Stránka 14 z 271

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 23:44
od fricoolinek2
MOp píše: včetně historického kátéčka 9048, měla jednou za čas na lince 23 objevit /např. významné dny a svátky/.
9048 by slušelo vložený pořadí na 3....

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 19:47
od 9001
Karosák: Mě to osobně přijde trochu škoda... Navíc poslat to s pevným JŘ asi nebude nejbezpečnější...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 15:53
od Karosák
Ty muzea je potřeba jednou za čas venčit, aby to nezalehlo, to je pravda a venčení na 23 je nasnadě, ale na pravidelné nasazení určo ne-e.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 9:27
od MOp
Dle agentury JPP by se zmíněná souprava 6892+6921, včetně historického kátéčka 9048, měla jednou za čas na lince 23 objevit /např. významné dny a svátky/.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 8:49
od MF
7105 píše:Uvažuje se o nasazení 6892 a 6921 na linku 23 nebo ne? Díky za odpověď.
Pochybuji, e dost SU i M. Leda při nějaké nouzi či šotoakci.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 8:44
od 9001
Cca rok a půl od otevření přišlo první R.P do Kobylis, ale taky se čekal na větší počet ;-)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.3.2017 3:58
od fricoolinek2
demon píše:
fricoolinek2 píše:A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.
Strašně ne, ale naměřených >100°C se přesto hodí víc do horkovzdušné trouby než na hlavy cestujících...
Slušný. A byl to pro techniky DPP menší "šok" nebo se spíš jen potvrdilo předpokládané...?

Vzhledem k tomu, že se několik let točila 14 u vrat Kobylis, které tam neměli co poslat, tak asi nějaký důvod byl.
Teď nějak nerozumim. eRPéčka do Kobylek začaly chodit ne zas tak dlouho po otevření tratě na Barrandov (zhruba rok?)..

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.3.2017 20:17
od 7105
Uvažuje se o nasazení 6892 a 6921 na linku 23 nebo ne? Díky za odpověď.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.3.2017 12:47
od MF
P_V píše:Kdyby byla trať na Barrandov vybudována už za socíku, kdy rostlo tamní sídliště a trať se na něj předpokládala, co by tam asi jezdilo za vozy? Při všech těch problémech se žhavením brzdových odporníků.
No, bylo by to podobné jako na Trojské. Mnoho bezpečnostních opatření by platilo. Dnes je Trojská sice bez problémů, ale čas od času byla v posledních letech (v době progresové) situace, kdy tam vyrazil zrychl. Nikde v předpise nebylo (a není) ustanovení, že při výpadku 600 se musí dolů zastavit (nahoru to zastaví samo :-) ). Dokonce ani odborníky tehdy doporučená rychlost dolů 20-25 km/h je dnes stanovena prostě "do dvaceetipěti" to tedy znamená, že když tam někdo pojede 5, tak je to Ok dle předpisu, ale rozhodně to není ok pro ten vůz. Raději si takovou situaci nepředstavuji, tedy tu, že by v počátku klesání vypadlo 600V a zrychl by ho sjížděl bez chlazení sebe a motorů. Asi by se brzy přepálil nějaký plech na zrychlu, nebo vyteklo vinutí motoru - oboje se rovná ztrátě dynamiky. Jediné, co mě na padá proč to tak nebylo, proč se nezastavovalo je skutečnost, že ty čelisti obsazený vůz neudrží - proto je dodnes povinnost aktivovat záchrannou brzdu a založit kola těmi pochybnými klíny. To však je reálně proveditelné u vozu, na kterém je ok dobíjení - tedy přítomnost 600V. Jinak těm olověným bateriím moc důvěry nedávám...Také měnírna na Trojské byla udržována v podstatně lepší kondici, aby nedocházelo k výpadkům, které já jako ještě poměrně běžnou věc v ostatních částech sítě pamatuji. Barrandovská estakáda má ještě jedno mínus, a to je že vede obloukem a vzduchovody k podvozkům nejsou úplně "bez barier" tedy vzduch do nich neproudí tak, jako když jsou podvozky na rovné trati...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.3.2017 12:25
od P_V
Kdyby byla trať na Barrandov vybudována už za socíku, kdy rostlo tamní sídliště a trať se na něj předpokládala, co by tam asi jezdilo za vozy? Při všech těch problémech se žhavením brzdových odporníků.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.3.2017 12:11
od demon
fricoolinek2 píše:A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.
Strašně ne, ale naměřených >100°C se přesto hodí víc do horkovzdušné trouby než na hlavy cestujících...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.3.2017 8:33
od 9001
Vzhledem k tomu, že se několik let točila 14 u vrat Kobylis, které tam neměli co poslat, tak asi nějaký důvod byl.

V zimě by to asi neurazilo, ale v létě no nevím :twisted:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.3.2017 2:24
od fricoolinek2
9001 píše:DavidD: A další podmínkou bylo cestujícím neugrilovat hlavu :lol: (KT8)
A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.

Nicméně stejně by vypravení na Barrandov moc nevycházelo, když nemohly přes Malou Stranu. Možná o d-14 se přemýšlelo...?

(Radši ještě upozorním, že je třeba se na to dívat optikou roků 2003/2004 - ach, jak je to dávno :cry: )

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 12.3.2017 12:04
od 9001
DavidD: A další podmínkou bylo cestujícím neugrilovat hlavu :lol: (KT8)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 12.3.2017 12:02
od DavidD
fricoolinek2 píše:
P_V píše:Když tam můžou RP, které od T3 běžná veřejnost nerozliší, tak to asi důvod nebyl.
Samozřejmě jsem i takto přemýlšel, nicméně v interiéru je tan rozdíl dosti značný. Co vlastně z těch zrychlů se dostalo na Barrandov? Pomerenč, mazačka, cvičky a 7120?

download.php?id=1978&mode=view
Jde jen o technický problém, zrychovač by měl problém při sjezdu dolů při plném obsazení lidmi. Rychlost 35km/h by byla problémová pro oteplení odporových plechů zrychlovače a tudíž by při sjezdu z kopce musel jet rychlostí mezi 20-25km/h. Největší problém by nastal při výpadku 600V při kterém by musel okamžitě zastavit. Podmínkou při uvádění tratě do provozu byl provoz vozidel, které jsou schopní sjet bez 600V do zastávky Hlubočepy.