T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 25.9.2006 19:36

Jo, tehdy byla 8034+8035 jediná strašnická TV1.
prostě strašidelnice v rodokmenu se nezapřou...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25.9.2006 18:58

Anonymous píše:Tak to před těma asi třema rokama musím potvrdit,já ji pamatuju strašnou ještě s tou reklamou!
Je to šrot,ale na GO byla asi v roce 2004 :wink:

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 25.9.2006 18:58

syverin píše:Ona 8034 byla šrot už v době, kdy měla po reklamě bílou barvu (tak 3, 4 roky nazpátek?). Jezdila jako čelní (jedna z posledních s plexikovou kabinou) a slova, která k vyjadřování na její adresu používali strašidelničtí řidiči jsou naprosto nepublikovatelná.... :-)
Jo, tehdy byla 8034+8035 jediná strašnická TV1. Ale zadní vůz snad tenkrát tak příšernej nebyl.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25.9.2006 18:52

syverin píše:Ona 8034 byla šrot už v době, kdy měla po reklamě bílou barvu (tak 3, 4 roky nazpátek?). Jezdila jako čelní (jedna z posledních s plexikovou kabinou) a slova, která k vyjadřování na její adresu používali strašidelničtí řidiči jsou naprosto nepublikovatelná.... :-)
Tak to před těma asi třema rokama musím potvrdit,já ji pamatuju strašnou ještě s tou reklamou!

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 25.9.2006 16:23

Ona 8034 byla šrot už v době, kdy měla po reklamě bílou barvu (tak 3, 4 roky nazpátek?). Jezdila jako čelní (jedna z posledních s plexikovou kabinou) a slova, která k vyjadřování na její adresu používali strašidelničtí řidiči jsou naprosto nepublikovatelná.... :-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 25.9.2006 14:57

Jel jsem s ní půřed pár dny na polonoční d-25 a můžu potvrdit Tvá slova

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 25.9.2006 14:42

Pro 7080: Dobu těchto zkoušek neznám,jedná se o spřáhlo BSI které používá např. ZET Zagreb. Mohlo by se jednat tedy o zkoušky před dodávkami T4 pro Zagreb-před rokem 1972.To je ale pouhá fabulace, vozy do Záhřebu byly dodávány bez spřáhel, která si montoval ZET sám.

I.am.good

Re: GO

Příspěvek od I.am.good » 24.9.2006 12:41

Honzík píše:To znamená, že tu budou jezdit další desítky let, staré T3M? To si snad děláte srandu. Je to hnus na vyhození.
Všechny dévécéčkový motry prošly v závěru 90.tých let GO, akorát se z nich nedělaly erpéčka, ale nacpalo se do nich zpět TV1. Jinak jsou to defacto stejně nové vozy, jako T3R.P, takže na nich nevidím nic špatného. Navíc skutečně jsou v dobrém stavu .) Dnes chodí na PO, čili s ukončením jejich provozu můžeme počítat za minimálně 6let.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 24.9.2006 12:23

Nevim , jestli je lepsi nechat jezdit T3M a po malu je likvidovat, nebo nechat jezdit Odpor(ny)ovy T3 ..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 24.9.2006 11:38

GO = modernizace na typ T3.R.P (V) nebo snad i v budoucnu wana.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

GO

Příspěvek od Honzík » 24.9.2006 11:18

To znamená, že tu budou jezdit další desítky let, staré T3M? To si snad děláte srandu. Je to hnus na vyhození.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.9.2006 22:37

tj: no to vim taky, ale zajímá mě, jestli se pod onou generální opravou myslí reko/modernizace (T3RP(V)), PO nebo PÚ...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 23.9.2006 21:49

pawel píše:iamgood: co je GO? jako rekonstrukce (takhle to třeba značí mir. penc na k-reportu)? nebo PO/PÚ?.
GO=generální oprava

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.9.2006 20:47

iamgood: co je GO? jako rekonstrukce (takhle to třeba značí mir. penc na k-reportu)? nebo PO/PÚ?

jinak se omlouvám za mystifikaci - jel jsem 8034, tedy stejným vozem jako karotka (dvojice 8086+8034). ale co si budem povídat, 8034 není mezi T3M jediná - viz 8019 a podobné. taky jsem už dlouho nejel 8033, nicméně na 25 straší (vlastně strašidelničí:) denně.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 23.9.2006 20:29

Karotka píše:Vypadá to, že na T3M se kašle čím dál víc. Včera jsem jel v 8034 (nevím, jak dlouho po opravě, ale na strašnické poměry ještě "svítí") a ta hází neuvěřitelně. Zadní podvozek má snad úplně rozsypaný kardany.
V hodně brzské době půjdou všechny tyristorky vyjma DVC na GO. Teď už jen dojíždějí kilometry..

Odpovědět