T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od P_V » 28.6.2020 18:06

On tam nápis "přiložte kartu" je, ale nahoře. Tak není divu.
Obrázek

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3165
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od kruťák » 28.6.2020 17:22

No zrovna ten symbol "vlny a ruka s kartou" v místech čtečky mi připadá dost blbuvzdorně. Asi tedy není, no. :twisted: Mohla by tam ještě být šipka "zde přiložte". Ale už takhle je na tom bazmeku dost zbytečných informací.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 28.6.2020 9:35

Což neomlouvá dementně sestavené sekvence hlášení :roll: Ale to není jen o tlačítkách. Jak dlouho již společnost používá bezkontaktní platby? Včera se nám klient chválihodně pokoušel zakoupit jízdenku bezkontaktně, ale kartu zuřivě přikládal na display, místo čtečky. Po 3. pokusu jsem ho chtěl jít vysvobodit, ale slitovala se i čtečka a zbaštila mu to, ikdyž přikládal mimo :roll:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od ZXS91 » 27.6.2020 22:21

Klienti mačkají cokoliv, co je v dosahu a vypadá to zhruba jako tlačítko. Na 15T tak 2x za směnu zazvoní i kecafon :D

Adam108
Uživatel
Příspěvky: 47
Registrován: 01.1.2014 18:29

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Adam108 » 27.6.2020 21:22

Jako upřímně se pak má někdo divit, že kaštani mačkají černé tlačítko

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od jeffer » 27.6.2020 16:19

trainzjohny píše:
27.6.2020 10:16
To se tak ale u DP vždycky dělalo
Takže ten najhorší možný dôvod na svete? ;) Hlavne to prekvapilo, naviac v kombinácii s novo nahranými hláseniami odlišnými od väčšiny vozového parku.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3139
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 27.6.2020 10:16

To se tak ale u DP vždycky dělalo, i když ještě jezdily v pravidelném provozu, tak se to v nich hlásilo :^o

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od jeffer » 27.6.2020 9:01

Tak ma zaujalo, prečo sa do vozov bez tlačítka (teraz akurát 6892 na 2) vôbec nahráva hlásenie "zastávka na znamení". Keď už nestojí za to robiť pre tieto vozy špeciálne data, stačilo by ten jeden sample (prípadne ten krátky gong pred ním, ktorý je iný ako pre hlásenie zastávky) vymeniť za rovnako dlhé ticho a nehlásilo by to niečo, čo tak maximálne popletie cestujúcich. ("Zastaví mi to? Čo mám mačkať? Pomoc!")

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od JANEK L. » 07.6.2020 16:16

Co se stalo 7191+7275 že byla dvakrát (29.5. a 5.6.) předčasně stažena?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 05.6.2020 22:20

A tu nedobíjenou baterii vysajete fofrem nejen tím hypotetickým MG, ale i všemi sepnutými stykači výzbroje a čtyřmi brzdiči. Takže pokud by nezdechlo řízení dříve, tak se vzápětí nedostane proudu brzdičům a zastaví to na čelisti a pak už to ani nenahodíte Z:idea: Jako diskuse zajímavá, ale prakticky fakt nene :^o

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 05.6.2020 19:33

MG se skutečně na baterku roztočit dá, ale jen na otáčky který by rozhodně k uchlazení zrychlovače a motorů nestačily.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 05.6.2020 18:35

Jo, magnety na baterku sice fungují, jenže jí taky dokážou pěkně rychle vycucnout. A tady se jedná nejen o délku fungování, ale taky - a to hlavně - i o nějaký dostatečný výkon chlazení. A právě v tom bude problém. Pokud bys to roztočil tak, aby to dokázalo dostatečně chladit, pak se obávám, že bys baterku vycucnul natotata.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od mart337 » 05.6.2020 18:31

No nevím. Já bych to asi zase až tak černě neviděl. Pokud si to dobře pamatuju, tak na baterku musí fungovat i magnety, aby to nebyla úplná mrtvola a na to je asi potřeba taky pěkná kapacita. Takže asi nějakou chvilku to vydrží, ale otazník je jak dlouho, aby to pak nebyla mrtvola, než to sjede dolů.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 05.6.2020 18:02

No vidíš, sám sis odpověděl, že by to nešlo. :D Jak účinej větrák by to asi byl, kdybys do toho místo 600V pustil jen 24V? (za předpokladu, že by tím ta čtyřiadvacítka vůbec dokázala otočit). :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od P_V » 05.6.2020 16:59

Papá 600V, ale z druhé strany z něj leze 24V. Tak že by jako motoroval z té druhé strany.

Odpovědět