Stránka 45 z 48
Napsal: 26.8.2005 21:17
od Afenot
Paulie píše:Afenot píše:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...
No po tom, co dojede průvod na Výstaviště by měl rovnou jet přes Strossmayerovo náměstí do Střešovic.
Napsal: 26.8.2005 19:32
od Paulie
Afenot píše:Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
To by chtělo oťuknout.. Stejně tak se říkalo,že průvod (zářijovej) bude jezdit celej den a ne jen jedno kolo,ale to je asi dost pase...
Napsal: 26.8.2005 18:51
od Afenot
Já mám teda info od člověka, co měl řídit, že mají vyjet všechny vozy, co budou v konvoji a mají jen po plánované trase konvoje.
Re: HELP
Napsal: 26.8.2005 13:56
od MOp
Marek píše:Včera jsem na shoutboardu
Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.
Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(
Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
ano bylo to tam. netusim kdo to tam dal a trasa byla shodna s linkou 91
HELP
Napsal: 26.8.2005 13:16
od Marek
Včera jsem na shoutboardu
Pražských tramvají zahlédnul zprávu o plánované jízdě muzejních T1, T2 a T3 snad tuhle neděli v 9:00 (???) hodin z vozovny Střešovice už_nevím_kam a zpět.
Tu zprávičku jsem si neopsal ani nezapamatoval, dneska už je odposunovaná novými zprávičkami do pryč a prohlížení historie shoutboard neumí:-(
Může tady prosím někdo tuhle zprávičku potvrdit, doplnit a upřesnit? Díky.
Napsal: 14.8.2005 12:01
od PvvS
Metro z Budapesti bylo několik let v Technickem Muzeu v Brne, ale pak bylo odvezeno pryc. Kam presne nevim . A bylo tusim pouze zapujceno puvodnim vlastnikem .
Napsal: 14.8.2005 11:57
od KZsoci_
Ah, chtěl jsem napsat ne "bude" ale pravy.
Ať...
Napsal: 14.8.2005 11:56
od KZsoci_
Ahoj!
To je bude, že několik historické maďarské tramvaje v ČR (v Brně)? Myslíme, že asi jedno vozidlo od podzimní dráhé je při vás. Ještě trochu...? A to je bude, tak umíme se dívat na ni (v Museum, např.)?
Napsal: 05.8.2005 22:46
od Tom
dneska sem před vozovnou střešovice na nulté? koleji viděl odstavenou třívozovou zelenou soupravu tušímže asi z roku 1908... (cca ve 14hod)
Napsal: 20.6.2005 15:45
od PvvS
v brne :
kniha trolejbusy v brne
Napsal: 20.6.2005 13:28
od Paulie
PvvS píše:Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.
Co se týče použití jednoho drátu od tramvají,to se zkoušelo koncem čtyřicátých let,jeden drát na trolej,druhý přes připojený "vozík" nebo spíš jen nápravu do kolejí.. a tak se trolejbusy dostaly i na místa,kam by se normálně nepodívaly
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr1.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr2.jpg -konečná v Radlicích
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr3.jpg -most Legií
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr4.jpg - Rustonka
Kéž by to tak udělali i v září,ale to je bohužel jen přání.. /ikdyž kdyby byla chuť a peníze.../
Jinak ńa Žižkově v Koněvově ulici byla v provozu provizorní trolejbusová trať,kde se používal jeden drát tramvajový a jako druhý pól se přidal jeden trolejbusový,bohužel fotografii jsem dosud nikde nepotkal..
Co se týče drátů ve Vyšehradském tunelu vše je vidět zde
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr5.JPG neboli jeden byl skutečně o něco víš..
Fotografie jsou z knížky Trolejbusy v pražských ulicích (J.Arazim,M.Dyk,J.Šour)
Napsal: 19.6.2005 22:13
od syverin
PvvS píše:Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?
No jo, máte opačnou polaritu jak v Praze a většině civilizovaného světa
, takže -pól v troleji. Prostřední trolej, určená jen pro trajfy by tedy měla mít polaritu stejnou jako koleje, takže +....
Napsal: 19.6.2005 21:49
od PvvS
syverin píše:Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí
). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně
)uprostřed).
Pocky , v brne mame u tram zapornou polaritu. takze minus pol uprostred ne ?
Napsal: 19.6.2005 21:41
od syverin
Společné měnírny jsou snad dodnes v provozu v Plzni (proto také vozy v zimě probíjejí
). V Praze to bylo taky tak, ačkoli dnes je to již zakázané.
Nejblíže byla tram a Trbus trolej u sebe snad ve Vyšehradském tunelu, Trbusová byla snad o trochu výš.
Tykadla jsou každé na jiném čepu, takže jedno může koukat 3 m napravo a druhé 3 m nalevo. Při společném pólu s tramvají byly obvykle 1,5 m od sebe (vzdálenost trolejí 3 m, + pól pro Trajfy (jsme přeci v Brně
)uprostřed).
Napsal: 19.6.2005 20:59
od PvvS
Tohle se provozovalo zhruba v 60-70 letech . Momentalne nemuzu najit zadnou fotku. Izolovana sit je novinkou po rekonstrukcich meniren. Tehdy se vyuzival jeden pol tramvaje a druhy byl veden dalsim dratem specielne pro trolejbusy . Jinak nejde o vyboceni sberacu ale o jejich roztazeni . Zberace mezi sobou obvykle maji zruba 60 cm, a v tekovych usecich mivali i pres metr.