Historické vozy + ostatní
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Tak u mě by se taky něco našlo, i ze starejch vozů..Absolut píše:Ehm... a našel by se někdo, kdo je sežene, zdigitalizuje a dá je tam? Já disponuji pár výkresy nerealizovaných typu jako KT6 ale fakt nemam na to cas si s tim hrat. Slibil jsem na paterni stranky jednu vec a jen diky tomu, ze mi ma nejvyssi admin dodat jeden malinkaty detail jeste neni videt, ze to nestiham... ale jednou to bude
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ehm... a našel by se někdo, kdo je sežene, zdigitalizuje a dá je tam? Já disponuji pár výkresy nerealizovaných typu jako KT6 ale fakt nemam na to cas si s tim hrat. Slibil jsem na paterni stranky jednu vec a jen diky tomu, ze mi ma nejvyssi admin dodat jeden malinkaty detail jeste neni videt, ze to nestiham... ale jednou to bude
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
Jestli ti to pomůže...trainzjohny píše:Mám také prosbičku. Sháním co možná nejvíce fotek a materiálů k historickým vozům 3062 a 3063 anebo 3083.
Rád bych získal jejich model pro hru Trainz a potřebuji nějaké materiály ohledně rozměrů. Mám knížky o tramvajích, ale tam je vždy jen pár základních rozměrů.
Předem díky za jakoukoli pomoc
3083
Délka přes spřáhla:11830mm
Délka vozové skříně:10680mm
Šířka vozové skříně:2130mm
Výška vozové skříně:3125mm
Rozvor náprav3500mm
Průměr kol:700mm
Hmotnost vozu:13600kg
3062,3063
Délka přes spřáhla:11780mm
Výška vozové skříně:3110mm
Hmotnost vozu:3150kg
Zbytek je stejný jako 3083...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý večer, měl bych obrovskou prosbu na všechny:
Potřebuji opravdu nutně fotografii výrobního štítku vozu 6102 nebo jiného stováka v původním barevném provedení, kdyby se našel někdo, kdo by tuto měl, byl bych opravdu vděčný! Všem děkuji.
Nebo alespoň popis - jde mi o to, jakou barvou byly provedeny ty přiletované pásky s rokem výroby a ev. číslem a jakou barvou text na nich vyražený...
Potřebuji opravdu nutně fotografii výrobního štítku vozu 6102 nebo jiného stováka v původním barevném provedení, kdyby se našel někdo, kdo by tuto měl, byl bych opravdu vděčný! Všem děkuji.
Nebo alespoň popis - jde mi o to, jakou barvou byly provedeny ty přiletované pásky s rokem výroby a ev. číslem a jakou barvou text na nich vyražený...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vyřazování typů
Poslední dvoj nápravové vozy dojezdily 9.5.1974.
T1 skončily 25.1.1983.
T2 jezdily v Praze jen na zkoušku.
Tak trainzjohny byl rychlejší.
T1 skončily 25.1.1983.
T2 jezdily v Praze jen na zkoušku.
Tak trainzjohny byl rychlejší.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
DSM neboli dvounápravové dojezdily v roce 1974 (9.květa)KZsoci píše:Ahoj!
Chtěl bych se zeptát toto:
Dokdy jezdíli dvojosové tramvaje v Praze? A kdy byl poslední den typů T1 a T2 (byla vlastní T2 séria v Praze? )?
Zeptám se to, protože UV vozy v Budapešťi jsou mezi dvojsovým vozem a PCC, technicky posuzovan. A UV vozy jezdí "rádi" dneska taky...
T2 v Praze byly pouze jako dvojice prototypů
T1 jela s lidmy naposledy 25.ledna 1983