Stránka 265 z 271
Napsal: 26.5.2005 21:48
od MOp
KZsoci píše:Ahoj, dobrý večer!
Prosím pomoc!
Vůz ev. č. 5500 je typ T4(D)? Vím, že je speciální vůz, ale nevím, proč je ona v Praze? To je provozuschopný? K čemu se používá?
Díky
Žolt z Maďarska
jonapot kivánok!
Vůz ev.č. 5500 je typu T4. Sloužil/slouží jako vyhlídkový vůz, zejména pro školy.
Je provozuschopný, ale já jsem jej neviděl několik let v ulicích.
Napsal: 26.5.2005 21:42
od KZsoci
Ahoj, dobrý večer!
Prosím pomoc!
Vůz ev. č. 5500 je typ T4(D)? Vím, že je speciální vůz, ale nevím, proč je ona v Praze? To je provozuschopný? K čemu se používá?
Díky
Žolt z Maďarska
Napsal: 26.5.2005 8:20
od XSC
6529 píše:Asi byl myšlen vůz typu T3,který jezdil pod číslem 6000 a později 8003-ten jezdil skutečně asi od roku 1971 zkušebně s tyristorovou výzbrojí-někdy od roku 1980 snad stál ve vozovně Hloubětín o od roku 1992 je opět v provozu jako 8071-náhrada za vyhořelý vůz stejného evid.č.
Tyristorová výzbroj na T3 není asynchronní - to by vyžadovalo především změnu motorů. Takže to asi bude nějaká chyba.
Napsal: 25.5.2005 23:20
od 6529
PvvS píše:Ted sem listoval starsi Drahou a je v ni clanek o 169.001 alias Asynchronu. Ale je tam zminka o tom ze CKD nekdy v 71 pokusne nainstalovalo asynch vyzbroj do T3 . nejni to nesmysl ? Dyk tyristorizace probehla o 10 let pozdeji . A to slo o SS vyzbroj.
Asi byl myšlen vůz typu T3,který jezdil pod číslem 6000 a později 8003-ten jezdil skutečně asi od roku 1971 zkušebně s tyristorovou výzbrojí-někdy od roku 1980 snad stál ve vozovně Hloubětín o od roku 1992 je opět v provozu jako 8071-náhrada za vyhořelý vůz stejného evid.č.
Napsal: 25.5.2005 22:40
od PvvS
Ted sem listoval starsi Drahou a je v ni clanek o 169.001 alias Asynchronu. Ale je tam zminka o tom ze CKD nekdy v 71 pokusne nainstalovalo asynch vyzbroj do T3 . nejni to nesmysl ? Dyk tyristorizace probehla o 10 let pozdeji . A to slo o SS vyzbroj.
Napsal: 25.5.2005 9:54
od Pepa
Tom píše:jezdí ještě dvousedačkové verze T3SU?
Ano, všechny tři 7003, 7006, 7018
(7003 je dnes na 7 ale jako zadní vůz)
Napsal: 25.5.2005 9:51
od Tom
jezdí ještě dvousedačkové verze T3SU?
Re: Dokumentační projekt :-)
Napsal: 23.5.2005 19:02
od dušan
Phabbey píše:Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut.
20. Podle mé fotky tam je zamalovaný nápis Havarijní pojezd a špatně čitelný Mycí stroj (řekl bych, že teď platí Mycí stroj)
6. Na popisce je Havarijní pojezd, ale je tam ještě něco.
zkusím se ve st v depu popídit po podrobnostech, nezapomenu-li
Re: Dokumentační projekt :-)
Napsal: 22.5.2005 20:29
od Phabbey
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut.
20. Podle mé fotky tam je zamalovaný nápis Havarijní pojezd a špatně čitelný Mycí stroj (řekl bych, že teď platí Mycí stroj)
6. Na popisce je Havarijní pojezd, ale je tam ještě něco.
Napsal: 22.5.2005 12:42
od radek31
pawel píše:ty T3M jsou prokletý...
neřekl bych - pulzní měnič má prostě nějakou životnost a ta je evidentně překračovaná - určitě jsou tam nějaké kondenzátory a ty nevydrží věčně
Napsal: 22.5.2005 9:59
od Pepa
pawel píše:takže 8025 půjde na T3RP(V)?
No a co s ní jiného? Opravovat ji nemá cenu když je teď nedostatek náhradních dílů.
Napsal: 22.5.2005 2:55
od pawel
takže 8025 půjde na T3RP(V)?
ty T3M jsou prokletý...a strašidelnice taky, vypadá to, že všechny požáry apod. se teď konají na strašnických spojích linky 22
nějakýho staršího pána nedávno srazila (+) taky 22 na Bělohorské.
..jinak ten večerník, kde se mluvilo o nešťastném čísle 22, jsem taky viděl. nějaká babizna si to četla v tramvaji, tak sem se ji podival přes rameno. pochopitelně ve dvaadváce
Napsal: 21.5.2005 20:22
od Petr
Martin píše:Ty jo, já už se pomalu bojím cokoli vypustit do světa
Však už jsem si to dneska s mým informačním zdrojem ručně vyříkal
Ale dušoval se mi, že ten depák, který mu tu informaci poskytl, se tvářil dost důvěryhodně... A navíc, kdo by to ve vozovně měl vědět líp než někdo z depa, že jo
Já pořád věřím původnímu datu - 30.5.2005. Uvidíme, zda je můj zdroj spolehlivější
Re: Dokumentační projekt :-)
Napsal: 21.5.2005 18:56
od dušan
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut. Potřeboval bych ale pomoc:
- 6. Havarijní pojezd - předpokládám, že tlačítko na tomto místě jen zaplňovalo otvor, správně?
- 15. Tohle neoznačené tlačítko také jenom vyplňovalo otvor, nebo k něčemu bylo?
- 20. Popisek tohoto tlačítka nelze přečíst, protože to někdo špatně vyfotil. Co to je?
- Pokud je někde jinde chyba, dejte též vědět.
Za správné odpovědi předem dík.
nejsem si zcela jist, neb jsem na ní nejel, ale míváme v těchto místech tlačítko "mycí rám"
Re: Dokumentační projekt :-)
Napsal: 21.5.2005 18:36
od Tom
Marek píše:Rád bych dal dohromady panel vozu 6554, než definitivně dojezdí a bude zapomenut. Potřeboval bych ale pomoc:
- 6. Havarijní pojezd - předpokládám, že tlačítko na tomto místě jen zaplňovalo otvor, správně?
- 15. Tohle neoznačené tlačítko také jenom vyplňovalo otvor, nebo k něčemu bylo?
- 20. Popisek tohoto tlačítka nelze přečíst, protože to někdo špatně vyfotil. Co to je?
- Pokud je někde jinde chyba, dejte též vědět.
Za správné odpovědi předem dík.
to je super takovéto označní sem vždycky hledal... existuje to i pro KT a zbylé tram...?