T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4245
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 20:04

Ale jde. Záleží samozřejmě jak je zrychl poštelovanej. Do oblouku vletíš tak, abys při vjezdu měl 15, necháš to spadnout až skoro do zastavení, našlápneš co nejmíň to jde a zrychluješ zase až na 15. (to je ten jeden nášlap) Zase necháš spadnout a dalším co nejmenším nášlapem už to vlastně z oblouku vytahuješ, takže při 15 ti poslední podvozek akorát oblouk opouští, čili můžeš držet (a zrychlovat) dál. 8-)
Jo, taky jsem to trénoval dlouho a ne vždy se mi povedlo. Ale 22 téměř denně je dobrý cvičení... :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 26.3.2017 19:48

Nevim jak pan kolega výhodář z Hloubětína, ale já to na jeden nášlap nedal a ani to imho při požadavku na dodržení předepsané rychlosti a nějaké plynulosti jízdy nejde. :devilsmokin

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4245
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 19:14

fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
Hezký, hezký. =D> =D>
Jenom mě napadlo, zdali pan kolega výhodář z Hloubětína dal s tou 23 Chotkáče frajersky na jeden nášlap, nebo už to zapomněl.... :lol: 8-) :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.3.2017 12:37

parrot píše:
fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)

Díky.

Ale jinak si tedy nemůžeu pomoci - ten sbor DPP, mi to trochu přijde jak z Čs. filmového týdeníku 13/1952 :devilsmokin

parrot
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od parrot » 26.3.2017 11:32

fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.3.2017 10:15

Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4245
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 6:30

9001 píše:I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?
Tak určitě. Jenže "sypal prachy" a (nejen) stranické kasy jsou holt bezedné, no.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 25.3.2017 20:28

MM-Mikulovsky píše:
9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric
Díky:-) Mě právě zmátlo to krytí přes EKOVA :-).

I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.3.2017 20:26

9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 25.3.2017 18:32

trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?

Karosák: A jak funguje metro pod správou Škody resp. Siemensu? O tom se moc nemluví, tak to asi takový průser nebude ne?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 25.3.2017 9:42

fricoolinek2 píše:
Karosák píše:Ano měli, protože kdyby byli prvoplánoví, jak to vidíš ty, už žádné dílny nejspíš nemáme a solíme jak mourovatí. Celé je to pak důsledek toho, že se tu furt mění směr větru....
Tím je myšleno co? Že by DPP odprodal areál v Hostivaři do soukromých rukou...?
Že si na něj, jako na všechno co je schopný postavit drážní vozidlo, brousila drápy šádewerke. Naštěstí se to za minutu dvanáct utlo a tak spolu s Ostravskýma dílnama zůstaly i naše provozuschopné a ve správných rukou. :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.3.2017 4:51

Karosák píše:Ano měli, protože kdyby byli prvoplánoví, jak to vidíš ty, už žádné dílny nejspíš nemáme a solíme jak mourovatí. Celé je to pak důsledek toho, že se tu furt mění směr větru....
Tím je myšleno co? Že by DPP odprodal areál v Hostivaři do soukromých rukou...?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 25.3.2017 4:06

Ano měli, protože kdyby byli prvoplánoví, jak to vidíš ty, už žádné dílny nejspíš nemáme a solíme jak mourovatí. Celé je to pak důsledek toho, že se tu furt mění směr větru....

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.3.2017 0:34

demon píše:Nejsou to melouchy, ale nasmlouvaný zakázky, jestli víš co to znamená.
Problém je v prostorách pro dlouhé vozy, poruchovosti 15T i náhradních dílech.
No, nicméně pak je otázka, zda vůbec měli v ÚD do toho jít, když by pak hrozil třeba nedostatek kapacity pro údržbu pražských vozů.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 24.3.2017 23:52

Nejsou to melouchy, ale nasmlouvaný zakázky, jestli víš co to znamená.
Problém je v prostorách pro dlouhé vozy, poruchovosti 15T i náhradních dílech.

Odpovědět