Až (jestli) nějaký přijde, tak by mohla býtJabberwocky píše:Fotka vyhořelého měniče by nebyla?
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
B3 a B4 byly vždy neaktivní vleky, vybavené pouze brzdou/podobná jako na K2, ale doplněná o přídržný magnet, který funguje jako např. zajištění výtahů nebo jeřábů/. První B4 byla dodána do Drážďan a Halle/ na 1000mm/ a B3 pak do dnešního Chemnitz. / Viz snímek rekonstrukce/. Při rekonstrukcích byla původní brzda KOVOLIS často vyměněna za brzdy Knorr nebo H+K, s proměnlivými výsledky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vlečné T3
Určitě je to dobrý nápad, když jsou některé vozy "trvale" zadní. Mělo by se to zkusit u rekonstrukcí T6, budou-li nějaké. A šetřilo by se na správných místech.
Taky jsme se nad tím zamýšleli s chlapama v práci, proč se nedělá jeden T3RP normální a druhej sice s plnohodnotnou výzbrojí, ale bez kabiny řidiče a panelu, podobně, jako např. v Drážďanech. Úspora by dle mě činila minimálně cca 100.000Kč za vůz, jelikož by se ušetřilo za ovladače (a nepřejte si vidět ceník, za kolik to kupuje DP ), za OIS, za sedačku, sklo by mohlo být obyčejné, ostřikovače, stěrače, všechno pryč. Zůstala by jen na pravé straně svorkovnice a na místě "udírny" (rozvaděče) by mohla být menší bedna, kde by byl OTZ a ty další věci. Případně by se tohle všechno dalo vměstnat pod čelní sklo. Ušetřilo by se místo, vešlo by se sem i víc cestujících, navíc by se předními dveřmi dalo nastupovat po dvou, jako v prostředních a ne po jednom, když to šikmost kabiny nedovolí.maiki píše: na co investovat do toho ridiciho pultu a vseho, urcite to neni mala polozka
Tohle je velice zajímavé téma a stálo by za to, obrátit se s touhle otázkou na odpovědná místa ve vedení DP. Čelních vozů máme dost, zcela jistě všechny vozy, co máme nebudou nikdy jezdit v sóle najednou.
skoda ze je to nemecky
chtelo by to nejakou fotku
k tem kopcum: no jaktoze teda jezdili v Praze desitky tramvaji i se dvema vlecnymi vozy za prvni republiky napr?
me proste neni jasne, proc musi byt zaprazene solo vozy za sebou, kdyz se muze zaprahnout jen vlek
na co investovat do toho ridiciho pultu a vseho, urcite to neni mala polozka
chtelo by to nejakou fotku
k tem kopcum: no jaktoze teda jezdili v Praze desitky tramvaji i se dvema vlecnymi vozy za prvni republiky napr?
me proste neni jasne, proc musi byt zaprazene solo vozy za sebou, kdyz se muze zaprahnout jen vlek
na co investovat do toho ridiciho pultu a vseho, urcite to neni mala polozka
Re: T3 B3
1/ http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t3/
2/ aby je bylo možné rozpojovat a používat jako sólo.
2/ aby je bylo možné rozpojovat a používat jako sólo.