T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
nic proti, ale T3 a T3M je radno se v téhle zimě vyhýbat - zzzimaaa! zlatý sovětský T3SUCS
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Tak můžeme vylepit další parte mrtvé tétrojce. Právě jsem se dozvěděl, že při kontrole v ÚD se přišlo na značné poškození vozu 8066.
Takže další likvidace. Aspoň že 8078 se vrátí zpět do provozu.
Takže další likvidace. Aspoň že 8078 se vrátí zpět do provozu.
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
To ano, ale cedule za sklem se začaly objevovat někdy v 90 letech minulého století. Přenoce tu jsou sice posledních pár let, ale řidiči to dělat museli ...jara píše:Na noční jsou již standartně vypravovány digi orientace.peterkostelecky píše:Ne, nejsem zcela mimo. Co převlíkání na noční?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Na noční jsou již standartně vypravovány digi orientace.peterkostelecky píše:Ne, nejsem zcela mimo. Co převlíkání na noční?
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Ne, nejsem zcela mimo. Co převlíkání na noční?Absolut píše:Nikdo přece nechce po řidiči, aby vyndaval ceduli.
To, že to někteří dělají je fajn, ale současně nesou uvedené riziko.
Bavíme se ale hlavně o tom, jak tu soupravu vypraví depo.
Déšť a sněhovou vánici obvykle při instalaci cedule eliminuje střecha haly vozovny, takže jsi úplně mimo mísu.
Závada kolejniček je při umísťování cedule v depu vidět a lze ji opravit.
Příkladem budiž depo Kobylisy, které po celou dobu vlastnictví vozů T3 umisťovalo ceduli ven.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
To už tak bývá, že když někdo někam něco píše, tak chce, aby si to někdo přečetl. Jenže, ona když se zapomene někam třeba napsat čárka, tak věta najednou má třeba úplně jiný smysl. Že by třeba Božka Němcová při psaní Babičky nepoužívala spisovný jazyk a psala jak jí huba narostla, protože jí šlo přeci o vyjádření myšlenky a o děj v pohádce. Ne o háčky a o čárky Nebo, že by mi byl poslán dopis z Finančního úřadu plný chyb, protože oni nechtějí, aby jsem z toho dělal rozbor, jen chtějí zaplatit daně...Atreid píše:že mluvíme a píšeme(aspoň někteří) především proto, abychom vyjádřili svoje myšlenky a názory? A že pisatel příspěvku nám možná chtěl spíš něco sdělit
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Pro důkaz netřeba chodit daleko - viz odkaz...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
To bývalo naprosto normální, že se na vůz při opravě po nehodě dalo nové čelo nebo nový kus čela. Mám ve fotkách i 8005 jako sólo s cedulí venku
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Z rozebíraného pohledu je celkem jedno jestli T3 nebo T3M.Absolut píše:9001: 8005 není klasická T3, ale T3M. A má, stejně jako několik dalších vozů, po nějaké nehodě nové čelo. No a když už nové, tak samozřejmě to, co bylo tehdy dostupné. Žádná věda.
O novém čele jsem nevěděl
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Ještě zářnějším příkladem budiž (ještě v nedávné minulosti) Brno, kde kolejničky dodělávali i na SUCS, a to ještě s rantlem zespodu, aby cedule nevyklouzla.Absolut píše:Příkladem budiž depo Kobylisy, které po celou dobu vlastnictví vozů T3 umisťovalo ceduli ven.
Co se týče Mostu a Litvínova - setkal jsem se s názorem, že dolní transparenty zavedli kvůli viditelnosti v kvalitním ovzduší (ehm, CHROPT). Kdyby šlo o pohodlí řidičů, mohli by dávat ceduli jenom na pult.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
To je sice pravda, ale také si viděl stále ty samé vozy na stejných linkách. Opravdu velmi zřídka převlékaly vozy. Já si myslím, že se z toho zase dělá velbloud. Když malá řidička je schopná vylézt na spřáhlo a pak na traverzu a cedulku přendat, tak proč by to neměl zvládnout někdo jiný.Absolut píše:Příkladem budiž depo Kobylisy, které po celou dobu vlastnictví vozů T3 umisťovalo ceduli ven.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Jedině snad že 2217 to zaujalo, neb ti cedule přijede pod nos a nemusí se švidrat do nebesMF píše:až na to, že to vypadá otřesně. Asi tak, jako kdybych si dal znak auta místo na začátek a do středu kapoty někam doprostřed a ještě bokem
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Nikdo přece nechce po řidiči, aby vyndaval ceduli.
To, že to někteří dělají je fajn, ale současně nesou uvedené riziko.
Bavíme se ale hlavně o tom, jak tu soupravu vypraví depo.
Déšť a sněhovou vánici obvykle při instalaci cedule eliminuje střecha haly vozovny, takže jsi úplně mimo mísu.
Závada kolejniček je při umísťování cedule v depu vidět a lze ji opravit.
Příkladem budiž depo Kobylisy, které po celou dobu vlastnictví vozů T3 umisťovalo ceduli ven.
To, že to někteří dělají je fajn, ale současně nesou uvedené riziko.
Bavíme se ale hlavně o tom, jak tu soupravu vypraví depo.
Déšť a sněhovou vánici obvykle při instalaci cedule eliminuje střecha haly vozovny, takže jsi úplně mimo mísu.
Závada kolejniček je při umísťování cedule v depu vidět a lze ji opravit.
Příkladem budiž depo Kobylisy, které po celou dobu vlastnictví vozů T3 umisťovalo ceduli ven.
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Tak jako vono v dešti, nebo při sněhové vánici šplhat po tramvaji jen kvůli tomu aby byla cedule venku je docela nepříjemné pro běžného řidiče Hlavně kolejničky postupem času reznou, nové stojí peníze, práci, cedule pak za jízdy vyklouzne atd, atd. ... je to bezpečnější zevnitř.P_V píše:Jéje vy se toho napíšete o cedulích zvenku... Nuže, já to považuju za nemoderní krok zpět. Původní T3 měla pokrokové řešení s převíjecím transparentem, neboť konstruktéři nebyli blbí a vymysleli komfortní řešení. Jenže to narazilo na drobný praktický problém, kombinací bylo víc než co pojal transparent. A tak se vymyslelo primitivní řešení s plechovými cedulemi, vkládanými zvenku. Až pak nějaká dobrá duše přišla na to, že akrobatický výkon řidičův se dá eliminovat a cedule se dá strčit i zevnitř. Nejvíce zpátečnicky to pojali v Mostě, kde i skleněné okénko s žárovkou bylo na ně příliš hi-tech, tak ho zapatlali barvou a plechové cedule vkládají do držáčku na čumáku.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Kromě toho existuje jistá skupina lidí, kteří po sobě můžou psaný text přečíst 15x a chybu v něm neuvidí. Prostě jim to není přáno. Přitom se jedná o fajn lidi, často moje kamarády od fochu a leckdy třeba i vysokoškoláky technických oborů.