T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
martyn

Příspěvek od martyn » 27.8.2006 21:04

Vůz 8029 dneska prodělal "křest ohněm". Na křižovatce Starý Hloubětín mu padající trolej před vyzkratováním stihla lehce ožehnout stropní plechy a propálit levou bočnici. Škoda není extrémně vysoká, fotky možná budou.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.8.2006 15:37

9001 píše:Mrznutí hlášení sem zažil na několika T6 , takže to je asi dlouhodobější problém.
v poslední době už moc ne - tak jednou za 2 týdny
dřív klidně 8x za směnu

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 27.8.2006 15:24

Mrznutí hlášení sem zažil na několika T6 , takže to je asi dlouhodobější problém.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 27.8.2006 13:54

Právě, že to bylo na nastavené a na nahozeném voze.
Další věc co to dělá je mrznutí hlášení zastávek. Ale to bude taky problém vnitřku.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 27.8.2006 8:38

7080 píše:Tak jsem se od několika kolegů dozvěděl, že když měli na voze APEX místo MYPOLu, tak jin nešel vůbec mikrofon do vozu a není to záležitost jednoho vozu, ale stalo se to na několika. A není to tím, že to neumí ovládat.
No a nastavili to na apexu???? A pro chod mikrofonu,musí být vůz také nahozený. Po té když splní tyto požadavky by neměl být problém. Pokud je tak bude problém, někde ve vnitř.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 26.8.2006 16:50

Tak jsem se od několika kolegů dozvěděl, že když měli na voze APEX místo MYPOLu, tak jin nešel vůbec mikrofon do vozu a není to záležitost jednoho vozu, ale stalo se to na několika. A není to tím, že to neumí ovládat.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 25.8.2006 16:42

Já vím, že na APEXu vidím hned výsledek, ale než se k tomu dokopu. Jsem jak ti pankráčtí řidiči, když přijde nějaká změna. Na mypolu to umím, aby mě to kecalo správně i pro slepce , ale u APEXu mě chybí ten cvik, rychle změnit cíl a udělat to tak, aby se lidi zbytečně nevyptávali, kam že to jedu, když jsem mikrofonem ohlásil něco jiného.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.8.2006 16:36

výsledek na APEXu právě vidíš
pokud dáš 1x Alt menu, tak v horním řádku máš přesně to, co na čelním BUSE (samozřejmě pokud je kód linky 0710, tak na APEXu je 710, ale na BUSE jen 10 - nápis je stejný jak na APEXu tak na BUSE)
boční BUSE a teploměr si můžeš procházet pomocí polohy - tím se posouváš v zastávkách přesně tak, jak by to vypadalo na BUSE
takže zbývá už jen síťový režim a s tím si klidně hrát můžeš
radiovýhybky to samé
ostatní není zase tak důležité

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 25.8.2006 16:28

Už ho má i 7090.
Sice můžeme vesele trénovat, ale když na klasice nevidíš výsledek, tak je to stejně naprd. Já se na šumperáka dostanu málokdy a většinou nestíhám si s ním na konečné hrát.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 25.8.2006 16:04

radek31 píše:ale bude - doteď to často neumí ani řidiči z PA a to měli dost času trénovat :-( chtělo by to probrat podrobně na školení
Přesně tak, trénovat, trénovat, trénovat. Už ho má i 7186.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 23.8.2006 22:21

jara píše:TAk teď už jen ať se s tím naučí ve vozovnách řidiči pracovat. Ale to snad nebude trvat dlouho.
ale bude - doteď to často neumí ani řidiči z PA a to měli dost času trénovat :-( chtělo by to probrat podrobně na školení

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 23.8.2006 14:35

Fotky apexu na voze T3, špatně to nevypadá. Už to dřívě měla nějaká cvičná. TAk teď už jen ať se s tím naučí ve vozovnách řidiči pracovat. Ale to snad nebude trvat dlouho.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 22.8.2006 15:06

V pátek nás opouští 6514
Svou poslední cestu do ÚD vykoná v dopoledních hodinách.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 12.8.2006 20:58

DJ-LA_DÉFENSE píše:Je to T3? Je. Brzo stejně půjde na repas, tak mi nepřijde vhodné vyhazovat prachy za přestříkání, je to úspornej nápad a tu chvilku to vydrží...
No nejsem lakýra, ale nějaká stříkací pistole by měla být v každé vozovně a upřímně, i jako kutil a (modelář :oops: ) vím, že stříkáním barvu oproti natírání štětcem naopak ušetříš (ikdyž je to zanedbatelná úspora) a máš to aspoň krásně nalakovaný, žádný tahy štětcem v zaschlé barvě atd. Tak nevím...
Radek píše:Mňo a nebylo by jednodušší tam tu tapetu nechat, pokud skutečně půjde brzo na reko?
Určitě není, protože vozy chodí na reko podle najetých kilometrů, né podle tech. stavu. A tomuto si ještě chybí zřejmě dost. Rozhodně není pro vůz zdravé, pokud má díky tapetě narušen lak a ještě se tam tvoří vodové bubliny aktivně narušující karoserii... :cry:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 12.8.2006 10:24

Mňo a nebylo by jednodušší tam tu tapetu nechat, pokud skutečně půjde brzo na reko? Tohle mi připomíná T3 Curych, které se dodatečně zprovozňovaly a ani ty "nemohly" těch pár měsíců zůstat v modrokrémovém laku a "muselo" se to polepit červenou tapetou, která se stejně loupala.

Odpovědět