Historické vozy + ostatní

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od Bába Foutéř » 20.5.2015 7:58

fricoolinek2 píše:Dotaz pro paměťníky - že byla prototypová RT6N1 představena v roce 1993 i na pražském autosalonu, který tehdy spolupořádaly i BVV (čili tam byla porvázanost s Autotecem)?
Tenhle leták je toho důkazem : http://www.prazsketramvaje.cz/clanky/1997-rt6n1-02.pdf na straně šest fotky vozu před Průmyslovým palácem na Výstavišti.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.5.2015 7:38

Dotaz pro paměťníky - že byla prototypová RT6N1 představena v roce 1993 i na pražském autosalonu, který tehdy spolupořádaly i BVV (čili tam byla porvázanost s Autotecem)?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od MF » 16.5.2015 0:34

JANEK L. píše:Přátelé, plánuje se ještě s nějakou T6 do Střešovic mezi exponáty?
Mluvi se o tom, ze 8702 ktera je ted v dilnach by mela nakonec z puvodne zamyslene komerce jit jako exponat a na komerci by mel jit T6 se sedackami 1+1. ALE KDO VI.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od JANEK L. » 15.5.2015 17:27

Přátelé, plánuje se ještě s nějakou T6 do Střešovic mezi exponáty?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od MF » 15.5.2015 13:18

von Špilberk píše:Dnes dopoledne na Těšnově:
Tak tos byl Ty? Já si říkal, že tam někdo cvaká...

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od Jakub » 15.5.2015 13:01

Okolo 11:30 byla na témže místě k vidění i 3083 (Mevro), já byl bohužel bez foťáku. :cry:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od von Špilberk » 15.5.2015 10:53

Dnes dopoledne na Těšnově:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od Petrpes » 09.5.2015 10:36

Hm, evidentě brousek 4092 =D>

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od MOp » 08.5.2015 23:10

moc hezky film. dekuji.

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od -KUBI- » 08.5.2015 22:20

Tak který pamětník uhodne, která tramvaj najela jako první na mostní provizorium při stavbě podchodu na Václavském náměstí? :)
Odpověď v tomto videu, včetně mnoha dalších záběrů tramvají ze zmíněného místa: https://www.youtube.com/watch?v=ilr8nLSal_I

*nevím zda jsem dobře zvolil téma, tak se případně omlouvám moderátorům.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od gabuliatko » 22.4.2015 9:50

vlakoň píše:Tesilový strýc otiskne bumážku a pomodlí se? 8-)
=D>

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od MF » 22.4.2015 8:22

Bobik píše:
P_V píše:A jak to DÚ povoluje? Udělá inspekci technického stavu, nebo v čem spočívá jeho příspěvek k bezpečnosti při konkrétní jízdě?
Tak hlavně bych řekl, že uděluje vyjímku. Protože ty vozy jsou sice funkční, ale především hlavně stabilní exponáty, takže vlastně nemají "technickou" a tudíž "do provozu" (na trať) nesmí.
Jenže v době, kdy jsem měl možnost tam jet, tak to byl normální vůz a ne exponát. Komerční vozy mají stejné doklady jako jakákoliv běžná tramvaj. Exponáty mají průkaz UTZ (určené technické zařízení). Kromě KT8, 6340, 8084 a možná ještě něčeho.
Exponáty do provozu mohou jen po schválení a provedení potřebných úkonů jako zábrzdky atp.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od Bobik » 22.4.2015 8:12

P_V píše:A jak to DÚ povoluje? Udělá inspekci technického stavu, nebo v čem spočívá jeho příspěvek k bezpečnosti při konkrétní jízdě?
Tak hlavně bych řekl, že uděluje vyjímku. Protože ty vozy jsou sice funkční, ale především hlavně stabilní exponáty, takže vlastně nemají "technickou" a tudíž "do provozu" (na trať) nesmí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od 9001 » 21.4.2015 19:58

ZXS91 píše:Důvod jízdy "chci si to tam vyfotit" asi nestačí že? :D
Se správnou tlačenkou a notnou dávkou "drzosti" by to nejspíš protlačit šlo :devilsmokin

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Historické vozy + ostatní

Příspěvek od Petrpes » 21.4.2015 19:53

Stačí že se z těchto důvodů dělají věci jako jedno HL pořadí na lince 29, atd... =D>

Odpovědět