T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
RV: Beru, omluva za pokus o mystifikaci nějak jsem v tom svém mentálním výpočtu úplně vynechal sedmistovkovou řadu 3xxx
omluva za OT, ale když už plácám nějaká čísla, aspoň si je protentokrát zkusím nějak obhájit.
B731 3xxx cca 800 ks; B731/2 5xxx cca 900 ks; B731/2 7xxx cca 250 ks; B741 cca 170 ks; C734 cca 90 ks - jestli mi tahle čísla budou uznána, dohromady mi to dává nějakých 2200 kousků.
na tom, že by si taková řada v muzeu zasloužila víc než jednoho zástupce asi není co řešit..
omluva za OT, ale když už plácám nějaká čísla, aspoň si je protentokrát zkusím nějak obhájit.
B731 3xxx cca 800 ks; B731/2 5xxx cca 900 ks; B731/2 7xxx cca 250 ks; B741 cca 170 ks; C734 cca 90 ks - jestli mi tahle čísla budou uznána, dohromady mi to dává nějakých 2200 kousků.
na tom, že by si taková řada v muzeu zasloužila víc než jednoho zástupce asi není co řešit..
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Nebylo těch sedmistovek krapet víc? Nechci tedy nijak snižovat kvalitu fóra...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
To jo, srovnávat B741 a T3 je sice blbost. Pokud ale vezmeme celou modelovou řadu B 700, dostaneme se asi celkem na 1200 kusů, to už se s T3 (taky kolem tisícovky? nejsem si jistý) dá srovnávat. A přestože sedmistovky z pražského provozu už skoro vymizely, zachovala se jediná, zatímco T3 (respektive její modifikace T3M, T3SUCS, T3R.P) tady budou strašit ještě dalších dvacet let, ale v muzeu je, jestli dobře počítám, už pátá - zkrátka tramvaje jsou v pražském muzeu MHD nesmírně protěžovány, nepřímo úměrně roli, kterou dnes v provozu hrají...OMH píše:Srovnávat B741 a T3? Už jen když se podívám, kolik kterých bylo v Praze v provozu a kolik let najezdily.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Srovnávat B741 a T3? Už jen když se podívám, kolik kterých bylo v Praze v provozu a kolik let najezdily.Sirka píše:Absolut: Jasně, máš pravdu, ale já chci jen poukázat na zbytečnost mnoha stejných vozů. U autobusů taky nejsou tři ikarusy, tři sedmistovky a tak. Např. není ani jedna B741, ani první nízkopodlažní vozidlo v ČR apod., tak já jen nechápu proč 3 stejné T3 Ale jinak poslední dvě soupravy T3SUCS - klidně, veřejnost pozná leda *****...
Obavám se, že diskuze se opět posune tam, kde už jsme byly. Neopakujte se prosím, akorát tím půjde kvalita fóra dolu.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Absolut: Jasně, máš pravdu, ale já chci jen poukázat na zbytečnost mnoha stejných vozů. U autobusů taky nejsou tři ikarusy, tři sedmistovky a tak. Např. není ani jedna B741, ani první nízkopodlažní vozidlo v ČR apod., tak já jen nechápu proč 3 stejné T3 Ale jinak poslední dvě soupravy T3SUCS - klidně, veřejnost pozná leda *****...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Sirka: Je mi 31. Pro naši generaci jsou T3 taková klasika, jako pro naše rodiče dvoutisícovák s krasinem. Znamení doby. Něco, co bylo všude, když jsme byli mladí. Věřím tomu, že ta poptávka bude, ale zase na druhou stranu to klidně můžou být poslední dvě soupravy T3SUCS, co se na to nechají, prostému občanovi to bude úplně jedno jak přesně ty vozy budou vypadat, veřejnost pozná tak leda laminátové sedačky a oranžové světýlnko s nápisem Nevystupovat.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
No pokud by to bylo na komerční jízdy, tak asi i proč ne, ale to je opravdu tolik požadavků? Skoro se mi nechce věřit, že poptávka bude nějak významněji růst, třeba se pletu, ale z čeho tak usuzuješ? Proto ano souhlas s Damirem - v situaci, kdy nemáme toho místa zas tolik, není imho důvod mít tři "stejné" vozy.Martin Šubrt píše:No, já pořád zastávám názor, že by v "muzeu" mělo být T3 daleko víc. Ještě nezapomeň, že už tam je i T3M 8084 a pravděpodobně tam skončí i nějaké SUčko. Rozhodně by ale nemělo jít o vozy vystavované, ale o vozy na smluvní jízdy, protože jsem přesvědčen, že po ukončení provozu T3 bude poptávka po jízdách T3 (i ve dvojicích) obrovská. Takže minimálně dvě dvojice T3 se v "muzeu" (ve výhledu budou stejně smluvní jízdy deponovány s vozidly v různých vozovnách), no a jedna T3 bude vystavená...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
7231 ( toho dnešního času ) zadní vůz je na jejím zadním podvozku pěkně obutá. Teď když mě před chvílí míjela na Plzeňské na nových kolejí ji ten zadní podvozek pěkně dupal.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Taky si myslím, že muzeum si nějakou tu T3 ještě zaslouží - teď mám na mysli ty vystavené vozy, kde samozřejmě prostor není nafukovací, ale s ohledem na to jak dlouho T3 dominují provozu v Praze a kolik je tam dvounápravových vozů, mělo by tam být vidět něco v trochu typickém provedení jak to většinu času jezdilo. Já vím, že pár kousků asi stojí někde mimo expozici, ale i v kontextu těch smluvních jízd určitě ještě pár T3 neuškodí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
No, já pořád zastávám názor, že by v "muzeu" mělo být T3 daleko víc. Ještě nezapomeň, že už tam je i T3M 8084 a pravděpodobně tam skončí i nějaké SUčko. Rozhodně by ale nemělo jít o vozy vystavované, ale o vozy na smluvní jízdy, protože jsem přesvědčen, že po ukončení provozu T3 bude poptávka po jízdách T3 (i ve dvojicích) obrovská. Takže minimálně dvě dvojice T3 se v "muzeu" (ve výhledu budou stejně smluvní jízdy deponovány s vozidly v různých vozovnách), no a jedna T3 bude vystavená...Damir Holas píše:Nechci vám kazit radost, ale opravdu je nutné mít v muzeu 3x T3 v provedení "osobní doprava"? Co radši cvičku nebo výhledově pluh nebo místo T3 raděj KT8? Těch asi po republice původních moc nezbyde... 6102+6149 jsou málo?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Nechci vám kazit radost, ale opravdu je nutné mít v muzeu 3x T3 v provedení "osobní doprava"? Co radši cvičku nebo výhledově pluh nebo místo T3 raděj KT8? Těch asi po republice původních moc nezbyde... 6102+6149 jsou málo?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Určitě gratuluji k úspěchu zachování dalšího vozu T3.
Plánuje se i nějaká cvička? Svým způsobem mě trochu zamrzelo, že se z něj stane opět 6430.
Plánuje se i nějaká cvička? Svým způsobem mě trochu zamrzelo, že se z něj stane opět 6430.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Tak když už je to venku, tak si dovolím jednu fotku ze snad poslední cvičné/kondiční jízdy
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Hele, ono je to venku
Není Apríla, potvrzuji, že je to pravda, akce 5511 = 6340 do muzea se plánuje už nějakou dobu a je to rozhodně lepší než snažit se dát dohromady 6336, 6339 nebo 6418. Já jsem z akce 6340 osobně naprosto nadšen
Není Apríla, potvrzuji, že je to pravda, akce 5511 = 6340 do muzea se plánuje už nějakou dobu a je to rozhodně lepší než snažit se dát dohromady 6336, 6339 nebo 6418. Já jsem z akce 6340 osobně naprosto nadšen
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Sním či bdím ? Není dneska apríla? Takto toto opravdu nechápu, jak se to podařilo prosadit.Brejšín píše:koncem tohoto týdne se stane z vozu 5511 musejní exponát, vůz by měl být převrácen zpět jako provozní 6340 do podoby 80´.
Zázrak.Nebo, že by u DP dostali rozum a konečně pochopili, že dvě tétrojky v muzeu nestačí a je čas předat tyto poklady dalším generacím, dokud je ještě čas.
Však si to legendy zaslouží. Moc díky, konečně bude třístováček.
Dík Maro. Dík Pokorný. Dík všem. Asi se uděkuju.