Stránka 6 z 271

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.1.2020 22:18
od Petr
8750 píše:
13.1.2020 14:47
Aha, vyhledával jsem číslo vozu v textu a fotku jsem přehlédl. Kde skončilo čelo a kabina, už asi tuším. :) Z druhého tédvojkového předchůdce 7273 je recepce, ten už taky použít nepůjde.
Co má společného 7273 a T2? #-o

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.1.2020 14:47
od 8750
Radek píše:
13.1.2020 14:30
8750 píše:
13.1.2020 14:22
Jaký je aktuální stav vozu 7174? Dala by se jeho skříň využít pro reinkarnaci 7121?
Viz http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2012040801 , říjen 2019.
Aha, vyhledával jsem číslo vozu v textu a fotku jsem přehlédl. Kde skončilo čelo a kabina, už asi tuším. :) Z druhého tédvojkového předchůdce 7273 je recepce, ten už taky použít nepůjde.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.1.2020 14:30
od Radek
8750 píše:
13.1.2020 14:22
Jaký je aktuální stav vozu 7174? Dala by se jeho skříň využít pro reinkarnaci 7121?
Viz http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2012040801 , říjen 2019.
Asi bude nutno sáhnout jinam (třeba 5520? Nekterý z T3M pluhů, když máme nové "tlačné" pluhy? 8029?)

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 13.1.2020 14:22
od 8750
Jaký je aktuální stav vozu 7174? Dala by se jeho skříň využít pro reinkarnaci 7121?

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.12.2019 20:24
od ZXS91
fricoolinek2 píše:
14.12.2019 20:20
Dá se zrychlovač a T3M spojit do soupravy nebo ne?
Mechanicky ano, elektricky ne

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 14.12.2019 20:20
od fricoolinek2
Dá se zrychlovač a T3M spojit do soupravy nebo ne?

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 10.12.2019 21:39
od Ústečák
Karosák píše:
09.12.2019 13:20
Ústečák: Hodně přísně =D> Nešlo by toto zajímavé pojednání protlačit do DP kontaktu? :devilsmokin =P~
Jen přemýšlím, jakou zvolit rubriku... :-k
"Smějeme se s dívkou DP kontaktu?" :devilsmokin

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 09.12.2019 13:20
od Karosák
Ústečák: Hodně přísně =D> Nešlo by toto zajímavé pojednání protlačit do DP kontaktu? :devilsmokin =P~
Jen přemýšlím, jakou zvolit rubriku... :-k

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 09.12.2019 12:23
od fricoolinek2
https://zdopravy.cz/na-barrandov-jela-t ... dpp-38623/

Z 800 tramvají nemůže na Barrandov 18.

Jo, kdyby se to stalo před 15 lety, kdy z 1000 tramvají nemohlo na Barrandov 700, tak by se tomu možná dalo divit méně.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 09.12.2019 9:48
od von Špilberk
Ústečák: =D>
Zcela vyčerpávající rozbor. Tohle by si měli tiskoví mluvčí DP vytisknout, zvětšit a vylepit v kanceláři na zeď.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 09.12.2019 9:29
od Ústečák
Na druhou stranu je třeba uznat, že pokud by se některé problémy řešily aktivněji a aktivněji by se taky o nich informovalo, zbylo by podobným katastrofikům daleko méně prostoru pro šíření paniky, nesmyslů a různých spikleneckých teorií. OMH z tohoto žije. Pokud by DP stran tyristorky na Barrandově uznal, že se stala chyba, bohužel, ale že taky k žádné bezpečnostní hrozbě nedošlo, a vše náležitě podepřel solidními technickými argumenty, a to ideálně hned v pátek, tak OMG a jiní nemají o čem psát a místo bouře by bez povšimnutí prošla decentní přeháňka. Takhle měl katastrofik luxusní prostor celého víkendu k tomu, aby si ten jeho pamflet řádně uhnětl, zatímco DP mlčel a spekulacím tak celou dobu nahrával.

Obdobně s těmi přesuny tramvají. Kdyby se na začátku jasně řeklo, že jde o preventivní opatření, proč k němu dochází, a o pár dní později by se opět informovalo, že tramvaje jsou zpět a na Modřany jezdíme v plné palbě, tak by v neděli večer nemohla vyjít v Událostech repka stojící na více než týden starých informacích, kterou všichni přebrali. A zase: Tohle se musí řešit hned, když takový problém vznikne. Každá minuta prodlení bez odborně kvalitní reakce od DP nahrává zbytečným spekulacím a polopravdám, takže si většina čtenářů zpravodajství myslí, co že se neděje za apokalypsu, zatímco do Modřan jezdí 15T v plné výpravě a bez omezení. Halt prostě svět nejede po-pá 7-15, ale neustále. A pokud chceme poškozující spekulace co nejvíce eliminovat, musíme na něj náležitě, otevřeně a bez prodlení reagovat. Hlava v písku a neustálé vyčkávání obecně fungovaly dobře v devadesátkách, ale na začátku 20. let 21. století je prostě situace už jinde. Nenabídneme-li rychlou a kvalitní informaci, veřejnost sáhne po té první dostupné, tedy blábolech samozvaných katastrofiků bez relevantních informací, zato s dostatečnou motivací jejich bludy šířit. Což platí obecně, nejen pro DP.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 09.12.2019 8:09
od Bobik
Pokud někomu jde o senzaci a nikoli o fakta, tak i kdybys všecko dělal na 120% perfektně, stejně to nepomůže.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 09.12.2019 7:51
od von Špilberk
XSC píše:
08.12.2019 20:34
Nejhorší ze všeho je aktivní blb, který na tom dělá politiku.
Jediná obrana proti aktivním blbům je nenahrávat jim. Kdežto u DP mám poslední dobou pocit, že si na výrobu nahrávek pro aktivní blby založil extra odbor. #-o

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 08.12.2019 21:22
od 9001
Upřímně čekám až napíše, že tam jezdí 15T, která byly v ranní špičce na estakádě sundala kolo, tak budou mít hasiči celé dopoledne co řešit...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Napsal: 08.12.2019 20:34
od XSC
Nejhorší ze všeho je aktivní blb, který na tom dělá politiku.