T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 02.6.2020 20:48

fricoolinek2 píše:
01.6.2020 0:45
A co jsem se měl dozvědět na páteřích? Že pomeranč je odporový (resp. předpokldám, že informace o tom, že by dostat jinou výzbroj, by nebyla tajena) je fakt a že on byl vůbec první tramvají, co kdy vyjela na Barrandov, je též fakt. Dalším faktem je ti to, že běžný Suchoj se na Barrandov rozhodně podíval.
Trakční výzbroj pomeranče byla rekonstruována na sérioparalelní řazení trakčních motorů s možností trvale pomalé jízdy na sériové spojení. U úpravy SP2 má přepínač se čtyřmi polohami Pojezd (pomalá jízda), Série, Sério - paralel a Shunt (sério - paralel s odbuzením).
Proto na Barrandov bez omezení smí, na rozdíl od běžných Suchojů. Je pravda že se Barrandov několikrát podívaly, ale nelze z toho cokoli vyvozovat.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2406
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.6.2020 17:40

A já píši o tom, že měl být dopraven jeden Suchoj nyní na Barrandov, aby zajišťoval ostrovní provoz na jednom pořadí d-32? :D

Píši o hypotetické mimořádné šotoakci, která by dala vzniknout unikátním snímkům klasické tramvaje na místech, kam se nikdy předtím nedostala - vyjma té jedné vyjímky někdy před 15-16 lety.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4390
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 01.6.2020 5:43

Tak mezi mimořádnou a pravidelnou jízdou je trošku rozdíl.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2406
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.6.2020 0:45

A co jsem se měl dozvědět na páteřích? Že pomeranč je odporový (resp. předpokldám, že informace o tom, že by dostat jinou výzbroj, by nebyla tajena) je fakt a že on byl vůbec první tramvají, co kdy vyjela na Barrandov, je též fakt. Dalším faktem je ti to, že běžný Suchoj se na Barrandov rozhodně podíval.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2037
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Petrpes » 31.5.2020 17:57

Ty jsi mistr hloupých dotazů Frcolínku, zvláště toto jsou všeobecně známé informace, najdi si informace o 5521 či o Barrandovské trati na páteři a vše se dozvíš...
Haf

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2406
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 31.5.2020 16:47

Ok, ale tak měřící vůz je odporovej, ne?

Kromtoho - není TV1 ještě horší jak zrychl?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1613
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od DavidD » 31.5.2020 13:04

fricoolinek2 píše:
31.5.2020 3:22
No, určitě to neni tak silný, jako u toho týpka, co poslal DVC na d-4 8-)

Tak snad třeba tam jezdily svýho času odporový cvičky, ne? Než byly cvičný progresy...
Odporové cvičky na Barrandov nikdy nejezdily, k tomuto účelu sloužil 5519 a případné zácviky na vozech T6, KT a 14T..

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Ústečák » 31.5.2020 11:43

Tak že by se tam rovnou vyjelo s koňkou? Ale chtělo by to do té doby zatravnit trať. 8-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od von Špilberk » 31.5.2020 8:33

Mám lepší nápad: k otevření do Holyně se nahoru něčím vytáhne jeden Kotěra a bude pendlovat mezi Barrandovem (smyčkou) a Holyní (přejezdem). :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2406
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 31.5.2020 3:22

No, určitě to neni tak silný, jako u toho týpka, co poslal DVC na d-4 8-)

Tak snad třeba tam jezdily svýho času odporový cvičky, ne? Než byly cvičný progresy...

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 469
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Zastávka na znamení 142.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Jakub » 31.5.2020 0:55

Už to nehul.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2406
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.5.2020 23:16

Jak moc vyloučené je poslání zrychlů na Barrandov - tj. pokud by hlavy pomazané napadla nějaká šoto-fetiš akce? Teoreticky při otevření tratě na Slivenec - třeba.

I třeba ne s kaštany nebo např. že by kaštanum bylo dovoleno jet mimo úsek GE - HL.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 15.1.2020 20:21

fricoolinek2 píše:
15.1.2020 17:34
Bohužel, v Krnově jsem nikdy nebyl a tak opravdu nejsem schopen ohodnotit fyzické odlišnosti skříně VarCB3 a původní skříně z ČKD. Takže v Krnově se ta skříň VarCB3 nedělala podle původní výrobní dokumentace z ČKD?
Vždyť je to na první pohled odlišný. Plánuje se jejich rušení kvůli velmi špatné antikorozní ochraně a nájezdu do nejvyššího stupně opravy PO, kdy se standardně celá skříň oholí až na dřeň, takže se oprava finančně blíží pořízení skříně nové.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2406
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.1.2020 17:34

Petrpes píše:
14.1.2020 18:43
Frcolínku, ty jseš opravdu případ, to by bylo super SU 7121 třebas z 8171... 🤣
Kromě toho, že je to něco úplně jiného, tak by stačilo přelepit čísla 8 a 7 😎
A nebo vzít celou dvojici R.PV, udělat tomu cedule a nalepit na to čísla 7122 a 7121, většina sotoušů by byla jistě spokojená ♥️
Bohužel, v Krnově jsem nikdy nebyl a tak opravdu nejsem schopen ohodnotit fyzické odlišnosti skříně VarCB3 a původní skříně z ČKD. Takže v Krnově se ta skříň VarCB3 nedělala podle původní výrobní dokumentace z ČKD?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 14.1.2020 22:55

Petrpes: To je slabý odvar :D Za 15-20 let se vyrobí kastla R.PV s výřezem pro "televizy" a nebo možná ještě lépe s kolejničkami pro ceduli, aby byla vidět :D:D:D:D:

Odpovědět