T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No a nastavili to na apexu???? A pro chod mikrofonu,musí být vůz také nahozený. Po té když splní tyto požadavky by neměl být problém. Pokud je tak bude problém, někde ve vnitř.7080 píše:Tak jsem se od několika kolegů dozvěděl, že když měli na voze APEX místo MYPOLu, tak jin nešel vůbec mikrofon do vozu a není to záležitost jednoho vozu, ale stalo se to na několika. A není to tím, že to neumí ovládat.
Já vím, že na APEXu vidím hned výsledek, ale než se k tomu dokopu. Jsem jak ti pankráčtí řidiči, když přijde nějaká změna. Na mypolu to umím, aby mě to kecalo správně i pro slepce , ale u APEXu mě chybí ten cvik, rychle změnit cíl a udělat to tak, aby se lidi zbytečně nevyptávali, kam že to jedu, když jsem mikrofonem ohlásil něco jiného.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
výsledek na APEXu právě vidíš
pokud dáš 1x Alt menu, tak v horním řádku máš přesně to, co na čelním BUSE (samozřejmě pokud je kód linky 0710, tak na APEXu je 710, ale na BUSE jen 10 - nápis je stejný jak na APEXu tak na BUSE)
boční BUSE a teploměr si můžeš procházet pomocí polohy - tím se posouváš v zastávkách přesně tak, jak by to vypadalo na BUSE
takže zbývá už jen síťový režim a s tím si klidně hrát můžeš
radiovýhybky to samé
ostatní není zase tak důležité
pokud dáš 1x Alt menu, tak v horním řádku máš přesně to, co na čelním BUSE (samozřejmě pokud je kód linky 0710, tak na APEXu je 710, ale na BUSE jen 10 - nápis je stejný jak na APEXu tak na BUSE)
boční BUSE a teploměr si můžeš procházet pomocí polohy - tím se posouváš v zastávkách přesně tak, jak by to vypadalo na BUSE
takže zbývá už jen síťový režim a s tím si klidně hrát můžeš
radiovýhybky to samé
ostatní není zase tak důležité
No nejsem lakýra, ale nějaká stříkací pistole by měla být v každé vozovně a upřímně, i jako kutil a (modelář ) vím, že stříkáním barvu oproti natírání štětcem naopak ušetříš (ikdyž je to zanedbatelná úspora) a máš to aspoň krásně nalakovaný, žádný tahy štětcem v zaschlé barvě atd. Tak nevím...DJ-LA_DÉFENSE píše:Je to T3? Je. Brzo stejně půjde na repas, tak mi nepřijde vhodné vyhazovat prachy za přestříkání, je to úspornej nápad a tu chvilku to vydrží...
Určitě není, protože vozy chodí na reko podle najetých kilometrů, né podle tech. stavu. A tomuto si ještě chybí zřejmě dost. Rozhodně není pro vůz zdravé, pokud má díky tapetě narušen lak a ještě se tam tvoří vodové bubliny aktivně narušující karoserii...Radek píše:Mňo a nebylo by jednodušší tam tu tapetu nechat, pokud skutečně půjde brzo na reko?