Historické vozy + ostatní

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.6.2005 18:05

kocour píše: No, ona by ta malá trať dokonce byla skoro přesně tam, kde kdysi pražské trolejbusy začínaly ...
Ale zkus tohle vysvětlit úředníkům, kteří by o tom měli rozhodovat.

kocour

Příspěvek od kocour » 08.6.2005 15:11

Tonda Ježek píše:
kocour píše:A nebylo by od věci udělat přes Ořechovku krátkou trolejbusovou trať, aby mohly občas někam vyjet i ty trolejbusy?
...
... Pražské trolejbusy jezdí při oslavách v jiných městech, ale postavit malou trolejbusovou trať by nebyl špatný nápad. I když v té lodi vozovny, kde je muzeum trolejbusová trať je (stále funkční).
No, ona by ta malá trať dokonce byla skoro přesně tam, kde kdysi pražské trolejbusy začínaly ...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.6.2005 14:43

kocour píše: A nebylo by od věci udělat přes Ořechovku krátkou trolejbusovou trať, aby mohly občas někam vyjet i ty trolejbusy?

2) Jak se tam vůbec dostávalo Ečs? to je tuším v depozitáři, že ano?
ad 1.Pražské trolejbusy jezdí při osloavách v jiných městech, ale postavit malou trolejbusovou trať by nebyl špatný nápad. I když v té lodi vozovny, kde je muzeum trolejbusová trať je (stále funkční).

ad 2. 1009 se jedné deštivé noci převážela do muzea pomocí trajleru. A na dvoře ve Střešovicích se pak skládala dohromady - nejdřív podvozky, pak na ně kastle a poté byla zasunuta do depozitáře, kde stojí dodnes a už asi navždy zůstane.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 08.6.2005 14:39

kocour píše:
2) Jak se tam vůbec dostávalo Ečs? to je tuším v depozitáři, že ano?
Ano. Na trajleru.

kocour

Příspěvek od kocour » 08.6.2005 14:35

tramvajak píše: ... Neoficiální, ale ověřená informace:
V sobotu 24.09.2005 z vozovny střešovice vyjedou všechna historická vozidla (vyjma metra Ečs a trolejbusů) ...
A nebylo by od věci udělat přes Ořechovku krátkou trolejbusovou trať, aby mohly občas někam vyjet i ty trolejbusy?

2) Jak se tam vůbec dostávalo Ečs? to je tuším v depozitáři, že ano?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 08.6.2005 13:59

Tonda Ježek píše:Ale to už se nepřímo píše i v aktuálním DP-K
:smt017 ještě se mi nedostal do rukou, přečetl jsem si to až teď. Píše se tam, že to bude průvod - jenomže jak já uvádím, budou jezdit celej den! Takže alespoň něco novýho. :D

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.6.2005 13:53

tramvajak píše:uff, konečně jsem se zase dostal k internetu...
Neoficiální, ale ověřená informace:
V sobotu 24.09.2005 z vozovny střešovice vyjedou všechna historická vozidla (vyjma metra Ečs a trolejbusů), dokonce jsou zajištěný i koně z Chuchle! Oproti minulým akcím tohoto typu se neudělá pouze jedno kolo Prahou, ale vozidla budou brázdit ulicemi celej den. Takže, kdo má ještě malý paměti ve foťáku, máte více jak dva měsíce na nákup nových. :)
Ale to už se nepřímo píše i v aktuálním DP-K

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 08.6.2005 13:53

tramvajak píše:uff, konečně jsem se zase dostal k internetu...
Neoficiální, ale ověřená informace:
No vidíš a v aktuální DP-kontaktu je to prezentována jako
oficiální, ale neověřená informace. 8-)
Naposledy upravil(a) Proxy dne 08.6.2005 13:53, celkem upraveno 1 x.

MOp

Příspěvek od MOp » 08.6.2005 13:52

tramvajak píše:uff, konečně jsem se zase dostal k internetu...
Neoficiální, ale ověřená informace:
V sobotu 24.09.2005 z vozovny střešovice vyjedou všechna historická vozidla (vyjma metra Ečs a trolejbusů), dokonce jsou zajištěný i koně z Chuchle! Oproti minulým akcím tohoto typu se neudělá pouze jedno kolo Prahou, ale vozidla budou brázdit ulicemi celej den. Takže, kdo má ještě malý paměti ve foťáku, máte více jak dva měsíce na nákup nových. :)
ulozneho mista neni nikdy dost :-D

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 08.6.2005 13:50

uff, konečně jsem se zase dostal k internetu...
Neoficiální, ale ověřená informace:
V sobotu 24.09.2005 z vozovny střešovice vyjedou všechna historická vozidla (vyjma metra Ečs a trolejbusů), dokonce jsou zajištěný i koně z Chuchle! Oproti minulým akcím tohoto typu se neudělá pouze jedno kolo Prahou, ale vozidla budou brázdit ulicemi celej den. Takže, kdo má ještě malý paměti ve foťáku, máte více jak dva měsíce na nákup nových. :)

MOp

Příspěvek od MOp » 08.6.2005 9:16

Pepa píše:No čemu řikáš kabina když tam není ani ohrádka... :lol: A nejlepší je si sednout do zadní časti vozu-nejlépe na místo kde byli 3.dveře a sledovat kaštany jak hladaj dveře... :lol:
nene, nejlepsi je sledovat kastanstvo vubec..

prijede tram do zastavkym, otevrou se dvere a vzdy se najde nekdo kdo vejde do dveri, koukne a prohlasi: jezisi coi je to za tramvaj a zase odejde. :-D nejen, ze blokuje ostatni co se chteji take "podivat" ale jeste zpusobi u osazenstva tramvaje povzbuzeni..

no a uplne nejlepsi je pozorovat jesterky u carrefouru v edenu. kdyz po 1/4 hodine jich banda konecne nastoupila, jake bylo jejich prekvapeni, kdyz zjistili, ze je v tramvaji metro. tak to zacala bitka, kdo si jich vezme nejvice.. kdyz mely zase na kubanskem namesti ihned vystupovat, tak to nerozdejchala uz ani slecna asistentka zacala se tlemit..

no proste jizda touto tramvaji stoji zato.. to vam snad ani nemusim vypravet :-D

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 08.6.2005 7:58

No čemu řikáš kabina když tam není ani ohrádka... :lol: A nejlepší je si sednout do zadní časti vozu-nejlépe na místo kde byli 3.dveře a sledovat kaštany jak hladaj dveře... :lol:

Jonáš

5602

Příspěvek od Jonáš » 08.6.2005 7:30

Včera jsem se svezl vyhlídkovou tramvají. Interiér je velmi zajímavý a systém dvou dveří a otevřené kabiny mě fascinoval. Také vypolstrování sedáček jsem kvitoval a mile mě překvapilo, že jela slušně obsazená.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.6.2005 20:11

6529 píše: Nevíte z jakých let byly dvounápravové vozy, který se vyřazovaly až v 1.polovině 70.let a vyřazovaly se už v tý době první T1 ??? Byly to obousměrné dvounápravové vozy řady 2000,tzv. "dvoutisícováky",vyráběné v letech 1927-33.Některé série byly vyráběny v Ringhofferových závodech na Smíchově a některé v Kolíně.Okolo 200 vozů bylo v posledních letech provozu vybaveno pantografovým sběračem.
Novější jednosměrné vozy typu "ponorka" a "mevro" dojezdily kupodivu dříve-v letech 1967-68.
Vlečné vozy "krasin",které dojezdily na poč.70.let,byly ze sérií z let 1933-1946.


Takže byly až 45 let starý...no téda....ale T 3 R.P, toho dosáhnou brzy taky, ale ty jsou důkladně rekonstruovaný....a dvojnápravy se asi moc nerekonstruovaly....

9001

Paulie

Příspěvek od Paulie » 03.6.2005 19:27

MOp píše:
je mi smutno - tato fotografie je moje..

a Petr tam sve duse take ma..
Ten klub vedu já,pokud se tam vyskytly vaše fotky,tak je někdo autorizoval tudíž vydal za své.. Pokud tam najdete něco svýho,tak mi napište na zeman_pavel@centrum.cz nebo na Hofyland,dohodnem se,když tak to smáznu achjo Paulie [url]http://www.hofyland.cz/public.php?id=15035

Odpovědět