Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Napsal: 14.3.2017 23:44
9048 by slušelo vložený pořadí na 3....MOp píše: včetně historického kátéčka 9048, měla jednou za čas na lince 23 objevit /např. významné dny a svátky/.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=574
9048 by slušelo vložený pořadí na 3....MOp píše: včetně historického kátéčka 9048, měla jednou za čas na lince 23 objevit /např. významné dny a svátky/.
Pochybuji, e dost SU i M. Leda při nějaké nouzi či šotoakci.7105 píše:Uvažuje se o nasazení 6892 a 6921 na linku 23 nebo ne? Díky za odpověď.
Slušný. A byl to pro techniky DPP menší "šok" nebo se spíš jen potvrdilo předpokládané...?demon píše:Strašně ne, ale naměřených >100°C se přesto hodí víc do horkovzdušné trouby než na hlavy cestujících...fricoolinek2 píše:A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.
Teď nějak nerozumim. eRPéčka do Kobylek začaly chodit ne zas tak dlouho po otevření tratě na Barrandov (zhruba rok?)..Vzhledem k tomu, že se několik let točila 14 u vrat Kobylis, které tam neměli co poslat, tak asi nějaký důvod byl.
No, bylo by to podobné jako na Trojské. Mnoho bezpečnostních opatření by platilo. Dnes je Trojská sice bez problémů, ale čas od času byla v posledních letech (v době progresové) situace, kdy tam vyrazil zrychl. Nikde v předpise nebylo (a není) ustanovení, že při výpadku 600 se musí dolů zastavit (nahoru to zastaví samo ). Dokonce ani odborníky tehdy doporučená rychlost dolů 20-25 km/h je dnes stanovena prostě "do dvaceetipěti" to tedy znamená, že když tam někdo pojede 5, tak je to Ok dle předpisu, ale rozhodně to není ok pro ten vůz. Raději si takovou situaci nepředstavuji, tedy tu, že by v počátku klesání vypadlo 600V a zrychl by ho sjížděl bez chlazení sebe a motorů. Asi by se brzy přepálil nějaký plech na zrychlu, nebo vyteklo vinutí motoru - oboje se rovná ztrátě dynamiky. Jediné, co mě na padá proč to tak nebylo, proč se nezastavovalo je skutečnost, že ty čelisti obsazený vůz neudrží - proto je dodnes povinnost aktivovat záchrannou brzdu a založit kola těmi pochybnými klíny. To však je reálně proveditelné u vozu, na kterém je ok dobíjení - tedy přítomnost 600V. Jinak těm olověným bateriím moc důvěry nedávám...Také měnírna na Trojské byla udržována v podstatně lepší kondici, aby nedocházelo k výpadkům, které já jako ještě poměrně běžnou věc v ostatních částech sítě pamatuji. Barrandovská estakáda má ještě jedno mínus, a to je že vede obloukem a vzduchovody k podvozkům nejsou úplně "bez barier" tedy vzduch do nich neproudí tak, jako když jsou podvozky na rovné trati...P_V píše:Kdyby byla trať na Barrandov vybudována už za socíku, kdy rostlo tamní sídliště a trať se na něj předpokládala, co by tam asi jezdilo za vozy? Při všech těch problémech se žhavením brzdových odporníků.
Strašně ne, ale naměřených >100°C se přesto hodí víc do horkovzdušné trouby než na hlavy cestujících...fricoolinek2 píše:A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.
A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.9001 píše:DavidD: A další podmínkou bylo cestujícím neugrilovat hlavu (KT8)
Jde jen o technický problém, zrychovač by měl problém při sjezdu dolů při plném obsazení lidmi. Rychlost 35km/h by byla problémová pro oteplení odporových plechů zrychlovače a tudíž by při sjezdu z kopce musel jet rychlostí mezi 20-25km/h. Největší problém by nastal při výpadku 600V při kterém by musel okamžitě zastavit. Podmínkou při uvádění tratě do provozu byl provoz vozidel, které jsou schopní sjet bez 600V do zastávky Hlubočepy.fricoolinek2 píše:Samozřejmě jsem i takto přemýlšel, nicméně v interiéru je tan rozdíl dosti značný. Co vlastně z těch zrychlů se dostalo na Barrandov? Pomerenč, mazačka, cvičky a 7120?P_V píše:Když tam můžou RP, které od T3 běžná veřejnost nerozliší, tak to asi důvod nebyl.
download.php?id=1978&mode=view