Historické vozy + ostatní

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Afenot v 27.8.2005 15:45

Tak zítřek podle zprávy od Martina Brejši: po deváté hodině vyjede na trasu Vozovna Střešovice - Malostranská - Staroměstská - Národní - Václavák - Masaryčka - Strossmayerovo náměstí - Výstaviště - Strossmayerovo náměstí - Letenské náměstí - Vozovna Střešovice buď T3 6149 a za ní T1 5001 nebo T3 6149, T1 5001, T4 a T2 6002 anebo T4 a T2 6002 vyrazí po stejné tras až po obědě. Pravděpodobnější je po deváté 6149 a 5001 a po dvanácté (po obědě) T4 a 6002.
Afenot
Uživatel
 
Založen: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha

Odeslatod Paulie v 26.8.2005 20:20

Afenot napsal:No po tom, co dojede průvod na Výstaviště by měl rovnou jet přes Strossmayerovo náměstí do Střešovic.

Ještě horší.. taky mohli jet z5 alespoň stejnou trasou... :(
Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
 
Založen: 20.6.2005 12:34

Odeslatod Afenot v 26.8.2005 20:17

Paulie napsal:
Afenot napsal:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.

To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...

No po tom, co dojede průvod na Výstaviště by měl rovnou jet přes Strossmayerovo náměstí do Střešovic.
Afenot
Uživatel
 
Založen: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha

Odeslatod Paulie v 26.8.2005 18:32

Afenot napsal:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.

To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...
Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
 
Založen: 20.6.2005 12:34

Odeslatod Afenot v 26.8.2005 17:51

Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
Afenot
Uživatel
 
Založen: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha

Re: HELP

Odeslatod MOp v 26.8.2005 12:56

Marek napsal:Včera jsem na shoutboardu Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.

Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(

Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.


ano bylo to tam. netusim kdo to tam dal a trasa byla shodna s linkou 91
MOp
 

HELP

Odeslatod Marek v 26.8.2005 12:16

Včera jsem na shoutboardu Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.

Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(

Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod PvvS v 14.8.2005 11:01

Metro z Budapesti bylo několik let v Technickem Muzeu v Brne, ale pak bylo odvezeno pryc. Kam presne nevim . A bylo tusim pouze zapujceno puvodnim vlastnikem .
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Odeslatod KZsoci_ v 14.8.2005 10:57

Ah, chtěl jsem napsat ne "bude" ale pravy. :) Ať... :)
KZsoci_
 

Odeslatod KZsoci_ v 14.8.2005 10:56

Ahoj!

To je bude, že několik historické maďarské tramvaje v ČR (v Brně)? Myslíme, že asi jedno vozidlo od podzimní dráhé je při vás. Ještě trochu...? A to je bude, tak umíme se dívat na ni (v Museum, např.)? :)
KZsoci_
 

Odeslatod Tom v 05.8.2005 21:46

dneska sem před vozovnou střešovice na nulté? koleji viděl odstavenou třívozovou zelenou soupravu tušímže asi z roku 1908... (cca ve 14hod)
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod PvvS v 20.6.2005 14:45

v brne :
kniha trolejbusy v brne
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Odeslatod Paulie v 20.6.2005 12:28

PvvS napsal:Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.

Co se týče použití jednoho drátu od tramvají,to se zkoušelo koncem čtyřicátých let,jeden drát na trolej,druhý přes připojený "vozík" nebo spíš jen nápravu do kolejí.. a tak se trolejbusy dostaly i na místa,kam by se normálně nepodívaly
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr1.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr2.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr3.jpg -most Legií
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr4.jpg - Rustonka
Kéž by to tak udělali i v září,ale to je bohužel jen přání.. /ikdyž kdyby byla chuť a peníze.../
Jinak ńa Žižkově v Koněvově ulici byla v provozu provizorní trolejbusová trať,kde se používal jeden drát tramvajový a jako druhý pól se přidal jeden trolejbusový,bohužel fotografii jsem dosud nikde nepotkal..
Co se týče drátů ve Vyšehradském tunelu vše je vidět zde http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr5.JPG neboli jeden byl skutečně o něco víš..
Fotografie jsou z knížky Trolejbusy v pražských ulicích (J.Arazim,M.Dyk,J.Šour)
Paulie
 

Odeslatod syverin v 19.6.2005 21:13

PvvS napsal:Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?
No jo, máte opačnou polaritu jak v Praze a většině civilizovaného světa :P , takže -pól v troleji. Prostřední trolej, určená jen pro trajfy by tedy měla mít polaritu stejnou jako koleje, takže +....
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod PvvS v 19.6.2005 20:49

syverin napsal:Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí :) ). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně :) )uprostřed).


Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron