Stránka 261 z 271

Napsal: 29.6.2005 20:24
od MOp
fricoolinek2 píše:Už 6554 v ÚDDP odstrojovali ?
kdyz ne, tak kazdou chvili..

Napsal: 29.6.2005 20:20
od fricoolinek2
Už 6554 v ÚDDP odstrojovali ?

Napsal: 27.6.2005 12:40
od Marek
Spojení tyristorky s TV8 a tramvaje se zrychlovačem jde, a to bez jakéhkoliv převodní mezielektroniky. Výzbroj TV8 samotná byla totiž úmyslně konstruována jako zpětně kompatibilní.
_________
Pokud šířím bludy, braňte se:-)

Napsal: 27.6.2005 11:02
od adam_r
PvvS píše:No kazdej vuz mel jinou vyzbroj. Odvozovany to bylo tusim nejak od napeti pilotmotoru. Presne nevim, samotnyho by me to moc zajimalo.
Dik za info.
Znamena, skoro to, co jsem psal -> mezi vyzbrojemi bylo neco, co prevadelo ridici signaly z jedne do druhe.

Napsal: 27.6.2005 10:50
od PvvS
No kazdej vuz mel jinou vyzbroj. Odvozovany to bylo tusim nejak od napeti pilotmotoru. Presne nevim, samotnyho by me to moc zajimalo.
Ale stejne se staci podivat ve vidni trebas na Badenku, kde jezdi stara souprava a do ni je vrazeny novy NP vuz s kolovyma motorama a polovodicovou vyzbroji. To stejny na U6 , stary stykacovy motory a uprostred novej vuz .

Napsal: 27.6.2005 10:46
od adam_r
syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
Normalne to nejde. Musel by se mezi ty dve vozy pridat nejaky clen, ktery bude prevadet signaly jedne vyzbroje na signaly druhe vyzbroje. Ten clen by se musel nechat schvalit DU, ... Cele to prinasi vic problemu, nez uzitku.
Je mozne, ze v tech Drazdanech ten zadni vuz meli jen jako vlek, nebo mel take tyristorovou vyzbroj (z venku to neni videt, a podle zvuku se TV8 s motorgeneratorem od zrychlu moc nerozezna)
Pepa píše: 8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..
A nemuze mit treba zasuvku stejne jako wana - tedy vedle sprahla, kam neni normalne videt.

Napsal: 25.6.2005 23:54
od syverin
Pepa píše:
syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..

Jo a to o Drážďanech je normální a myslïm, že to fungovalo i v jiných městech NDR :wink:
No, poslední dojezdila tak před dvěma lety. Moc UB13 tam už nemají :-(

Napsal: 25.6.2005 12:23
od Pepa
T3 6670 již dojezdila kilometry a nyní čeká ve vozovně Strašnice až se uvolní místo v ÚD (no už nám ty klasiky ubývají :cry: )

Napsal: 19.6.2005 22:03
od Pepa
syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..

Jo a to o Drážďanech je normální a myslïm, že to fungovalo i v jiných městech NDR :wink:

Napsal: 19.6.2005 22:01
od syverin
Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....

Napsal: 18.6.2005 23:41
od Petr
6432 píše:(..)Ale vrtá mi hlavou jedna myslím docela exkluzivní fotka která zde byla někdy zveřejněna, spojené 8600+ nějaká T3.... tak nevím
Zcela jednoduché - vůz 8600 měl poruchu a protože má spřáhla T3, přijel pro něj Žižkov s vozem T3SUCS, spojili je spřáhly dohromady, vůz 8600 odbrzdili a táhli ho za tou T3SUCS jako obyčejný vlek :lol:

Napsal: 18.6.2005 23:15
od 6432
Petr píše:
6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
Chvíli přemýšlej :-) Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání :lol:
Samozřejmě že chápu rozdíl mezi těmito tram, ale nevěděl jsem, jestli by to bránilo jejich normálnímu společnému provozu. Ale vrtá mi hlavou jedna myslím docela exkluzivní fotka která zde byla někdy zveřejněna, spojené 8600+ nějaká T3.... tak nevím

Napsal: 18.6.2005 23:12
od Marek
Petr píše:
6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
Chvíli přemýšlej :-) Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání :lol:
Chvíli jsem přemýšlel. Buď to zapojili zpětně kompatibilně, nebo ne.

1. Pokud to zapojili zpětně kompatibilně
* Pro T3M2-DVC řídící + T3M druhý vůz: Funguje normálně, při volbě uvolnit se na druhém voze neotevře nic (alternativně všechno), proto (stejně) se uvolnit nepoužívá.
* Pro T3M řídící + T3M2-DVC druhý vůz: Funguje normálně, volbou otevřít se otevře všechno, předvolba je k ničemu, ani se nepřenáší do 1. vozu.

2. Pokud to nezapojili zpětně kompatibilně,
2.a) nepůjdou ovládat dveře 2. vozu nebo
2.b) po spojení a zapnutí vozů shoří několik pojistek/24V

Víc nevymyslím, takže pokud někdo víte, jak to je, nechám se podat:-)

Napsal: 18.6.2005 23:09
od Martin
6529 píše:Ve stavu voz.Pankrác byly evidovány ještě k 31.8.2001,zatímco k 31.12. téhož roku už byly v Hloubětíně.V Hloubětíně byly evidovány i koncem 90.let,takže na Pankrác mohly být zapůjčeny někdy v r.2000.
Díky za info. Před návratem do HL se ovšem objevily ještě v Motole (s vozy 8009, 8015, 8051 a 8053).

Napsal: 18.6.2005 23:01
od Martin
Tohle info mám od Dana, ale prý relativně nedávno nasadili soupravu T3M2-DVC a T3M dokonce i do provozu. Když mi to říkal, tvářil se docela důvěryhodně :D