kdyz ne, tak kazdou chvili..fricoolinek2 píše:Už 6554 v ÚDDP odstrojovali ?
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
No kazdej vuz mel jinou vyzbroj. Odvozovany to bylo tusim nejak od napeti pilotmotoru. Presne nevim, samotnyho by me to moc zajimalo.
Ale stejne se staci podivat ve vidni trebas na Badenku, kde jezdi stara souprava a do ni je vrazeny novy NP vuz s kolovyma motorama a polovodicovou vyzbroji. To stejny na U6 , stary stykacovy motory a uprostred novej vuz .
Ale stejne se staci podivat ve vidni trebas na Badenku, kde jezdi stara souprava a do ni je vrazeny novy NP vuz s kolovyma motorama a polovodicovou vyzbroji. To stejny na U6 , stary stykacovy motory a uprostred novej vuz .
Normalne to nejde. Musel by se mezi ty dve vozy pridat nejaky clen, ktery bude prevadet signaly jedne vyzbroje na signaly druhe vyzbroje. Ten clen by se musel nechat schvalit DU, ... Cele to prinasi vic problemu, nez uzitku.syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
Je mozne, ze v tech Drazdanech ten zadni vuz meli jen jako vlek, nebo mel take tyristorovou vyzbroj (z venku to neni videt, a podle zvuku se TV8 s motorgeneratorem od zrychlu moc nerozezna)
A nemuze mit treba zasuvku stejne jako wana - tedy vedle sprahla, kam neni normalne videt.Pepa píše: 8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
No, poslední dojezdila tak před dvěma lety. Moc UB13 tam už nemajíPepa píše:8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
Jo a to o Drážďanech je normální a myslïm, že to fungovalo i v jiných městech NDR
8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
Jo a to o Drážďanech je normální a myslïm, že to fungovalo i v jiných městech NDR
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Zcela jednoduché - vůz 8600 měl poruchu a protože má spřáhla T3, přijel pro něj Žižkov s vozem T3SUCS, spojili je spřáhly dohromady, vůz 8600 odbrzdili a táhli ho za tou T3SUCS jako obyčejný vlek6432 píše:(..)Ale vrtá mi hlavou jedna myslím docela exkluzivní fotka která zde byla někdy zveřejněna, spojené 8600+ nějaká T3.... tak nevím
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Samozřejmě že chápu rozdíl mezi těmito tram, ale nevěděl jsem, jestli by to bránilo jejich normálnímu společnému provozu. Ale vrtá mi hlavou jedna myslím docela exkluzivní fotka která zde byla někdy zveřejněna, spojené 8600+ nějaká T3.... tak nevímPetr píše:Chvíli přemýšlej Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
Chvíli jsem přemýšlel. Buď to zapojili zpětně kompatibilně, nebo ne.Petr píše:Chvíli přemýšlej Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
1. Pokud to zapojili zpětně kompatibilně
* Pro T3M2-DVC řídící + T3M druhý vůz: Funguje normálně, při volbě uvolnit se na druhém voze neotevře nic (alternativně všechno), proto (stejně) se uvolnit nepoužívá.
* Pro T3M řídící + T3M2-DVC druhý vůz: Funguje normálně, volbou otevřít se otevře všechno, předvolba je k ničemu, ani se nepřenáší do 1. vozu.
2. Pokud to nezapojili zpětně kompatibilně,
2.a) nepůjdou ovládat dveře 2. vozu nebo
2.b) po spojení a zapnutí vozů shoří několik pojistek/24V
Víc nevymyslím, takže pokud někdo víte, jak to je, nechám se podat:-)
Díky za info. Před návratem do HL se ovšem objevily ještě v Motole (s vozy 8009, 8015, 8051 a 8053).6529 píše:Ve stavu voz.Pankrác byly evidovány ještě k 31.8.2001,zatímco k 31.12. téhož roku už byly v Hloubětíně.V Hloubětíně byly evidovány i koncem 90.let,takže na Pankrác mohly být zapůjčeny někdy v r.2000.