Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3328
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 02.7.2019 5:45

Není třeba nic slyšet, vždyť je to celé polepené v barvách s logy Elektroline. Pomeranč je předpokládám dávno odepsaný, takže dělá vpodstatě zadarmo, protože i jeho "páníček" je zaměstnán na HP a dostává mzdu ať s pomerančem vyjede, nebo nikoliv. Tohle bylo zřejmě zahrnuto do nákladů na celou akci, ale na nějaké menší úpravy/opravy TV nebo vlastní akce by se ta obluda musela pronajímat Z:idea: Otázka je, jestli by někdo bastlil nový, kdyby se tomu současnému něco stalo, ale dokud žije.... :wink:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 884
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od ZXS91 » 01.7.2019 22:58

9001 píše:Pomeranč asi může do důchodu :D.
Spíš nee, tohle není podnikový vozidlo, takže na akce dělané vlastními silami nevhodné. Teda co jsem slyšel :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od 9001 » 01.7.2019 22:31

Pomeranč asi může do důchodu :D.

P.S. Není to první trat po letech, kde pomeranč nebyl jako první?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4254
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Bobik » 01.7.2019 20:18

Trainzjohny @3632 Toho jsem si všimnul už u našich smetáků, že maj hydraulicky hnanej drážní podvozek a gumový kolečka v luftě.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od trainzjohny » 01.7.2019 18:43

Snad prvně vidím, že to má opravdu hnané "drážní" kolečka a že se nehýbe přes klasická kola =D>

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3328
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 01.7.2019 13:05

Hmm, dobře oni...
https://youtu.be/QeFo5VmQaUg

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.11.2017 9:14

Petrpes píše:Jakoby ta 90 nemohla být normální 95...
tak snad mohla, i když nevím, jak by si s dvěmi samostatnými(dočasně rozdělenými) trasami linky poradil DORIS (zejména jeho grafické zobrazení trasy linky) a navíc i pro pozornost "rozespalého" :lol: PDT rozlišovat uvedené pouze pomocí pořadí spojů na lince stejně by asi bylo na hraně.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1992
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petrpes » 06.11.2017 21:43

Jakoby ta 90 nemohla být normální 95...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3619
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od von Špilberk » 06.11.2017 16:27

"Všichni" hasiči DP na Palmovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4254
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Bobik » 29.9.2017 20:13

Petr píše:Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.
Nabízí se otázka, jak to bude, bude-li potřeba více náhrad. Protože volná je jenom ta 90. Může bý ještě třeba 89 a 86, zbytek osmdesátek jsou služebáky. I když to by asi mohlo stačit, nevzpomínám si, že by někdy bylo potřeba mít víc jak 3 náhradní linky.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petr » 29.9.2017 20:04

JANEK L. píše:Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
Noční výlukové linky již samozřejmě řadu 60-69 nemají.... Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.... http://www.prazsketramvaje.cz/preview.p ... 2013010202

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od 9001 » 29.9.2017 19:39

Pánové klid :lol:. Udělá se jednotka Provoz Trolejbusy. :devilsmokin Za 70k si tam klidně půjdu sednout a šéfovat těm 5 lidem :lol:

Ale vážně. Pokud to bude zatím jeden kus, tak je celkem jedno, kam to spadne... Legislativně taky není co řešit... V DP člověk co má všechny papíry pro provoz čehokoli drážního je, takže není co řešit...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.9.2017 19:25

bobik: jsem přesvědčen, že vyřešení technických problémů (jako palubní počítač a jeho nastavení pro přihlášení do řídícího/sledovacího systému) je značně jednodušší než vyřešení problémů vyvolaných nutností dodržet legislativu = jak kdysi z PA jezdili nejen TRAM, ale i BUS a ze Střešovic TRAM a TROLEJbusy, tak to může obdobně fungovat do budoucna s BUS a TROLEJbusy = VYPRAVOVANÉ OBOJE Z BUS GARÁŽÍ, ALE TROLEJbusy SPADAJÍCÍ POD POVRCHOVOU ELEKTRO/TRAM TRAKCI.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4254
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Bobik » 29.9.2017 19:15

No, jsem taky zvědavej, kam to spadne. Tykadlák na jednu stranu sice je taky drážní vozidlo, na druhou stranu to ale budou vypravovat busáci, ne? Takže z hlediska řízení provozu by logicky spíš měl spadat pod Audis, než pod Doris.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.9.2017 18:11

Karosák píše:..... pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
Uvedené by dávalo smysl - jízda pod trolejí je drážní provoz, aniž by k tomu musely sloužit ještě koleje + lanovky jsou také drážní provoz a u DPP spadají pod TRAM (mimořádnosti se řeší totiž u drah podobně, tak proč by se jejich postupy měli učit další pracovníci než ti zařazení k TRAM)

Odpovědět