Stránka 267 z 271
Napsal: 19.5.2005 22:12
od fricoolinek2
Gagarin píše:Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz
6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP
Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru
http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče
) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Pokud to bude ev. číslo 8300 tak počítám, že toto R.P dostane Pankrác jako náhradu za původní 6554.
18.5.2005 není poslední den provozu 6554, dneska taky jezdil !
Napsal: 19.5.2005 21:22
od fricoolinek2
Vydali jste se lovit 6554 ? Jezdila na 21....
Napsal: 19.5.2005 20:23
od 7036
dušan píše:výhledově se mají všechny analogy předělat na digi
JUPÍ!!
Napsal: 19.5.2005 19:53
od Tombus
9001 píše:Ale už ani to není problém. spojit digitál s analogem
Co jsem psal o 4 příspěvky níže?
Napsal: 19.5.2005 18:59
od 9001
dušan píše:fricoolinek2 píše:8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?
výhledově se mají všechny analogy předělat na digi
Ale už ani to není problém. spojit digitál s analogem
Napsal: 19.5.2005 17:36
od dušan
fricoolinek2 píše:dušan píše:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?
výhledově se mají všechny analogy předělat na digi
Napsal: 19.5.2005 14:37
od Gagarin
Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz
6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP
Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru
http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče
) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Pokud to bude ev. číslo 8300 tak počítám, že toto R.P dostane Pankrác jako náhradu za původní 6554.
Napsal: 19.5.2005 13:40
od fricoolinek2
Tombus píše:Pokud tedy máš na mysli spojení analog + digitál, tak to nevadí..
Je to ale stejně divný, já bych jí dal normálně 845x....prostě to který by jí příslušelo, jako novejm erpéčkum....
Napsal: 19.5.2005 13:34
od Tombus
Pokud tedy máš na mysli spojení analog + digitál, tak to nevadí..
Napsal: 19.5.2005 13:33
od fricoolinek2
dušan píše:Fořtík píše:Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.
ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
8301 je ale analog a budoucí 8300 bude digitál...to nebude vadit ?
Napsal: 19.5.2005 11:51
od Petr
dušan píše:ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
A přitom by stačilo, aby Pankrác řadil vozy logicky, liché nižší číslo vepředu, sudé vyšší vzadu a 8301 by měl hned kamaráda do dvojice (8301+8302)
Napsal: 19.5.2005 9:13
od dušan
Fořtík píše:Marek píše:
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.
ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......
Napsal: 19.5.2005 6:09
od Fořtík
Marek píše:Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz
6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.
Napsal: 19.5.2005 1:45
od Marek
Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz
6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Napsal: 18.5.2005 22:03
od dušan
Martin píše:No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....
tato info ke mně nedošla, nehádám se , fakt nevím