T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 20.10.2006 21:09

MOp píše:nemyslel si 5519? 5516 je rp, s nim by problem byt nemel..
Myslel, ale uklepl jsme se.

MOp

Příspěvek od MOp » 20.10.2006 21:04

7080 píše:Je moc dlouhej, pokud vím, tak se tvrdilo, že pokud by to SUčko náhodou sjelo, tak by stálo v Hlubočepích asi 4 minuty než by se vychladil zrychlovač na normální teplotu. T3M to sice taky zvládnou, ale mají ze všech typů nejslabší provozní brzdu, tak se s nima rovnou nepočítalo. Vždyť i školní 5516 může z kopce dolů maximálně 30 a má vyjímku, aby na ten kopec mohla.
nemyslel si 5519? 5516 je rp, s nim by problem byt nemel..

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 20.10.2006 20:55

I.am.good píše:T3 v jakékoli modifikaci Barrandov zvládne bez problémů. Ale.. jen prázdná. Při rozjezdu do kopce prázdná to páďo v pohodě udělá, čili není problém. Malinký problém je se sjížděním, kde při neustálém brždění skutečně dostávají zabrat plechy zrychlovače (brzdových odporů u T3M). Ale ty tu prázdnou tramvaj taky přežijou. Horší by to bylo při narvaný tramvaji, kde cestou nahoru by sice stejně měla přesáhnout rychlost cca 35km/hod, kdy se plně vyřadí zrychlovač , ale při klesání by se zrychlovač zahříval už o hodně více a nejspíš by ty plechy mohly žárem skutečně popraskat. V tom je ten problém - ten kopec sice není příkrej, ale moooc dlouhej.
Je moc dlouhej, pokud vím, tak se tvrdilo, že pokud by to SUčko náhodou sjelo, tak by stálo v Hlubočepích asi 4 minuty než by se vychladil zrychlovač na normální teplotu. T3M to sice taky zvládnou, ale mají ze všech typů nejslabší provozní brzdu, tak se s nima rovnou nepočítalo. Vždyť i školní 5516 může z kopce dolů maximálně 30 a má vyjímku, aby na ten kopec mohla.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 20.10.2006 18:56

T3 v jakékoli modifikaci Barrandov zvládne bez problémů. Ale.. jen prázdná. Při rozjezdu do kopce prázdná to páďo v pohodě udělá, čili není problém. Malinký problém je se sjížděním, kde při neustálém brždění skutečně dostávají zabrat plechy zrychlovače (brzdových odporů u T3M). Ale ty tu prázdnou tramvaj taky přežijou. Horší by to bylo při narvaný tramvaji, kde cestou nahoru by sice stejně měla přesáhnout rychlost cca 35km/hod, kdy se plně vyřadí zrychlovač , ale při klesání by se zrychlovač zahříval už o hodně více a nejspíš by ty plechy mohly žárem skutečně popraskat. V tom je ten problém - ten kopec sice není příkrej, ale moooc dlouhej.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 20.10.2006 18:11

trainzjohny píše:Jak jsem sliboval v návštěvní knize na prtkách KGX Járovi tak tady je foto 7283 ze dvora žižkova. Vůz 7272 je stejně modrý jako před reklamou a MOp už ti na dal odkaz tam.Doufám Járo že jsi spokojen.
ja ji tam mam zachycenou jeste ve slusive reklame :-D

http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... zizkov.jpg

arny

Re: T3

Příspěvek od arny » 20.10.2006 16:53

XSC píše:Pokud vím, tak ne brzdné odpory, ale zrychlovač. Cestou nahoru zase vadí automatické shuntování motoru .
Tak nevím, ale nedávno jsme dělali ve Vokovicích. A někdo mi říkal(dokonce s nad šef dílenskejch), že s T3SUCS při zkušebce nahoru na Barandov vyjeli a i to dolů sjeli. Akorát po sjezdu měli brzdový odpory větší teplotu než normálně. Prej to bylo ještě v normě.
Byla to, ale zkušebka, ani se nedvím, že tam normálně nesměj, vždyť je to pořádný kopec

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 20.10.2006 16:31

Jak jsem sliboval v návštěvní knize na prtkách KGX Járovi tak tady je foto 7283 ze dvora žižkova. Vůz 7272 je stejně modrý jako před reklamou a MOp už ti na dal odkaz tam.Doufám Járo že jsi spokojen.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: T3

Příspěvek od XSC » 19.10.2006 10:31

trainzjohny píše:Nahoru asi jó, ale dolů by se podle Dp upekly brzdné odpory (ale asi by to šlo páč trójskou 17 taky sjedou,ovšem není to nutné a nebude)
Pokud vím, tak ne brzdné odpory, ale zrychlovač. Cestou nahoru zase vadí automatické shuntování motoru. U T3M vadí shuntování (šlo by upravit) a to, že ventilátor běží z 600V - po výpadku napájení by tramvaj nemohla dojet dolů, ale musela by zastavit.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3

Příspěvek od trainzjohny » 19.10.2006 9:45

demon píše:To je tim, že Trojská je velmi výrazně kratší !
To jo, ale vůz je už patřičně rozbržděn z úseku na hoře a to na Barranďáku ne, ale je to jedno, prostě tam odporové brzdy nesmí a je to.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3

Příspěvek od demon » 19.10.2006 9:07

trainzjohny píše:Nahoru asi jó, ale dolů by se podle Dp upekly brzdné odpory (ale asi by to šlo páč trójskou 17 taky sjedou,ovšem není to nutné a nebude)
To je tim, že Trojská je velmi výrazně kratší !

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3

Příspěvek od trainzjohny » 19.10.2006 8:19

KT8D5 píše:Mohli by T3SUCSky s pomocí zrychlovače jezdit na Barrandov ?
Nahoru asi jó, ale dolů by se podle Dp upekly brzdné odpory (ale asi by to šlo páč trójskou 17 taky sjedou,ovšem není to nutné a nebude)

KT8D5

T3

Příspěvek od KT8D5 » 19.10.2006 6:18

Mohli by T3SUCSky s pomocí zrychlovače jezdit na Barrandov ?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.10.2006 21:46

hornbaška dnes @ 22

8655

Příspěvek od 8655 » 17.10.2006 19:38

trainzjohny píše:6710 sólo v noci, škoda že to neuvidím :cry:
Bude mít někdo fotky?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 17.10.2006 19:08

Pepa píše:Jinak dnes se vrátila z dílen 8045 a zase máme soupravu Hornbachu kompletní. Na dnešní noční 25 by se měla ukázat 6710.
6710 sólo v noci, škoda že to neuvidím :cry:

Odpovědět