Myslel, ale uklepl jsme se.MOp píše:nemyslel si 5519? 5516 je rp, s nim by problem byt nemel..
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
nemyslel si 5519? 5516 je rp, s nim by problem byt nemel..7080 píše:Je moc dlouhej, pokud vím, tak se tvrdilo, že pokud by to SUčko náhodou sjelo, tak by stálo v Hlubočepích asi 4 minuty než by se vychladil zrychlovač na normální teplotu. T3M to sice taky zvládnou, ale mají ze všech typů nejslabší provozní brzdu, tak se s nima rovnou nepočítalo. Vždyť i školní 5516 může z kopce dolů maximálně 30 a má vyjímku, aby na ten kopec mohla.
Je moc dlouhej, pokud vím, tak se tvrdilo, že pokud by to SUčko náhodou sjelo, tak by stálo v Hlubočepích asi 4 minuty než by se vychladil zrychlovač na normální teplotu. T3M to sice taky zvládnou, ale mají ze všech typů nejslabší provozní brzdu, tak se s nima rovnou nepočítalo. Vždyť i školní 5516 může z kopce dolů maximálně 30 a má vyjímku, aby na ten kopec mohla.I.am.good píše:T3 v jakékoli modifikaci Barrandov zvládne bez problémů. Ale.. jen prázdná. Při rozjezdu do kopce prázdná to páďo v pohodě udělá, čili není problém. Malinký problém je se sjížděním, kde při neustálém brždění skutečně dostávají zabrat plechy zrychlovače (brzdových odporů u T3M). Ale ty tu prázdnou tramvaj taky přežijou. Horší by to bylo při narvaný tramvaji, kde cestou nahoru by sice stejně měla přesáhnout rychlost cca 35km/hod, kdy se plně vyřadí zrychlovač , ale při klesání by se zrychlovač zahříval už o hodně více a nejspíš by ty plechy mohly žárem skutečně popraskat. V tom je ten problém - ten kopec sice není příkrej, ale moooc dlouhej.
T3 v jakékoli modifikaci Barrandov zvládne bez problémů. Ale.. jen prázdná. Při rozjezdu do kopce prázdná to páďo v pohodě udělá, čili není problém. Malinký problém je se sjížděním, kde při neustálém brždění skutečně dostávají zabrat plechy zrychlovače (brzdových odporů u T3M). Ale ty tu prázdnou tramvaj taky přežijou. Horší by to bylo při narvaný tramvaji, kde cestou nahoru by sice stejně měla přesáhnout rychlost cca 35km/hod, kdy se plně vyřadí zrychlovač , ale při klesání by se zrychlovač zahříval už o hodně více a nejspíš by ty plechy mohly žárem skutečně popraskat. V tom je ten problém - ten kopec sice není příkrej, ale moooc dlouhej.
ja ji tam mam zachycenou jeste ve slusive reklametrainzjohny píše:Jak jsem sliboval v návštěvní knize na prtkách KGX Járovi tak tady je foto 7283 ze dvora žižkova. Vůz 7272 je stejně modrý jako před reklamou a MOp už ti na dal odkaz tam.Doufám Járo že jsi spokojen.
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... zizkov.jpg
Re: T3
Tak nevím, ale nedávno jsme dělali ve Vokovicích. A někdo mi říkal(dokonce s nad šef dílenskejch), že s T3SUCS při zkušebce nahoru na Barandov vyjeli a i to dolů sjeli. Akorát po sjezdu měli brzdový odpory větší teplotu než normálně. Prej to bylo ještě v normě.XSC píše:Pokud vím, tak ne brzdné odpory, ale zrychlovač. Cestou nahoru zase vadí automatické shuntování motoru .
Byla to, ale zkušebka, ani se nedvím, že tam normálně nesměj, vždyť je to pořádný kopec
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3
Pokud vím, tak ne brzdné odpory, ale zrychlovač. Cestou nahoru zase vadí automatické shuntování motoru. U T3M vadí shuntování (šlo by upravit) a to, že ventilátor běží z 600V - po výpadku napájení by tramvaj nemohla dojet dolů, ale musela by zastavit.trainzjohny píše:Nahoru asi jó, ale dolů by se podle Dp upekly brzdné odpory (ale asi by to šlo páč trójskou 17 taky sjedou,ovšem není to nutné a nebude)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3
To jo, ale vůz je už patřičně rozbržděn z úseku na hoře a to na Barranďáku ne, ale je to jedno, prostě tam odporové brzdy nesmí a je to.demon píše:To je tim, že Trojská je velmi výrazně kratší !
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3
To je tim, že Trojská je velmi výrazně kratší !trainzjohny píše:Nahoru asi jó, ale dolů by se podle Dp upekly brzdné odpory (ale asi by to šlo páč trójskou 17 taky sjedou,ovšem není to nutné a nebude)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3
Nahoru asi jó, ale dolů by se podle Dp upekly brzdné odpory (ale asi by to šlo páč trójskou 17 taky sjedou,ovšem není to nutné a nebude)KT8D5 píše:Mohli by T3SUCSky s pomocí zrychlovače jezdit na Barrandov ?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele: