Stránka 265 z 271

Napsal: 26.5.2005 21:48
od MOp
KZsoci píše:Ahoj, dobrý večer!

Prosím pomoc!

Vůz ev. č. 5500 je typ T4(D)? Vím, že je speciální vůz, ale nevím, proč je ona v Praze? To je provozuschopný? K čemu se používá?

Díky

Žolt z Maďarska
jonapot kivánok! :-D

Vůz ev.č. 5500 je typu T4. Sloužil/slouží jako vyhlídkový vůz, zejména pro školy.
Je provozuschopný, ale já jsem jej neviděl několik let v ulicích.

Napsal: 26.5.2005 21:42
od KZsoci
Ahoj, dobrý večer!

Prosím pomoc!

Vůz ev. č. 5500 je typ T4(D)? Vím, že je speciální vůz, ale nevím, proč je ona v Praze? To je provozuschopný? K čemu se používá?

Díky

Žolt z Maďarska

Napsal: 26.5.2005 8:20
od XSC
6529 píše:Asi byl myšlen vůz typu T3,který jezdil pod číslem 6000 a později 8003-ten jezdil skutečně asi od roku 1971 zkušebně s tyristorovou výzbrojí-někdy od roku 1980 snad stál ve vozovně Hloubětín o od roku 1992 je opět v provozu jako 8071-náhrada za vyhořelý vůz stejného evid.č.
Tyristorová výzbroj na T3 není asynchronní - to by vyžadovalo především změnu motorů. Takže to asi bude nějaká chyba.

Napsal: 25.5.2005 23:20
od 6529
PvvS píše:Ted sem listoval starsi Drahou a je v ni clanek o 169.001 alias Asynchronu. Ale je tam zminka o tom ze CKD nekdy v 71 pokusne nainstalovalo asynch vyzbroj do T3 . nejni to nesmysl ? Dyk tyristorizace probehla o 10 let pozdeji . A to slo o SS vyzbroj.
Asi byl myšlen vůz typu T3,který jezdil pod číslem 6000 a později 8003-ten jezdil skutečně asi od roku 1971 zkušebně s tyristorovou výzbrojí-někdy od roku 1980 snad stál ve vozovně Hloubětín o od roku 1992 je opět v provozu jako 8071-náhrada za vyhořelý vůz stejného evid.č.

Napsal: 25.5.2005 22:40
od PvvS
Ted sem listoval starsi Drahou a je v ni clanek o 169.001 alias Asynchronu. Ale je tam zminka o tom ze CKD nekdy v 71 pokusne nainstalovalo asynch vyzbroj do T3 . nejni to nesmysl ? Dyk tyristorizace probehla o 10 let pozdeji . A to slo o SS vyzbroj.

Napsal: 25.5.2005 9:54
od Pepa
Tom píše:jezdí ještě dvousedačkové verze T3SU?
Ano, všechny tři 7003, 7006, 7018
(7003 je dnes na 7 ale jako zadní vůz)

Napsal: 25.5.2005 9:51
od Tom
jezdí ještě dvousedačkové verze T3SU?

Re: Dokumentační projekt :-)

Napsal: 23.5.2005 19:02
od dušan
Phabbey píše:
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut.
20. Podle mé fotky tam je zamalovaný nápis Havarijní pojezd a špatně čitelný Mycí stroj (řekl bych, že teď platí Mycí stroj)
6. Na popisce je Havarijní pojezd, ale je tam ještě něco.
zkusím se ve st v depu popídit po podrobnostech, nezapomenu-li

Re: Dokumentační projekt :-)

Napsal: 22.5.2005 20:29
od Phabbey
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut.
20. Podle mé fotky tam je zamalovaný nápis Havarijní pojezd a špatně čitelný Mycí stroj (řekl bych, že teď platí Mycí stroj)
6. Na popisce je Havarijní pojezd, ale je tam ještě něco.

Napsal: 22.5.2005 12:42
od radek31
pawel píše:ty T3M jsou prokletý...
neřekl bych - pulzní měnič má prostě nějakou životnost a ta je evidentně překračovaná - určitě jsou tam nějaké kondenzátory a ty nevydrží věčně

Napsal: 22.5.2005 9:59
od Pepa
pawel píše:takže 8025 půjde na T3RP(V)?
No a co s ní jiného? Opravovat ji nemá cenu když je teď nedostatek náhradních dílů.

Napsal: 22.5.2005 2:55
od pawel
takže 8025 půjde na T3RP(V)?
ty T3M jsou prokletý...a strašidelnice taky, vypadá to, že všechny požáry apod. se teď konají na strašnických spojích linky 22 :shock: nějakýho staršího pána nedávno srazila (+) taky 22 na Bělohorské.

..jinak ten večerník, kde se mluvilo o nešťastném čísle 22, jsem taky viděl. nějaká babizna si to četla v tramvaji, tak sem se ji podival přes rameno. pochopitelně ve dvaadváce 8-)

Napsal: 21.5.2005 20:22
od Petr
Martin píše:Ty jo, já už se pomalu bojím cokoli vypustit do světa :? Však už jsem si to dneska s mým informačním zdrojem ručně vyříkal :D Ale dušoval se mi, že ten depák, který mu tu informaci poskytl, se tvářil dost důvěryhodně... A navíc, kdo by to ve vozovně měl vědět líp než někdo z depa, že jo :wink:
Já pořád věřím původnímu datu - 30.5.2005. Uvidíme, zda je můj zdroj spolehlivější

Re: Dokumentační projekt :-)

Napsal: 21.5.2005 18:56
od dušan
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut. Potřeboval bych ale pomoc:

- 6. Havarijní pojezd - předpokládám, že tlačítko na tomto místě jen zaplňovalo otvor, správně?
- 15. Tohle neoznačené tlačítko také jenom vyplňovalo otvor, nebo k něčemu bylo?
- 20. Popisek tohoto tlačítka nelze přečíst, protože to někdo špatně vyfotil. Co to je?
- Pokud je někde jinde chyba, dejte též vědět.

Za správné odpovědi předem dík.
nejsem si zcela jist, neb jsem na ní nejel, ale míváme v těchto místech tlačítko "mycí rám"

Re: Dokumentační projekt :-)

Napsal: 21.5.2005 18:36
od Tom
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut. Potřeboval bych ale pomoc:

- 6. Havarijní pojezd - předpokládám, že tlačítko na tomto místě jen zaplňovalo otvor, správně?
- 15. Tohle neoznačené tlačítko také jenom vyplňovalo otvor, nebo k něčemu bylo?
- 20. Popisek tohoto tlačítka nelze přečíst, protože to někdo špatně vyfotil. Co to je?
- Pokud je někde jinde chyba, dejte též vědět.

Za správné odpovědi předem dík.
to je super takovéto označní sem vždycky hledal... existuje to i pro KT a zbylé tram...?