T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod Karosák v 26.3.2017 19:51

Přesně, 22 mne také naučila. Asi záleží jak si to kdo vykládá. Vjet 15, nechat zlomit a spadnout na 0-5 a 1. nášlap ("co nejmíň" je první stupeň, tedy 240A), pak záleží na mnoha faktorech: ojetí-průměr kol, ožvýkání oblouku, které se mění pomalu s roční dobou :D , vlhko/sucho, obsazenost jablky/větvemi. To vše dá dohromady jak moc to zrychlí. Když dobře/rychle, 15 je tam hned a musíte zase nechat spadnout a
2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva :D "Dát to na jeden" mi přijde nesmysl Z:idea: :wink:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod demon v 26.3.2017 19:16

OK, takhle asi jo, potom je to "necháš to spadnout až skoro do zastavení" skoro zbytečný a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva) to jde.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod Bobik v 26.3.2017 19:04

Ale jde. Záleží samozřejmě jak je zrychl poštelovanej. Do oblouku vletíš tak, abys při vjezdu měl 15, necháš to spadnout až skoro do zastavení, našlápneš co nejmíň to jde a zrychluješ zase až na 15. (to je ten jeden nášlap) Zase necháš spadnout a dalším co nejmenším nášlapem už to vlastně z oblouku vytahuješ, takže při 15 ti poslední podvozek akorát oblouk opouští, čili můžeš držet (a zrychlovat) dál. 8-)
Jo, taky jsem to trénoval dlouho a ne vždy se mi povedlo. Ale 22 téměř denně je dobrý cvičení... :lol:
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod demon v 26.3.2017 18:48

Nevim jak pan kolega výhodář z Hloubětína, ale já to na jeden nášlap nedal a ani to imho při požadavku na dodržení předepsané rychlosti a nějaké plynulosti jízdy nejde. :devilsmokin
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod Bobik v 26.3.2017 18:14

fricoolinek2 napsal:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

Hezký, hezký. =D> =D>
Jenom mě napadlo, zdali pan kolega výhodář z Hloubětína dal s tou 23 Chotkáče frajersky na jeden nášlap, nebo už to zapomněl.... :lol: 8-) :lol:
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod fricoolinek2 v 26.3.2017 11:37

parrot napsal:
fricoolinek2 napsal:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017


Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)



Díky.

Ale jinak si tedy nemůžeu pomoci - ten sbor DPP, mi to trochu přijde jak z Čs. filmového týdeníku 13/1952 :devilsmokin
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod parrot v 26.3.2017 10:32

fricoolinek2 napsal:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017


Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)
parrot
Uživatel
 
Založen: 25.9.2013 15:26

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod fricoolinek2 v 26.3.2017 9:15

Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod Bobik v 26.3.2017 5:30

9001 napsal:I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?

Tak určitě. Jenže "sypal prachy" a (nejen) stranické kasy jsou holt bezedné, no.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod 9001 v 25.3.2017 20:28

MM-Mikulovsky napsal:
9001 napsal:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric


Díky:-) Mě právě zmátlo to krytí přes EKOVA :-).

I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod MM-Mikulovsky v 25.3.2017 20:26

9001 napsal:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod 9001 v 25.3.2017 18:32

trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?

Karosák: A jak funguje metro pod správou Škody resp. Siemensu? O tom se moc nemluví, tak to asi takový průser nebude ne?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod trainzjohny v 25.3.2017 9:42

fricoolinek2 napsal:
Karosák napsal:Ano měli, protože kdyby byli prvoplánoví, jak to vidíš ty, už žádné dílny nejspíš nemáme a solíme jak mourovatí. Celé je to pak důsledek toho, že se tu furt mění směr větru....


Tím je myšleno co? Že by DPP odprodal areál v Hostivaři do soukromých rukou...?
Že si na něj, jako na všechno co je schopný postavit drážní vozidlo, brousila drápy šádewerke. Naštěstí se to za minutu dvanáct utlo a tak spolu s Ostravskýma dílnama zůstaly i naše provozuschopné a ve správných rukou. :)
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod fricoolinek2 v 25.3.2017 4:51

Karosák napsal:Ano měli, protože kdyby byli prvoplánoví, jak to vidíš ty, už žádné dílny nejspíš nemáme a solíme jak mourovatí. Celé je to pak důsledek toho, že se tu furt mění směr větru....


Tím je myšleno co? Že by DPP odprodal areál v Hostivaři do soukromých rukou...?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Odeslatod Karosák v 25.3.2017 4:06

Ano měli, protože kdyby byli prvoplánoví, jak to vidíš ty, už žádné dílny nejspíš nemáme a solíme jak mourovatí. Celé je to pak důsledek toho, že se tu furt mění směr větru....
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron