9001 napsal:Ale už ani to není problém. spojit digitál s analogem
Co jsem psal o 4 příspěvky níže?

Moderátor: TRAM-FÓRUM
dušan napsal:výhledově se mají všechny analogy předělat na digifricoolinek2 napsal:8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?dušan napsal:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
výhledově se mají všechny analogy předělat na digifricoolinek2 napsal:8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?dušan napsal:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
Martin napsal:POZOR, POZOR, POZOR![]()
![]()
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDPJiž dnes tak mohutně činili hoši ze serveru http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Tombus napsal:Pokud tedy máš na mysli spojení analog + digitál, tak to nevadí..
dušan napsal:Fořtík napsal:Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.Marek napsal:Martin napsal:POZOR, POZOR, POZOR![]()
![]()
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
dušan napsal:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
Fořtík napsal:Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.Marek napsal:Martin napsal:POZOR, POZOR, POZOR![]()
![]()
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.Marek napsal:Martin napsal:POZOR, POZOR, POZOR![]()
![]()
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Martin napsal:POZOR, POZOR, POZOR![]()
![]()
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Martin napsal:No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.
radek31 napsal:lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)Martin napsal:lepší než mnohý šumperák.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník