T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.7.2006 16:28

díkes bratře šotouši :smt003

MOp

Příspěvek od MOp » 31.7.2006 16:20

Absolut píše:Tušíte, co to bylo za vůz? Podle reklamy BBC na fotce od hasičů mě napadá 8021 a 8032...
8021

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.7.2006 16:11

Tušíte, co to bylo za vůz? Podle reklamy BBC na fotce od hasičů mě napadá 8021 a 8032...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 31.7.2006 15:55

I.am.good píše:Tady je fotka (opět jen z mobilu, bohužel) měniče T3M.
No tfuj, až se k Vám dostanu, zkusim nějakej sejmout, případně si můžu pomoct troškou sodovky do vhodného místečka... :wink:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 31.7.2006 15:04

Jabberwocky píše:Fotka vyhořelého měniče by nebyla? :-)
Až (jestli) nějaký přijde, tak by mohla být :)

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 31.7.2006 14:58

Fotka vyhořelého měniče by nebyla? :-)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 31.7.2006 14:44

Pokračuji zde v diskuzi, která vznikla v tématu Zprávy z tisku (nikoliv diskuze) (Tady si už každej dělá, co chce) :D

Tady je fotka (opět jen z mobilu, bohužel) měniče T3M.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 10.7.2006 16:52

manil píše:Pepa: Není to spíše T3 upravená pro trvalý provoz jako B vůz? (bez kabiny, bez ptg...) Na co by byl jinak na střeše ten odporník?
Odporník? Není to kilimatizace?
(mimochodem designově hrůzostrašná rekonstrukce, 14T hadr)

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 10.7.2006 14:13

B3 a B4 byly vždy neaktivní vleky, vybavené pouze brzdou/podobná jako na K2, ale doplněná o přídržný magnet, který funguje jako např. zajištění výtahů nebo jeřábů/. První B4 byla dodána do Drážďan a Halle/ na 1000mm/ a B3 pak do dnešního Chemnitz. / Viz snímek rekonstrukce/. Při rekonstrukcích byla původní brzda KOVOLIS často vyměněna za brzdy Knorr nebo H+K, s proměnlivými výsledky.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 10.7.2006 11:43

Pokud se nepletu, tak B3 i B4 jsou motorové vleky, tzn. Mají všechno jako řídící vůz až na stanoviště řidiče.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 10.7.2006 9:50

Manil: To asi ne, proč by pak předělávali přední čelo na design zadního čela? Tohle opravdu bude B3.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 10.7.2006 0:12

Pepa: Není to spíše T3 upravená pro trvalý provoz jako B vůz? (bez kabiny, bez ptg...) Na co by byl jinak na střeše ten odporník?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 09.7.2006 18:51

"Kanibalizovat" zadní T6 mi přijde jako blbost (ta kabina už tam je), ale asi by se s tím mohlo začít u T3RP, když Kobylisy už mají dostatek "erpéček" na rozpojování.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Vlečné T3

Příspěvek od Quetzalcoatl » 09.7.2006 15:13

Určitě je to dobrý nápad, když jsou některé vozy "trvale" zadní. Mělo by se to zkusit u rekonstrukcí T6, budou-li nějaké. A šetřilo by se na správných místech.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 09.7.2006 15:07

Zde B3D (Chemnitz) po modernizaci...

Obrázek

Prostě vypadá to jako B4D akorád, že je širší (tj. jako T3)

Odpovědět