DP :( ), za OIS, za sedačku, sklo by mohlo být obyčejné, ostřikovače, stěrače, všechno pryč. Zůstala by jen na pravé straně svorkovnice a na místě "udírny" (rozvaděče) by mohla být menší bedna, kde by byl OTZ a ty další věci. Případně by se tohle všechno dalo vměstnat pod čelní sklo. Ušetřilo by se místo, vešlo by se sem i víc cestujících, navíc by se předními dveřmi dalo nastupovat po dvou, jako v prostředních a ne po jednom, když to šikmost kabiny nedovolí.
Tohle je velice zajímavé téma a stálo by za to, obrátit se s touhle otázkou na odpovědná místa ve vedení DP. Čelních vozů máme dost, zcela jistě všechny vozy, co máme nebudou nikdy jezdit v sóle najednou.

maiki

Příspěvek od maiki » 09.7.2006 13:44

skoda ze je to nemecky

chtelo by to nejakou fotku

k tem kopcum: no jaktoze teda jezdili v Praze desitky tramvaji i se dvema vlecnymi vozy za prvni republiky napr?

me proste neni jasne, proc musi byt zaprazene solo vozy za sebou, kdyz se muze zaprahnout jen vlek

na co investovat do toho ridiciho pultu a vseho, urcite to neni mala polozka

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 09.7.2006 13:33

No asi taky pro to že by v podmínkách v Praze do těch všech kopců těžko jezdil jeden motorovej vůz a druhej pouze vlečný.

MOp

Re: T3 B3

Příspěvek od MOp » 09.7.2006 13:30

1/ http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t3/
2/ aby je bylo možné rozpojovat a používat jako sólo.

Odpovědět