No po tom, co dojede průvod na Výstaviště by měl rovnou jet přes Strossmayerovo náměstí do Střešovic.Paulie píše:To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...Afenot píše:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
Historické vozy + ostatní
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17.11.2003 20:21
- Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
ano bylo to tam. netusim kdo to tam dal a trasa byla shodna s linkou 91Marek píše:Včera jsem na shoutboardu Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.
Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(
Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
HELP
Včera jsem na shoutboardu Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.
Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(
Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(
Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
Co se týče použití jednoho drátu od tramvají,to se zkoušelo koncem čtyřicátých let,jeden drát na trolej,druhý přes připojený "vozík" nebo spíš jen nápravu do kolejí.. a tak se trolejbusy dostaly i na místa,kam by se normálně nepodívalyPvvS píše:Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr1.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr2.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr3.jpg -most Legií
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr4.jpg - Rustonka
Kéž by to tak udělali i v září,ale to je bohužel jen přání.. /ikdyž kdyby byla chuť a peníze.../
Jinak ńa Žižkově v Koněvově ulici byla v provozu provizorní trolejbusová trať,kde se používal jeden drát tramvajový a jako druhý pól se přidal jeden trolejbusový,bohužel fotografii jsem dosud nikde nepotkal..
Co se týče drátů ve Vyšehradském tunelu vše je vidět zde http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr5.JPG neboli jeden byl skutečně o něco víš..
Fotografie jsou z knížky Trolejbusy v pražských ulicích (J.Arazim,M.Dyk,J.Šour)
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?syverin píše:Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí ). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně )uprostřed).
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí ). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně )uprostřed).
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně )uprostřed).
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.