Tenhle leták je toho důkazem : http://www.prazsketramvaje.cz/clanky/1997-rt6n1-02.pdf na straně šest fotky vozu před Průmyslovým palácem na Výstavišti.fricoolinek2 píše:Dotaz pro paměťníky - že byla prototypová RT6N1 představena v roce 1993 i na pražském autosalonu, který tehdy spolupořádaly i BVV (čili tam byla porvázanost s Autotecem)?
Historické vozy + ostatní
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Historické vozy + ostatní
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Historické vozy + ostatní
Dotaz pro paměťníky - že byla prototypová RT6N1 představena v roce 1993 i na pražském autosalonu, který tehdy spolupořádaly i BVV (čili tam byla porvázanost s Autotecem)?
Re: Historické vozy + ostatní
Mluvi se o tom, ze 8702 ktera je ted v dilnach by mela nakonec z puvodne zamyslene komerce jit jako exponat a na komerci by mel jit T6 se sedackami 1+1. ALE KDO VI.JANEK L. píše:Přátelé, plánuje se ještě s nějakou T6 do Střešovic mezi exponáty?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Historické vozy + ostatní
Přátelé, plánuje se ještě s nějakou T6 do Střešovic mezi exponáty?
Re: Historické vozy + ostatní
Tak tos byl Ty? Já si říkal, že tam někdo cvaká...von Špilberk píše:Dnes dopoledne na Těšnově:
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Historické vozy + ostatní
Okolo 11:30 byla na témže místě k vidění i 3083 (Mevro), já byl bohužel bez foťáku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Historické vozy + ostatní
Dnes dopoledne na Těšnově:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Historické vozy + ostatní
Hm, evidentě brousek 4092
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Historické vozy + ostatní
moc hezky film. dekuji.
Re: Historické vozy + ostatní
Tak který pamětník uhodne, která tramvaj najela jako první na mostní provizorium při stavbě podchodu na Václavském náměstí?
Odpověď v tomto videu, včetně mnoha dalších záběrů tramvají ze zmíněného místa: https://www.youtube.com/watch?v=ilr8nLSal_I
*nevím zda jsem dobře zvolil téma, tak se případně omlouvám moderátorům.
Odpověď v tomto videu, včetně mnoha dalších záběrů tramvají ze zmíněného místa: https://www.youtube.com/watch?v=ilr8nLSal_I
*nevím zda jsem dobře zvolil téma, tak se případně omlouvám moderátorům.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Historické vozy + ostatní
vlakoň píše:Tesilový strýc otiskne bumážku a pomodlí se?
Re: Historické vozy + ostatní
Jenže v době, kdy jsem měl možnost tam jet, tak to byl normální vůz a ne exponát. Komerční vozy mají stejné doklady jako jakákoliv běžná tramvaj. Exponáty mají průkaz UTZ (určené technické zařízení). Kromě KT8, 6340, 8084 a možná ještě něčeho.Bobik píše:Tak hlavně bych řekl, že uděluje vyjímku. Protože ty vozy jsou sice funkční, ale především hlavně stabilní exponáty, takže vlastně nemají "technickou" a tudíž "do provozu" (na trať) nesmí.P_V píše:A jak to DÚ povoluje? Udělá inspekci technického stavu, nebo v čem spočívá jeho příspěvek k bezpečnosti při konkrétní jízdě?
Exponáty do provozu mohou jen po schválení a provedení potřebných úkonů jako zábrzdky atp.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Historické vozy + ostatní
Tak hlavně bych řekl, že uděluje vyjímku. Protože ty vozy jsou sice funkční, ale především hlavně stabilní exponáty, takže vlastně nemají "technickou" a tudíž "do provozu" (na trať) nesmí.P_V píše:A jak to DÚ povoluje? Udělá inspekci technického stavu, nebo v čem spočívá jeho příspěvek k bezpečnosti při konkrétní jízdě?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Historické vozy + ostatní
Se správnou tlačenkou a notnou dávkou "drzosti" by to nejspíš protlačit šloZXS91 píše:Důvod jízdy "chci si to tam vyfotit" asi nestačí že?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Historické vozy + ostatní
Stačí že se z těchto důvodů dělají věci jako jedno HL pořadí na lince 29, atd...