Napsal: 29.6.2005 20:24
kdyz ne, tak kazdou chvili..fricoolinek2 píše:Už 6554 v ÚDDP odstrojovali ?
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=574
kdyz ne, tak kazdou chvili..fricoolinek2 píše:Už 6554 v ÚDDP odstrojovali ?
Dik za info.PvvS píše:No kazdej vuz mel jinou vyzbroj. Odvozovany to bylo tusim nejak od napeti pilotmotoru. Presne nevim, samotnyho by me to moc zajimalo.
Normalne to nejde. Musel by se mezi ty dve vozy pridat nejaky clen, ktery bude prevadet signaly jedne vyzbroje na signaly druhe vyzbroje. Ten clen by se musel nechat schvalit DU, ... Cele to prinasi vic problemu, nez uzitku.syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
A nemuze mit treba zasuvku stejne jako wana - tedy vedle sprahla, kam neni normalne videt.Pepa píše: 8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..
No, poslední dojezdila tak před dvěma lety. Moc UB13 tam už nemajíPepa píše:8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
Jo a to o Drážďanech je normální a myslïm, že to fungovalo i v jiných městech NDR
8600 nemá zásuvku...je to skříň T6A5 a ty přeci zásuvky nemaj..syverin píše:Tak by mne zajímalo, jakou má 8600 zásuvku? Jinak elektrické spojení zrychlu a tyristorky je neskutečná prasárna, ale jde to. V Drážďanech (a to mi potvrdilo několik lidí), existovaly soupravy TV8+UB13+nic....
Zcela jednoduché - vůz 8600 měl poruchu a protože má spřáhla T3, přijel pro něj Žižkov s vozem T3SUCS, spojili je spřáhly dohromady, vůz 8600 odbrzdili a táhli ho za tou T3SUCS jako obyčejný vlek6432 píše:(..)Ale vrtá mi hlavou jedna myslím docela exkluzivní fotka která zde byla někdy zveřejněna, spojené 8600+ nějaká T3.... tak nevím
Samozřejmě že chápu rozdíl mezi těmito tram, ale nevěděl jsem, jestli by to bránilo jejich normálnímu společnému provozu. Ale vrtá mi hlavou jedna myslím docela exkluzivní fotka která zde byla někdy zveřejněna, spojené 8600+ nějaká T3.... tak nevímPetr píše:Chvíli přemýšlej Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
Chvíli jsem přemýšlel. Buď to zapojili zpětně kompatibilně, nebo ne.Petr píše:Chvíli přemýšlej Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
Díky za info. Před návratem do HL se ovšem objevily ještě v Motole (s vozy 8009, 8015, 8051 a 8053).6529 píše:Ve stavu voz.Pankrác byly evidovány ještě k 31.8.2001,zatímco k 31.12. téhož roku už byly v Hloubětíně.V Hloubětíně byly evidovány i koncem 90.let,takže na Pankrác mohly být zapůjčeny někdy v r.2000.