Stránka 269 z 271

Napsal: 14.5.2005 16:49
od Návštěvník
Přestavba znamená R.P, nebo zas nějaký další "pokus"?
Petr píše:
Phabbey píše:Jezdí ještě 6554 :?:
díky
Dny se jí krátí - 30.5. odchází na přestavbu

Napsal: 14.5.2005 14:03
od Petr
Phabbey píše:Jezdí ještě 6554 :?:
díky
Dny se jí krátí - 30.5. odchází na přestavbu

Napsal: 14.5.2005 13:01
od pawel
min.víkend jsem ji viděl na d-6

6554 - parciálně nejmodernější tramvaj v Praze :-)

Napsal: 14.5.2005 10:22
od Marek
Phabbey píše:Jezdí ještě 6554 :?:
díky
Snad jezdí. Včera jezdila jako devátá 21, byl jsem si jí vyfotit. O víkendu ale spíš ne. prosím :-)

Napsal: 14.5.2005 9:51
od Phabbey
Jezdí ještě 6554 :?:
díky

Napsal: 10.5.2005 12:09
od TN
Pepa píše: Co to meleš? Některá Strašnická SU či SUCS jsou v lepším stavu než Vokovické SUCS :!:


ad Karotka: 7127 má skoro čtverečky místo kol, nedávno jsem s ním jel a je to horší než automatická pračka při ždímání :lol:
Já bych to bral spíš tak, že ve Strašnicích jsou slušné dílny a Ukrajinci, pardon uklízečky, stojí za *****, zatímco ve Vokovicích je to přesně naopak (no kdo by se taky divil při porovnání vzdáleností od dílen...). Vždycky jsem tvrdil, a pořád si za tím stojím, že technická údržba je ve Strašidelnicích lepší než ve Vokovicích a možná i než v Kobylisích.

Napsal: 10.5.2005 11:15
od Proxy
Vůz 7152 (CVR Samsung) jsem dnes ráno viděl na Dejvické DC - zřejmě přetah do dílen.

Napsal: 10.5.2005 10:44
od Pepa
Gagarin píše:Vyjímečně :-) s tebou nesouhlasím. U Santusických esůček je stav mizerný už péo několika týdnech po celkové opravě (PO). Naopak u Vokovických po PO vozech je vidět pravidelná údržba. Ve strašném stavu, typickém pro vozy řady T3SU, jsou ale vozy bez PO.
Co to meleš? Některá Strašnická SU či SUCS jsou v lepším stavu než Vokovické SUCS :!:


ad Karotka: 7127 má skoro čtverečky místo kol, nedávno jsem s ním jel a je to horší než automatická pračka při ždímání :lol:

Napsal: 09.5.2005 19:48
od Gagarin
Tom píše:
Karotka píše:Kdo jste z Vokovic, zařiďte, ať se spraví 7127! Dneska jsem s ní jel jednu zastávku a mám takovej pocit, že ten vozejk mele z posledního: jako by místo nápravových převodovek měl drtiče kamenů a při rozjezdu viditelně nadskakuje!!!
Nebyl to spíše vůz 7121? To je krám největší...
Jezdím tramvajemi hlavně večer a poslední dobou mám pocit že stav vokovického tramvajového parku hodně upadá... brzy dožene rozdrncané strašnice. To se o ty tramvaje nikdo nestará?
Vyjímečně :-) s tebou nesouhlasím. U Santusických esůček je stav mizerný už péo několika týdnech po celkové opravě (PO). Naopak u Vokovických po PO vozech je vidět pravidelná údržba. Ve strašném stavu, typickém pro vozy řady T3SU, jsou ale vozy bez PO.

Napsal: 09.5.2005 18:03
od Tom
Karotka píše:Kdo jste z Vokovic, zařiďte, ať se spraví 7127! Dneska jsem s ní jel jednu zastávku a mám takovej pocit, že ten vozejk mele z posledního: jako by místo nápravových převodovek měl drtiče kamenů a při rozjezdu viditelně nadskakuje!!!
Nebyl to spíše vůz 7121? To je krám největší...
Jezdím tramvajemi hlavně večer a poslední dobou mám pocit že stav vokovického tramvajového parku hodně upadá... brzy dožene rozdrncané strašnice. To se o ty tramvaje nikdo nestará?

Napsal: 09.5.2005 17:53
od Karotka
Kdo jste z Vokovic, zařiďte, ať se spraví 7127! Dneska jsem s ní jel jednu zastávku a mám takovej pocit, že ten vozejk mele z posledního: jako by místo nápravových převodovek měl drtiče kamenů a při rozjezdu viditelně nadskakuje!!!

Napsal: 05.5.2005 21:32
od Gagarin
9001 píše:
Gagarin píše:A byla by nějaká fotka?
V knize Tatra 40 let tramvají T3
A repro z ní?

Napsal: 05.5.2005 20:08
od 9001
Gagarin píše:A byla by nějaká fotka?
V knize Tatra 40 let tramvají T3

Napsal: 05.5.2005 19:22
od Gagarin
9001 píše:
Phabbey píše:Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).
Dveře byly v provedení T2 a měla přetáčecí transparent i v zadním čele.
A byla by nějaká fotka?

Napsal: 05.5.2005 18:55
od 9001
Phabbey píše:
Gagarin píše:Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?
Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).
Dveře byly v provedení T2 a měla přetáčecí transparent i v zadním čele.