Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Bald » 18.8.2013 16:54

Afterman píše:Úplně ideální by bylo kdyby se se zrychlovačem dal Barandov sjet rychlostí místo 35 třeba 45km/h. Z této rychlosti by se začalo brzdit a hned jak by se rozsvítila kontrolka zrychlovače, tak pedál pustit a nechat jet výběhem.
Tomu nějak nerozumím... Jak to odlehčí zrychlovači? Doporučuju ještě jednou kouknout na schema trakce T3.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od 9001 » 16.8.2013 15:27

Afterman: Ono taky jsem slyšel teorii, že už v době otevření Barrandova bylo dost vozu s Progresem + T6 a tak se mohlo tohle nařízení vydat. Dnes kdy zrychly jsou prakticky pryč nemá cenu již je na Barrandov řešit.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Afterman » 16.8.2013 14:36

Úplně ideální by bylo kdyby se se zrychlovačem dal Barandov sjet rychlostí místo 35 třeba 45km/h. Z této rychlosti by se začalo brzdit a hned jak by se rozsvítila kontrolka zrychlovače, tak pedál pustit a nechat jet výběhem.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od 9001 » 16.8.2013 13:52

7080 píše:Tak nejen 5521, ale existuje fotka vozu 7120 ve smyčce Barrandov.
Tak oni tam vyjedou i sjedou, ale na pravidelný provoz to není...

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od 7080 » 16.8.2013 11:55

Tak nejen 5521, ale existuje fotka vozu 7120 ve smyčce Barrandov.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 09.7.2013 22:15

No jasný jedna věc je technika jízdy a ZR by kdejaký svačinář upálil, přerušovaně by to dal, asi ve zdraví a potom je myslím ta podmínka, že vůz s cestujícími musí být schopen sjet dolů i při výpadku sítě, a to už by bez MG neuchladil. Stejně tak staré KT by zafénovalo nepěkně...ale to už se tu myslím, řešilo, jen jsem nějak dřív psal, než myslel... Z:idea:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petrpes » 09.7.2013 21:57

To spíš TV1 by upálila brzdový odpory, resp. údajně vodiče k nim, co se říkalo.
Na Barrandov ovšem jezdí TV1 5572 a ta nějakou úpravu má.
Víc ví asi kolega Brejšín, či Demon.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petrpes » 09.7.2013 21:54

Každej zrychl na Barrandov i zpět dojede, ale hrozí poškození zrychlovače. Běžnej švec by to celej kopec dolů držel na 35 a bylo by vymalováno. Předpokládám že Michal co s tím jezdí, jistě jede dolů nějak inteligentně, brzdí třeba na 20, pak výběh na 35, atd... Aby nebyl zrychl pořád na stejném palci.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od ZXS91 » 09.7.2013 21:25

Karosák píše:To může na Barrandov, když je nacpán TR37čkou? 8-[
Jistěže, fotky jsou třeba tu. Co se výzbroje týče, zaslechl jsem cosi o tom, že je upravená

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od malesak » 09.7.2013 21:22

Tak nahoru může jet každá TR37, spíš dolu by to byl problém, proto tam je zákaz. Není to tak?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 09.7.2013 21:15

To může na Barrandov, když je nacpán TR37čkou? 8-[

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od trainzjohny » 09.7.2013 16:56

Někdy okolo čtvrté byl i Řepích, asi nějaké větší venčení :-)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petrpes » 09.7.2013 16:06

Tak to jsem vás potkával na Hradčanské, no a když jsem se za necelé 2 hodiny vracel na Špejchar od Malostranské, potkal jsem 5521 opět na Hradčanské v Badeniho ul.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od willyjeff » 09.7.2013 14:36

Dneska byl na projížďce vůz 5521. Jel za mnou z Barrandova až na Palmovku: http://josef.chodounsky.cz/Fotky/Ruzne/ ... naBarr.jpg

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od koci » 11.6.2013 1:08

Nevím jestli jsem to zařadil úplně správně, ale týká se to pracovního vozu, tak to dám sem.

V závěru článku na páteřních stránkách o cvičném voze 5501 je psáno, že jde o první vůz svého typu v Československu. V článku je uveden rok zařazení 1982. Nicméně Brněnská cvičná T3 4101 vznikla už v roce 1977. Viz evidence bmhd.cz

Odpovědět