Stránka 263 z 271

Napsal: 08.6.2005 15:48
od syverin
Petr píše:
tramvajak píše:(..)Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvaje
Stejně tak T1 v původní podobě (třeba i s rudou hvězdou na čele) byla designérsky neskutečně zdařilá. Nejvíc to vynikne na starých čb fotkách. Dávám za úkol zjistit, proč zrovna na nich.

Napsal: 08.6.2005 15:47
od Proxy
Petr píše:Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvaje
Moje řeč, nejhezčí byl ječmínek, kde bylo různých cingrlátek a lištiček nejvíce :D

Napsal: 08.6.2005 15:43
od Petr
tramvajak píše:(..)Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvaje

Napsal: 08.6.2005 15:40
od syverin
tramvajak píše:Něco podobného bylo i v bočnici okolo výdechu z motorgenerátoru, dokud byly tyto plechy s otvory přišroubovány k okolním. Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
Tak tak, lišta okolo výdechu se dala pozorovat u 8056. Ještě jeden malý detailek: tramvaje až do čísla 6505 měly otvor pro dveře nahoře zaoblený, naposledy se to dalo pozorovat na 6432 a ještě pořád to zůstává na některých z prvních T3P z Hostivaře.

Napsal: 08.6.2005 14:02
od tramvajak
syverin píše:Doporučoval bych si prostudovat všechny starší fotky T3, neb takovou lištu měly z výroby všechny T3 původní verze pro Československo. Tedy v Praze 6101-6992, 6101-6171 měly dokonce trochu jiný tvar (naposledy 6124, než ji poslali na T3P). Pak se ale přišlo na to, že je víceméně zbytečná, tak se přestala dávat a mizela i z těch vozů, na kterých původně byla.
dušan píše:zatím jsem si toho na jiné tram nevšiml, ale fakt je ten, že to vypadá podivně
Něco podobného bylo i v bočnici okolo výdechu z motorgenerátoru, dokud byly tyto plechy s otvory přišroubovány k okolním. Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...

Napsal: 08.6.2005 12:29
od syverin
Pajda píše:
syverin píše:Stejně tak vozy prvních sérií měly čelní a zadní skla mírně tónovaná, možná by se daly zbytky starých zásob ještě někde potkat.
Ta stará zelená okna byla dělená uprostřed před řidičem - sklo bylo ze 2 dílů a ne jako dnes ze 3 dílů. Myslím, že mimo muzeálních kusů to už nikde jezdit nebude.
Já nemyslel jen ty přední, dvoudílné (ty se dají najít na 6102 a 6149), ale zadní, které byly pro všechny série stejné, byť pro ty starší taky do zelena.

Napsal: 08.6.2005 9:55
od Pajda
syverin píše:Stejně tak vozy prvních sérií měly čelní a zadní skla mírně tónovaná, možná by se daly zbytky starých zásob ještě někde potkat.
Ta stará zelená okna byla dělená uprostřed před řidičem - sklo bylo ze 2 dílů a ne jako dnes ze 3 dílů. Myslím, že mimo muzeálních kusů to už nikde jezdit nebude.

Napsal: 08.6.2005 7:20
od Tramvajáček
Do poloviny roku 2004 jezdily v Liberci expražské T3, které tuto lištu měly taky. Pro mě to byl jeden z identifikačních znaků, že se právě jedná o ex Praha T3.
MOp píše:
pawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
stejnou okapnicku ma i vuz 8060 :-D

Obrázek

Napsal: 07.6.2005 20:40
od MOp
pawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
stejnou okapnicku ma i vuz 8060 :-D

Obrázek

Napsal: 07.6.2005 15:09
od syverin
Stejně tak vozy prvních sérií měly čelní a zadní skla mírně tónovaná, možná by se daly zbytky starých zásob ještě někde potkat.

Napsal: 07.6.2005 15:07
od syverin
Doporučoval bych si prostudovat všechny starší fotky T3, neb takovou lištu měly z výroby všechny T3 původní verze pro Československo. Tedy v Praze 6101-6992, 6101-6171 měly dokonce trochu jiný tvar (naposledy 6124, než ji poslali na T3P). Pak se ale přišlo na to, že je víceméně zbytečná, tak se přestala dávat a mizela i z těch vozů, na kterých původně byla.
dušan píše:
pawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
zatím jsem si toho na jiné tram nevšiml, ale fakt je ten, že to vypadá podivně

Napsal: 07.6.2005 12:13
od dušan
pawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
zatím jsem si toho na jiné tram nevšiml, ale fakt je ten, že to vypadá podivně

Napsal: 07.6.2005 0:48
od pawel
všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))

Napsal: 01.6.2005 10:40
od adam_r
Pepa píše: Zálení na tom v jakém stavu bude skříň, ale když jsem s 6554 jel v sobotu a viděl jsem všude ty shnilá a zrezlá místa tak asi bude za 6554 krnovák...
Zvenku na prvni pohled shnila kastle muze byt v daleko lepsim stavu nez nejake jine radove novejsi a nezrezlejsi. Vnejsi vzhled nic nerika o stavu ramu apod. Takze tezko rict.

Napsal: 01.6.2005 7:48
od Pepa
pawel píše:no to ještě nikdo nemůže s jistotou říci, o ev.č. mylím moc nejde, ať se to klidně jmenuje 6101-II. důležitý spíš je, jestli půjde na jägerdorfizaci (RPV) nebo jen schönbergizaci (RP). Osobně bych to tipoval na první možnost, takže s umístěním na PA i ev.č.8300 se můžeme rozloučit.
Zálení na tom v jakém stavu bude skříň, ale když jsem s 6554 jel v sobotu a viděl jsem všude ty shnilá a zrezlá místa tak asi bude za 6554 krnovák...