T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 17:36

fricoolinek2 píše:
dušan píše:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?
výhledově se mají všechny analogy předělat na digi

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 19.5.2005 14:37

Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP :!: Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče :P ) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:
Pokud to bude ev. číslo 8300 tak počítám, že toto R.P dostane Pankrác jako náhradu za původní 6554.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 19.5.2005 13:40

Tombus píše:Pokud tedy máš na mysli spojení analog + digitál, tak to nevadí..

Je to ale stejně divný, já bych jí dal normálně 845x....prostě to který by jí příslušelo, jako novejm erpéčkum....

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 19.5.2005 13:34

Pokud tedy máš na mysli spojení analog + digitál, tak to nevadí..

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 19.5.2005 13:33

dušan píše:
Fořtík píše:Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.
ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......


8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1934
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 19.5.2005 11:51

dušan píše:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
A přitom by stačilo, aby Pankrác řadil vozy logicky, liché nižší číslo vepředu, sudé vyšší vzadu a 8301 by měl hned kamaráda do dvojice (8301+8302) :-)

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 9:13

Fořtík píše:
Marek píše: Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.
ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 19.5.2005 6:09

Marek píše:
Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 19.5.2005 1:45

Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 22:03

Martin píše:No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....
tato info ke mně nedošla, nehádám se , fakt nevím

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 22:01

No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 21:56

Martin píše:No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.
ten rok jsi martine trochu přecenil, neb je asi tak od nového roku povoleno jezditi bez školení, které prý stejně bylo ve formě podepsaného papíru - mne naštěstí tato herka minula, i když jsou řidiči,kteří na ní nedali dopustit kvůli nemožnosti couvnutí

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 21:53

radek31 píše:
Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)
ale ale ale, Radku, ty jsi s tím jel??????? na trojské - a je to větší kopec - jsem jel i 53 nahoře u sekce!!!!!!!!!
v modřench se takto jet častěji, jen nesmí být přede mnou za mnou jiná tram. i na barrandov je nejvyšší dosažená rychlost - ne mnou, já jel 58 - 63!
6554 je opravdu dělo, jen nepodceňovat T3R.P, některé soupravy jezdí jak draci!

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 21:46

No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 18.5.2005 21:19

Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)

Odpovědět