T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Phabbey v 05.5.2005 17:52

Gagarin napsal:Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?

Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod Gagarin v 05.5.2005 17:32

Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Re: T3A

Odeslatod MOp v 26.4.2005 12:48

trvam na tom, ze se uvidi co to bude az po odstrojeni.. proto rikam, ze bych si tim cislem 8300 nebyl stoprocentne jist .-D

ano mas pravdu, jsou vozy, co vypadaji jeste hur :-(
MOp
 

Re: T3A

Odeslatod tramvajak v 26.4.2005 12:43

MOp napsal:
tramvajak napsal: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.

prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(

Ale MOpe, přál bych ti vidět vůz T3 po čtyřiceti letech provozu v našem hlavním městě, po odstrojení a demontáži bočnicových plechů. To bys valil bulvy! Nějaká díra ve schodu a koroze na bočnicovém plechu či u nadokenního žlábku ještě není důvodem k autogenozi. Co říkáš např. na: http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/06.jpg nebo chceš-li pohled ze předu... http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/07.jpg ? Evidentně by stačil člověk alá zesnulý herec Jiří Růžička a odpadly by schody celé! Přitom na fotkách je dnešní 8211. Oficiálně se s ním zatím počítá právě na 8300.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Re: T3A

Odeslatod MOp v 26.4.2005 12:32

tramvajak napsal: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.

prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(
MOp
 

Re: T3A

Odeslatod tramvajak v 26.4.2005 12:04

9001 napsal:Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.

Mno a stejná situace tu byla i v lednu. Tou dobou navíc vypršela smlouva DP-ED s CEGELECem a navíc vůz měl na stanovišti vadnou sedačku. Jelikož se ale vyměnila, tak se ještě nechal v provozu. Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Re: T3A

Odeslatod 9001 v 26.4.2005 12:00

tramvajak napsal:
Fořtík napsal:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim

O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).


Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3A

Odeslatod tramvajak v 26.4.2005 11:59

Fořtík napsal:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim

O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Re: T3A

Odeslatod 9001 v 25.4.2005 19:55

Fořtík napsal:
9001 napsal:
Honzík napsal:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim


Proto jsem napsal prý.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3A

Odeslatod Fořtík v 25.4.2005 19:53

9001 napsal:
Honzík napsal:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Re: T3A

Odeslatod 9001 v 25.4.2005 19:47

Honzík napsal:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?


Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

T3A

Odeslatod Honzík v 25.4.2005 19:46

Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Honzík
problémový jedinec
 
Založen: 07.10.2004 10:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka

Odeslatod 6529 v 25.4.2005 15:02

Anonymní napsal:Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr... :?
Šlo o vůz 6411,vyřazený 2.12.1996,deponovaný snad do konce r.1999 na Pankráci a později ve voz.Motol,kde byl určen pro Bahozu.
6529
Uživatel
 
Založen: 17.1.2004 21:57

Odeslatod tramvajak ? v 25.4.2005 14:14

9001 napsal:
Phabbey napsal:Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?


Nízkopodlažní kačena to asi bude mít stejně.
Jinak žádná další T3 to vnější doplnování nemá. Jenom ještě T6 8616.

Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr... :?
tramvajak ?
 

Odeslatod vláčky87 v 25.4.2005 9:44

doplňkové označování typů tramvají zavedla Tatra koncem 60. let min.století /strašný název, co?/ a to nejdříve u T4D /celé DDR bylo tenkrát neskutečně dlouhé/. Použilo se označení z MPZ aut, takže máme koncovky H,YU,R,SU, někdy doplněné o konkrétní zkratku města. O vzniku označení T3 SUCS jsem psal již dříve, nebudu se opakovat.
Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
 
Založen: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron