Stránka 262 z 271

Napsal: 18.6.2005 22:56
od Petr
6432 píše:Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...
Chvíli přemýšlej :-) Trochu ti na klasických T3M chybí předvolba dveří cestujícími a proto ti chybí i obvody tohoto ovládání :lol:

Napsal: 18.6.2005 22:55
od 6432
Mohou se spojit T3M a T3M2-DVC? (prakticky) Zajímá mě důvod proč ne-z mého vlastního pozorování jsem to ještě neviděl...

8089

Napsal: 17.6.2005 6:59
od Radek
Ty roky zhruba odpovídají. Byly tam zapůjčemy kvůli zkouškám dveřního pohonu Bahoza.

Napsal: 17.6.2005 1:34
od 6529
Tonda Ježek píše:
Martin píše:Dotaz pro znalce a pamětníky:
Kdy byl ve vozovně Pankrác deponován vůz 8089...
Byl tam deponován ve dvojici s vozem 8088 (plastové dveře). rok si bohužel nepamatuji, ale bylo to snad ještě před tím, než se začalo se Šumperáky.
Ve stavu voz.Pankrác byly evidovány ještě k 31.8.2001,zatímco k 31.12. téhož roku už byly v Hloubětíně.V Hloubětíně byly evidovány i koncem 90.let,takže na Pankrác mohly být zapůjčeny někdy v r.2000.

Napsal: 17.6.2005 0:05
od Tonda Ježek
Martin píše:Dotaz pro znalce a pamětníky:
Kdy byl ve vozovně Pankrác deponován vůz 8089 (ex piánko). V Pražském dopravním magazínu (zajímavý měsíčník k mání zdarma, dnes v IC na Andělu ovšem jen květnové číslo) je vyfocen na lince 18 při průjezdu Mánesovým mostem, který je zjevně už po rekonstrukci.
Díky
Byl tam deponován ve dvojici s vozem 8088 (plastové dveře). rok si bohužel nepamatuji, ale bylo to snad ještě před tím, než se začalo se Šumperáky.

Napsal: 16.6.2005 23:27
od Martin
Dotaz pro znalce a pamětníky:
Kdy byl ve vozovně Pankrác deponován vůz 8089 (ex piánko). V Pražském dopravním magazínu (zajímavý měsíčník k mání zdarma, dnes v IC na Andělu ovšem jen květnové číslo) je vyfocen na lince 18 při průjezdu Mánesovým mostem, který je zjevně už po rekonstrukci.
Díky

Napsal: 11.6.2005 10:39
od KZsoci
Ahoj!

Prosím pomoc! :)

Má někdo fotku nebo kresbu z Tatra-Podvozek(? - myslím na jízdní ústrojí)? Umíte poslat mňe (tatrat3@freemail.hu)? :oops:

Děkuji pěkně!

Žolt z Maďarska

P.s.: m6ak, Tvoje fotka je dobrá :D

Napsal: 10.6.2005 23:14
od syverin
m6ak píše:Nebo třeba taky 8325 (ex 6468), dnes ověřeno. Kdežto 8324 ne Z:shock: (ex 6142 dle fotky zaoblení měla)...
No 8359 ex moje nejoblíbenější tramvaj 6124 taky už zaoblení nemá. A jinak proč 6124? Jednou jsem tak stál u ND, potřeboval jsem domů, na Žižkov, a říkal si, jak by bylo krásné, kdyby přijela 6124, tehdy již nejstarší. A ona skutečně přijela. Vůz to byl slušný, s tím kolik toho najezdil. Navíc ke konci měl na bočnicích nalepené reklamy... aby se zakryla rez a odloupaný lak. Sorry za off-topic.

Napsal: 10.6.2005 18:25
od m6ak
A to jsi znalec... prohlídni si pořádně třeba 8313. Grrrrrrrrrrrr.
Nebo třeba taky 8325 (ex 6468), dnes ověřeno. Kdežto 8324 ne Z:shock: (ex 6142 dle fotky zaoblení měla)...

Napsal: 09.6.2005 14:54
od syverin
tramvajak píše:
syverin píše:...ještě pořád to zůstává na některých z prvních T3P z Hostivaře.
no tak to nemáš pravdu - některý alstomy sice mají ještě původní hranatý stupačky na střechu, ale zaoblený otvor dveří nemá ani jeden T3R.P. (-X
A to jsi znalec... prohlídni si pořádně třeba 8313. Grrrrrrrrrrrr.

Napsal: 09.6.2005 14:24
od tramvajak
syverin píše:...ještě pořád to zůstává na některých z prvních T3P z Hostivaře.
no tak to nemáš pravdu - některý alstomy sice mají ještě původní hranatý stupačky na střechu, ale zaoblený otvor dveří nemá ani jeden T3R.P. (-X

Napsal: 09.6.2005 11:41
od Pajda
Já pamatuju že za zády řidiče bylo plexi vždy, ale dvířka byly jen nízké lítačky (snad opravdu na obě strany). Někteří řidiči si za záda a nad lítačky dávali závěs na gumičce, aby jim tam nikdo nekoukal.
Po letech se dveře zvýšily tak jako jsou dnes.

Napsal: 09.6.2005 8:22
od syverin
6529 píše:Když je řeč o původních vozech,asi do začátku 80.let vypadaly otevřené kabiny řidiče tak jako u 6102-místo vysokých dveří tam byly malé "lítačky"-už si přesně nepamatuji,jestli byl ve 2.vozech nějak zamezen přístup na stanoviště řidiče.Nepamatujete někdo,zda tam nebylo nějaké sklo nebo zástěna?
Řekl bych, že tam byla odendavací plexiková přepážka, která se později přetransformovala ve dveře současné pododby (ty plexikové, samozřejmě)

Napsal: 08.6.2005 20:48
od 6529
Když je řeč o původních vozech,asi do začátku 80.let vypadaly otevřené kabiny řidiče tak jako u 6102-místo vysokých dveří tam byly malé "lítačky"-už si přesně nepamatuji,jestli byl ve 2.vozech nějak zamezen přístup na stanoviště řidiče.Nepamatujete někdo,zda tam nebylo nějaké sklo nebo zástěna?

Napsal: 08.6.2005 17:23
od Gagarin
Petr píše:
tramvajak píše:(..)Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvaje
Totéž jsem v podstatě chtěl napsat já. Původní kardausův vůz byl opravdu velmi neotřelý, originální a zdařený. V dnešní době, po té, co jsou všechny vozy unifikovaně "praktické", tj. jen to nejnutnější, je to nuda se na ně dívat.
syverin píše:Stejně tak T1 v původní podobě (třeba i s rudou hvězdou na čele) byla designérsky neskutečně zdařilá. Nejvíc to vynikne na starých čb fotkách. Dávám za úkol zjistit, proč zrovna na nich.
Obecvně na černobílých fotkách více vynikají detily. Je to velkým kontrastem. Proto se třeba u televizních kamer používají pro náhled jen černobílé obrazovky a "kukátka", je na nich lépe poznat ostrost.