Stránka 11 z 271

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 27.3.2017 9:18
od fricoolinek2
https://www.youtube.com/watch?v=o16Qt0BiYLM

Pěknou reportáž (vč. celé tramvajácké písně) natočila i Jarka B.

Popravdě, je to trochu zvlášní, když tam vidíte člověka, který se vám vryl to paměti causou z časů, kdy jsem ani ještě nebyl registrován na tomto fóru. A že zde nejsem zrova novicem.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 27.3.2017 7:31
od MF
A nebo taky HP a nášlap na 1. stupeň :-)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 21:22
od Bobik
demon píše: a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva)
Může být. Já to znám jako jeden, ten druhej se už nepočítá, bo na něj už vlastně jedeš pryč (počítaj se vlastně akorát nášlapy v oblouku, tedy kolikrát tam práskneš linkáčem, než ho projedeš).
Karosák píše:pak záleží na mnoha faktorech....
Samozřejmě, obsazeností počínaje, počasím konče. NIcméně 2-3 nášlapy furt dobrý, taky jsem zažil experta, kterýmu linkáč práskal celej oblouk, zrychlovač musel vypadat... :roll:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 20:51
od Karosák
Přesně, 22 mne také naučila. Asi záleží jak si to kdo vykládá. Vjet 15, nechat zlomit a spadnout na 0-5 a 1. nášlap ("co nejmíň" je první stupeň, tedy 240A), pak záleží na mnoha faktorech: ojetí-průměr kol, ožvýkání oblouku, které se mění pomalu s roční dobou :D , vlhko/sucho, obsazenost jablky/větvemi. To vše dá dohromady jak moc to zrychlí. Když dobře/rychle, 15 je tam hned a musíte zase nechat spadnout a
2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva :D "Dát to na jeden" mi přijde nesmysl Z:idea: :wink:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 20:16
od demon
OK, takhle asi jo, potom je to "necháš to spadnout až skoro do zastavení" skoro zbytečný a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva) to jde.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 20:04
od Bobik
Ale jde. Záleží samozřejmě jak je zrychl poštelovanej. Do oblouku vletíš tak, abys při vjezdu měl 15, necháš to spadnout až skoro do zastavení, našlápneš co nejmíň to jde a zrychluješ zase až na 15. (to je ten jeden nášlap) Zase necháš spadnout a dalším co nejmenším nášlapem už to vlastně z oblouku vytahuješ, takže při 15 ti poslední podvozek akorát oblouk opouští, čili můžeš držet (a zrychlovat) dál. 8-)
Jo, taky jsem to trénoval dlouho a ne vždy se mi povedlo. Ale 22 téměř denně je dobrý cvičení... :lol:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 19:48
od demon
Nevim jak pan kolega výhodář z Hloubětína, ale já to na jeden nášlap nedal a ani to imho při požadavku na dodržení předepsané rychlosti a nějaké plynulosti jízdy nejde. :devilsmokin

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 19:14
od Bobik
fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
Hezký, hezký. =D> =D>
Jenom mě napadlo, zdali pan kolega výhodář z Hloubětína dal s tou 23 Chotkáče frajersky na jeden nášlap, nebo už to zapomněl.... :lol: 8-) :lol:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 12:37
od fricoolinek2
parrot píše:
fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)

Díky.

Ale jinak si tedy nemůžeu pomoci - ten sbor DPP, mi to trochu přijde jak z Čs. filmového týdeníku 13/1952 :devilsmokin

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 11:32
od parrot
fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 10:15
od fricoolinek2
Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 26.3.2017 6:30
od Bobik
9001 píše:I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?
Tak určitě. Jenže "sypal prachy" a (nejen) stranické kasy jsou holt bezedné, no.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 25.3.2017 20:28
od 9001
MM-Mikulovsky píše:
9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric
Díky:-) Mě právě zmátlo to krytí přes EKOVA :-).

I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 25.3.2017 20:26
od MM-Mikulovsky
9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 25.3.2017 18:32
od 9001
trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?

Karosák: A jak funguje metro pod správou Škody resp. Siemensu? O tom se moc nemluví, tak to asi takový průser nebude ne?