T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Fořtík » 03.12.2010 23:15

Sakryš, takovejch let to nebyl problém... :roll: Jestli to nebude tím, že naše společnost produkuje stále blbé a blbější jedince - a to neplatí jen v tomto případě, tedy při cestování tramvají, ale všeobecně... :roll:

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od BerryML » 03.12.2010 23:08

No, takže co se topení v T6 týče, týká se tahle úprava všech vozů ve všech vozovnách a spočívá ve vyjmutí jedné pojistky topení z odpojovače. Teď večer to bylo príma. venku -12, topení puštěný na plno a na sklech se mi dělala námraza. Cestující toho hbitě využili a začli na okna v obrázcích kreslit, co si o nás myslí. :?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 03.12.2010 21:51

Jako důvod změny mi byly prezentovány časté stížnosti na možnost popálení nebo přiškvaření částí oděvů cestujících.
Jasněže se nezavděčíš každýmu, ale nepřijde mi, že by se to ohřálo nějak výrazně víc, než běžný ústřední topení a na to si taky nemam ve zvyku pokládat nohy, případně žena silonky... :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od 9001 » 03.12.2010 21:36

To je super, když na zítra hlásí už slušné mrazy. Další způsob jak akorát ****** lidi... :roll:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Proxy » 03.12.2010 21:34

Petr píše:
demon píše:Tak dnes potvrzeno ze Žižkova, že se u nich na několika vozech T6 dělala úprava topení spočívající v odpojení několika topnic.
Tomu teda řikam zlepšováček... :roll: P.S. Prý to má na svědomí jistý známý ptáček a týká se jen ŽI. :lol:
No nevím, v Motole je to na beton na pár vozech taky.... A má to být hromadně
Mohu potvrdit. Ve středu jsem byl na jedné smluvní jízdě a řidič tvrdil, že dal topení na druhý stupeň, ale bočnice byly jen vlažné :oops:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Petr » 03.12.2010 20:44

demon píše:Tak dnes potvrzeno ze Žižkova, že se u nich na několika vozech T6 dělala úprava topení spočívající v odpojení několika topnic.
Tomu teda řikam zlepšováček... :roll: P.S. Prý to má na svědomí jistý známý ptáček a týká se jen ŽI. :lol:
No nevím, v Motole je to na beton na pár vozech taky.... A má to být hromadně

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 03.12.2010 20:24

BerryML píše:Je to z poloviny OT, ale ve vozech (T6 minimálně) je počínaje letoškem nějak ošizený topení. Údajně, aby si dámy nepřipekly kabáty.... :D
Tak dnes potvrzeno ze Žižkova, že se u nich na několika vozech T6 dělala úprava topení spočívající v odpojení několika topnic.
Tomu teda řikam zlepšováček... :roll:

P.S. Prý to má na svědomí jistý známý ptáček a týká se jen ŽI. :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 01.12.2010 22:02

malesak píše:Co je na T3M 8050 vyjímečnýho?
Staťák, viz Vypravení.
Rashid píše:Tak můžeme vylepit další parte mrtvé tétrojce. Právě jsem se dozvěděl, že při kontrole v ÚD se přišlo na značné poškození vozu 8066.
Sice o tom /taky/ vůbec nic nevím, ale tím se aspoň vysvětluje mimořádné zařazení vozu 8096 do periodický údržby.

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od malesak » 01.12.2010 21:38

Co je na T3M 8050 vyjímečnýho?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 29.11.2010 17:48

Žádný úpravy topení se nedělali, takže změna stupňů vytápění ?
O ničem nevím... :^o

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od BerryML » 29.11.2010 1:28

Kdepak. V tomhle řidič prsty nemá... :(

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od 7080 » 29.11.2010 0:53

Rashid píše:
pawel píše:pravda, v pátek jsem jel T6 na 25 a z topení (na pravé straně ve směru jízdy) foukal studený vzduch.
Myslím, že za to snad T6ka nemůže. Spíš to má na svědomí řidič nebo dispečink, který určuje zda se má topit či ne. No a Škodovky úplně nejsou ideální ohledně topení.
V extrémních horkách se díky miniokénkům nedá v nich zase vydržet. Prostě potvrdím zlatý T3 SU. :D
To bude asi nejspíš řidičem, třeba se domníval, že vzduch od pulzních měničů ohřeje interiér podobně jako vzduch od zrychlovače.

Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Rashid » 29.11.2010 0:37

pawel píše:pravda, v pátek jsem jel T6 na 25 a z topení (na pravé straně ve směru jízdy) foukal studený vzduch.
Myslím, že za to snad T6ka nemůže. Spíš to má na svědomí řidič nebo dispečink, který určuje zda se má topit či ne. No a Škodovky úplně nejsou ideální ohledně topení.
V extrémních horkách se díky miniokénkům nedá v nich zase vydržet. Prostě potvrdím zlatý T3 SU. :D

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od pawel » 28.11.2010 22:51

pravda, v pátek jsem jel T6 na 25 a z topení (na pravé straně ve směru jízdy) foukal studený vzduch. to vskutku v půl sedmý ráno potěší...

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od BerryML » 28.11.2010 21:06

Je to z poloviny OT, ale ve vozech (T6 minimálně) je počínaje letoškem nějak ošizený topení. Údajně, aby si dámy nepřipekly kabáty.... :D

Odpovědět