Stránka 243 z 271

Napsal: 27.8.2006 21:04
od martyn
Vůz 8029 dneska prodělal "křest ohněm". Na křižovatce Starý Hloubětín mu padající trolej před vyzkratováním stihla lehce ožehnout stropní plechy a propálit levou bočnici. Škoda není extrémně vysoká, fotky možná budou.

Napsal: 27.8.2006 15:37
od radek31
9001 píše:Mrznutí hlášení sem zažil na několika T6 , takže to je asi dlouhodobější problém.
v poslední době už moc ne - tak jednou za 2 týdny
dřív klidně 8x za směnu

Napsal: 27.8.2006 15:24
od 9001
Mrznutí hlášení sem zažil na několika T6 , takže to je asi dlouhodobější problém.

Napsal: 27.8.2006 13:54
od 7080
Právě, že to bylo na nastavené a na nahozeném voze.
Další věc co to dělá je mrznutí hlášení zastávek. Ale to bude taky problém vnitřku.

Napsal: 27.8.2006 8:38
od jara
7080 píše:Tak jsem se od několika kolegů dozvěděl, že když měli na voze APEX místo MYPOLu, tak jin nešel vůbec mikrofon do vozu a není to záležitost jednoho vozu, ale stalo se to na několika. A není to tím, že to neumí ovládat.
No a nastavili to na apexu???? A pro chod mikrofonu,musí být vůz také nahozený. Po té když splní tyto požadavky by neměl být problém. Pokud je tak bude problém, někde ve vnitř.

Napsal: 26.8.2006 16:50
od 7080
Tak jsem se od několika kolegů dozvěděl, že když měli na voze APEX místo MYPOLu, tak jin nešel vůbec mikrofon do vozu a není to záležitost jednoho vozu, ale stalo se to na několika. A není to tím, že to neumí ovládat.

Napsal: 25.8.2006 16:42
od 7080
Já vím, že na APEXu vidím hned výsledek, ale než se k tomu dokopu. Jsem jak ti pankráčtí řidiči, když přijde nějaká změna. Na mypolu to umím, aby mě to kecalo správně i pro slepce , ale u APEXu mě chybí ten cvik, rychle změnit cíl a udělat to tak, aby se lidi zbytečně nevyptávali, kam že to jedu, když jsem mikrofonem ohlásil něco jiného.

Napsal: 25.8.2006 16:36
od radek31
výsledek na APEXu právě vidíš
pokud dáš 1x Alt menu, tak v horním řádku máš přesně to, co na čelním BUSE (samozřejmě pokud je kód linky 0710, tak na APEXu je 710, ale na BUSE jen 10 - nápis je stejný jak na APEXu tak na BUSE)
boční BUSE a teploměr si můžeš procházet pomocí polohy - tím se posouváš v zastávkách přesně tak, jak by to vypadalo na BUSE
takže zbývá už jen síťový režim a s tím si klidně hrát můžeš
radiovýhybky to samé
ostatní není zase tak důležité

Napsal: 25.8.2006 16:28
od 7080
Už ho má i 7090.
Sice můžeme vesele trénovat, ale když na klasice nevidíš výsledek, tak je to stejně naprd. Já se na šumperáka dostanu málokdy a většinou nestíhám si s ním na konečné hrát.

Napsal: 25.8.2006 16:04
od DavidD
radek31 píše:ale bude - doteď to často neumí ani řidiči z PA a to měli dost času trénovat :-( chtělo by to probrat podrobně na školení
Přesně tak, trénovat, trénovat, trénovat. Už ho má i 7186.

Napsal: 23.8.2006 22:21
od radek31
jara píše:TAk teď už jen ať se s tím naučí ve vozovnách řidiči pracovat. Ale to snad nebude trvat dlouho.
ale bude - doteď to často neumí ani řidiči z PA a to měli dost času trénovat :-( chtělo by to probrat podrobně na školení

Napsal: 23.8.2006 14:35
od jara
Fotky apexu na voze T3, špatně to nevypadá. Už to dřívě měla nějaká cvičná. TAk teď už jen ať se s tím naučí ve vozovnách řidiči pracovat. Ale to snad nebude trvat dlouho.

Napsal: 22.8.2006 15:06
od Pepa
V pátek nás opouští 6514
Svou poslední cestu do ÚD vykoná v dopoledních hodinách.

Napsal: 12.8.2006 20:58
od tramvajak
DJ-LA_DÉFENSE píše:Je to T3? Je. Brzo stejně půjde na repas, tak mi nepřijde vhodné vyhazovat prachy za přestříkání, je to úspornej nápad a tu chvilku to vydrží...
No nejsem lakýra, ale nějaká stříkací pistole by měla být v každé vozovně a upřímně, i jako kutil a (modelář :oops: ) vím, že stříkáním barvu oproti natírání štětcem naopak ušetříš (ikdyž je to zanedbatelná úspora) a máš to aspoň krásně nalakovaný, žádný tahy štětcem v zaschlé barvě atd. Tak nevím...
Radek píše:Mňo a nebylo by jednodušší tam tu tapetu nechat, pokud skutečně půjde brzo na reko?
Určitě není, protože vozy chodí na reko podle najetých kilometrů, né podle tech. stavu. A tomuto si ještě chybí zřejmě dost. Rozhodně není pro vůz zdravé, pokud má díky tapetě narušen lak a ještě se tam tvoří vodové bubliny aktivně narušující karoserii... :cry:

Napsal: 12.8.2006 10:24
od Radek
Mňo a nebylo by jednodušší tam tu tapetu nechat, pokud skutečně půjde brzo na reko? Tohle mi připomíná T3 Curych, které se dodatečně zprovozňovaly a ani ty "nemohly" těch pár měsíců zůstat v modrokrémovém laku a "muselo" se to polepit červenou tapetou, která se stejně loupala.