Stránka 46 z 48

Napsal: 19.6.2005 20:32
od Ladislav Kubera
Nerozumím přesně řešenému problému. Má ten dotaz znamenat, jestli tramvaje a trolejbusy mohou mít 1 drát společně? Myslím, že ne, protože tramvaje mají druhý pól vedený zemí, naproti tomu by měl být trolejbusový obvod od země odizolován. Toto "moudro" není z mé hlavy, někde se to řešilo(zde nebo na K-repu, už nevím), ale zní to logicky. Takhle to vypadá třeba v Brně: http://members.chello.cz/kubera/brnensk ... 0_4433.jpg . Ta tramvajová a trolejbusová trolej může být vzájemně ještě blíže, ale vždy odděleně. Oba dopravní prostředky přitom mohou jezdit ve stejném jízdním pruhu. Tykadla mohou být vytočená do strany poměrně značně. Toto je jen náznak: http://members.chello.cz/kubera/brnensk ... 0_4569.jpg

Napsal: 19.6.2005 20:07
od PvvS
Nemusi, v brne tak bylo vcelku dost manipulacnich i pravidelnych trati. Sberace u trbusu pak byly dost daleko od sebe.

Napsal: 19.6.2005 20:00
od MOp
PvvS píše:Da se pouzit jedna trolej, ale kazdopadne musi byt druha s druhym polem, nebo by se musel brat z koleje. Tohle dneska DU neschvali ani na zkousku
a jeste by pantograf musel byt hodne uzonkej, aby obe troleje nespojil.. dela se to tak, ze jsou troleje kazda v jine vyskove urovni..ta trolejbusova byva vetsinou o kousek vys..

Napsal: 19.6.2005 18:13
od PvvS
6432 píše:Když tady byla řeč o trolejbusech, mám dotaz, jak se dříve řešilo, když jely trolejbusy po stejné ulici jako tramvaje? (Nádražní ul., Podolské nábř., Ječná, VN, Korunní.. ) Používali stejné troleje nebo ne? Pokud ano, tak pochopím, že v září vyjede trolejbus ev. č. 494 do pražských ulic. :o
Da se pouzit jedna trolej, ale kazdopadne musi byt druha s druhym polem, nebo by se musel brat z koleje. Tohle dneska DU neschvali ani na zkousku

Napsal: 18.6.2005 23:09
od 6432
Když tady byla řeč o trolejbusech, mám dotaz, jak se dříve řešilo, když jely trolejbusy po stejné ulici jako tramvaje? (Nádražní ul., Podolské nábř., Ječná, VN, Korunní.. ) Používali stejné troleje nebo ne? Pokud ano, tak pochopím, že v září vyjede trolejbus ev. č. 494 do pražských ulic. :o

Napsal: 12.6.2005 10:53
od adam_r
Tonda Ježek píše:
kocour píše: No, ona by ta malá trať dokonce byla skoro přesně tam, kde kdysi pražské trolejbusy začínaly ...
Ale zkus tohle vysvětlit úředníkům, kteří by o tom měli rozhodovat.
Pokud dodas dostatek penez, tak by ta kratka t-bus trat klidne byt mohla, ale pocitej s tim, ze ji z bezpecnostnich duvodu nelze pripojit na tramvajove menirny => nutnost vystavby nove menirny, a kabelovych tras. A to uz se sarkra prodrazi, a kvuli historickemu provozu jednou za pul roku to nikdo delat nebude. To je daleko vetsi mnozstvi dulezitejsich a uzitecnejsich projektu, kam dat penize.

Napsal: 10.6.2005 9:57
od Kočí
Proxy píše:
Kočí píše:Škoda spíš, že se nejezdí místo 5602 s 6102 :lol: I když tu polepit reklamami by byla veliká "prasárna" :wink:
Když si představím s jakým citem byla stodvojka opravováno do nejmenšího detailu, bylo by škoda jí pustit do normálního provozu. To bych si vzal v práci dovolenou a šel bych jí snad i hlídat, aby jí nějací vandalové zevnitř nepočmárali.
Na 5602 zase toho není tolik co zničit.
No, kdybych měl čas, taky bych se přidal... Knížka o 6102 byla fakt poutavá, zvláště při shánění panoramatických skel :lol: Ale i 5602 si nezaslouží "počmárání". U ní je výhoda, že spousta neznalců do ní nevleze včetně našich podporujících vzhled interiérů a taky jeftě fakt, že kabina je otevřenější, což ale samozřejmě neznamená, že je vidět všechno :-({|=

A ta soupravička by mohla jezdit v září, jako tenkrát Ečs-ko @3655

Napsal: 09.6.2005 16:16
od PvvS
Hmm to by mohla byt slibovana souprava 6102+6149 :) .

Napsal: 09.6.2005 12:11
od Proxy
Kočí píše:Škoda spíš, že se nejezdí místo 5602 s 6102 :lol: I když tu polepit reklamami by byla veliká "prasárna" :wink:
Když si představím s jakým citem byla stodvojka opravováno do nejmenšího detailu, bylo by škoda jí pustit do normálního provozu. To bych si vzal v práci dovolenou a šel bych jí snad i hlídat, aby jí nějací vandalové zevnitř nepočmárali.
Na 5602 zase toho není tolik co zničit.

Napsal: 09.6.2005 11:49
od Kočí
Škoda spíš, že se nejezdí místo 5602 s 6102 :lol: I když tu polepit reklamami by byla veliká "prasárna" :wink:

Napsal: 08.6.2005 21:28
od Tonda Ježek
fricoolinek2 píše:Trolejbusy by nemohli jezdit s motorovym návěsem ?
Tak mohly by, ale není to ono.

Napsal: 08.6.2005 21:04
od fricoolinek2
Trolejbusy by nemohli jezdit s motorovym návěsem ?

Re: 5602

Napsal: 08.6.2005 20:54
od 6529
Gagarin píše:Jaké je interní označení takového vozu/"linky"/pořadí? Jak to třeba vnímá DORIS?
Tato "linka" snad jezdí mimo pořadí a na oknech je označena nápisy "jezdí po trase l.č.24"+ trasa vyobrazená rovněž na oknech stejným způsobem jako panely v metru.

Re: 5602

Napsal: 08.6.2005 20:48
od Gagarin
6529 píše:
Jonáš píše:Včera jsem se svezl vyhlídkovou tramvají. Interiér je velmi zajímavý a systém dvou dveří a otevřené kabiny mě fascinoval. Také vypolstrování sedáček jsem kvitoval a mile mě překvapilo, že jela slušně obsazená.
Také jsem si dnes nenechal ujít možnost svézt se 5602.Půl hodiny jsem na ni čekal v Otakarově,o několik hodin později další půlhodinku na Palmovce :D .Od té nejmenované firmy je využití tohoto vozu docela dobrý počin,kdy jindy by se tím cestující svezli, a zadarmo?Rovněž jsem ocenil absenci kabiny,díky tomu cestující vidí prakticky všechno.Tramvaj jela celkem prázdná,pouze v centru se naplnila,asi si na ni lidé ještě moc nezvykli.I reakce jsou celkem zajímavé,u někoho nevěřícný pohled,kam to vlezl,pro někoho je to "nějaká stará tramvaj",což je vlastně pravda,dost to připomíná zájezdový autobus.Stojí to za svezení,škoda,že 5601 dopadla jak dopadla...
Jaké je interní označení takového vozu/"linky"/pořadí? Jak to třeba vnímá DORIS?

Re: 5602

Napsal: 08.6.2005 20:33
od 6529
Jonáš píše:Včera jsem se svezl vyhlídkovou tramvají. Interiér je velmi zajímavý a systém dvou dveří a otevřené kabiny mě fascinoval. Také vypolstrování sedáček jsem kvitoval a mile mě překvapilo, že jela slušně obsazená.
Také jsem si dnes nenechal ujít možnost svézt se 5602.Půl hodiny jsem na ni čekal v Otakarově,o několik hodin později další půlhodinku na Palmovce :D .Od té nejmenované firmy je využití tohoto vozu docela dobrý počin,kdy jindy by se tím cestující svezli, a zadarmo?Rovněž jsem ocenil absenci kabiny,díky tomu cestující vidí prakticky všechno.Tramvaj jela celkem prázdná,pouze v centru se naplnila,asi si na ni lidé ještě moc nezvykli.I reakce jsou celkem zajímavé,u někoho nevěřícný pohled,kam to vlezl,pro někoho je to "nějaká stará tramvaj",což je vlastně pravda,dost to připomíná zájezdový autobus.Stojí to za svezení,škoda,že 5601 dopadla jak dopadla...