T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 05.4.2006 12:03

Plzeň při výstavbě sadů petatřicátníků tuším.
Liberec při přerozchodování
v Praze to nepamatuji. Muselo to být před přchodem vozů KT..

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 05.4.2006 11:44

V poslední době se PX praktikovaly v Plzni (cca 2-3roky zpátky)

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 05.4.2006 11:26

Tak jsem se koukal pořádně na páteřní stránky a koukám,že se v Praze spojovalo i prdelkama k sobě(viz.foto).Zajímalo by mě,jestli se to v historii praktikovalo častěji,popřípadně jsou-li i fotky.Praktikovalo se toto i v jiných českých městech :?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MOp

Příspěvek od MOp » 22.2.2006 20:02

DavidD píše:A ještě jeden dotaz viděl někdo 7112?už asi 2 měsíce jsem ho ani nepotkal.
8.1.2006 jsem jej fotil na Prasnem moste jako linku 15. Od te doby neviden.

DavidD

Příspěvek od DavidD » 22.2.2006 19:58

A ještě jeden dotaz viděl někdo 7112?už asi 2 měsíce jsem ho ani nepotkal.

DavidD

Příspěvek od DavidD » 22.2.2006 19:53

Dnes na 26 7044+6514.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 21.2.2006 23:56

Martins píše:Jezdí ještě nějaké pětistovky (65**) nebo už mají najeté kilometry na modernizaci ?
6509 stále v provozu stav mi není znám
6514 stále v provozu, ale každým dnem bude odstavena dojíždí km
6529 již odstavena

toť z pětistováků vše :?

MOp

Příspěvek od MOp » 21.2.2006 23:38

Martins píše:Jezdí ještě nějaké pětistovky (65**) nebo už mají najeté kilometry na modernizaci ?
6514 byla ?predevcirem? spatrena absolutim sotousem na lince 26. Ale uz to ma opravdu za par.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 21.2.2006 23:29

Jezdí ještě nějaké pětistovky (65**) nebo už mají najeté kilometry na modernizaci ?

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 21.2.2006 22:56

Tita: To taky mohl být napálený zrychlovač, ale to bys poznal na stylu jízdy...
PvvS: Určitě lepší odkopnout brzdič, na soupravě T3 je to pořád jen 12,5%. Podle předpisů se smí jet s cestujícími do výměny i s 50% nebrzdícího vozu (soupravy), ale to jen dle uvážení řidiče.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.2.2006 20:44

tak nevim co bylo pro provoz horsi :
jet s tim a riskovat ze se to nekde kousne
nebo pozadat o vymenu a odkopat jeden podvozek

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 21.2.2006 18:46

Tita píše:A proto mám pár dotazů:
Z:arrow: Co se ve voze pálilo :?:
Z:arrow: Toto se mi stalo již několikrát,ale vždy v zadním voze.Stává se to i vepředu :?:
Z:arrow: Může to řidič z kabiny poznat :?:
Z:arrow: Nebyla to tedy nějáká chyba v propojení obou vozů :?:
Z:arrow: A co na to Jan Tleskač :?:
Podle smradu soudě, že se jedná o pálení obložení ČB. Neuvolnění jednoho z brzdičů při odbrždění soupravy by mělo být signalizováno řidiči dopředu.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 21.2.2006 17:35

Tita píše:A také mi již delší dobou vrtá hlavou,jak se vlastně ovládalo couvání v T1/T2/T3 před dosazením ,,couvací krabičky"(cca 70.léta)?
Řidič přehodil směr jízdy a couval z kabiny. Při zatahování do vozoven se starali o bezpečnost couvání tzv. zavaděči, na vratných trojúhelnících průvodčí.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 21.2.2006 17:32

A také mi již delší dobou vrtá hlavou,jak se vlastně ovládalo couvání v T1/T2/T3 před dosazením ,,couvací krabičky"(cca 70.léta)?

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 21.2.2006 17:29

Včera jsem potřeboval jet z Jana Masaryka k Národnímu Divadlu.Přišel jsem na zastávku(cca 16:00) a čekal.4ekal jsem minutu,dvě,tři,čtyři,...... a pořád nic.Po cca 9 minutách si to přisupěla(a to doslova,jelikož se jede do kopce)strašidelnická souprava 7031+7038 a ze zadního vozu se trošku kouřilo.No řekl jsem si,že to nic není a jelikož jsem zvyklý jezdit v zadním vozu,tak jsem klidně nastoupil.Tramvaj se rozjela a něco se uvnitř začalo pálit.Ale opravdu příšerně pááááááálit.Všichni kaštani včetně mě se chytili za nos ale jelo se.Ten smrad se opravdu nedal vydržet a tak jsem na Míráku přestoupil dopředu.Jako dobrý bych taky označil přístup řidiče,který odpovídal na dotazy typu,,Pane řidiči,vzadu se vám to pálí"
velice ochotně a né žádné naštvané odsekávání(nebojte se,vím že to sem trošku nepatří,ale nemohl jsem odolat........).

A proto mám pár dotazů:
Z:arrow: Co se ve voze pálilo :?:
Z:arrow: Toto se mi stalo již několikrát,ale vždy v zadním voze.Stává se to i vepředu :?:
Z:arrow: Může to řidič z kabiny poznat :?:
Z:arrow: Nebyla to tedy nějáká chyba v propojení obou vozů :?:
Z:arrow: A co na to Jan Tleskač :?:

Odpovědět