Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Pracovní, služební a dispečerské vozy

Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 02.7.2019 4:45

Není třeba nic slyšet, vždyť je to celé polepené v barvách s logy Elektroline. Pomeranč je předpokládám dávno odepsaný, takže dělá vpodstatě zadarmo, protože i jeho "páníček" je zaměstnán na HP a dostává mzdu ať s pomerančem vyjede, nebo nikoliv. Tohle bylo zřejmě zahrnuto do nákladů na celou akci, ale na nějaké menší úpravy/opravy TV nebo vlastní akce by se ta obluda musela pronajímat Z:idea: Otázka je, jestli by někdo bastlil nový, kdyby se tomu současnému něco stalo, ale dokud žije.... :wink:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod ZXS91 v 01.7.2019 21:58

9001 napsal:Pomeranč asi může do důchodu :D.


Spíš nee, tohle není podnikový vozidlo, takže na akce dělané vlastními silami nevhodné. Teda co jsem slyšel :D
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod 9001 v 01.7.2019 21:31

Pomeranč asi může do důchodu :D.

P.S. Není to první trat po letech, kde pomeranč nebyl jako první?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 01.7.2019 19:18

Trainzjohny @3632 Toho jsem si všimnul už u našich smetáků, že maj hydraulicky hnanej drážní podvozek a gumový kolečka v luftě.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod trainzjohny v 01.7.2019 17:43

Snad prvně vidím, že to má opravdu hnané "drážní" kolečka a že se nehýbe přes klasická kola =D>
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 01.7.2019 12:05

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 07.11.2017 9:14

Petrpes napsal:Jakoby ta 90 nemohla být normální 95...
tak snad mohla, i když nevím, jak by si s dvěmi samostatnými(dočasně rozdělenými) trasami linky poradil DORIS (zejména jeho grafické zobrazení trasy linky) a navíc i pro pozornost "rozespalého" :lol: PDT rozlišovat uvedené pouze pomocí pořadí spojů na lince stejně by asi bylo na hraně.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Petrpes v 06.11.2017 21:43

Jakoby ta 90 nemohla být normální 95...
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod von Špilberk v 06.11.2017 16:27

"Všichni" hasiči DP na Palmovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 29.9.2017 19:13

Petr napsal:Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.
Nabízí se otázka, jak to bude, bude-li potřeba více náhrad. Protože volná je jenom ta 90. Může bý ještě třeba 89 a 86, zbytek osmdesátek jsou služebáky. I když to by asi mohlo stačit, nevzpomínám si, že by někdy bylo potřeba mít víc jak 3 náhradní linky.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Petr v 29.9.2017 19:04

JANEK L. napsal:Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
Noční výlukové linky již samozřejmě řadu 60-69 nemají.... Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.... http://www.prazsketramvaje.cz/preview.p ... 2013010202
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod 9001 v 29.9.2017 18:39

Pánové klid :lol:. Udělá se jednotka Provoz Trolejbusy. :devilsmokin Za 70k si tam klidně půjdu sednout a šéfovat těm 5 lidem :lol:

Ale vážně. Pokud to bude zatím jeden kus, tak je celkem jedno, kam to spadne... Legislativně taky není co řešit... V DP člověk co má všechny papíry pro provoz čehokoli drážního je, takže není co řešit...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 29.9.2017 18:25

bobik: jsem přesvědčen, že vyřešení technických problémů (jako palubní počítač a jeho nastavení pro přihlášení do řídícího/sledovacího systému) je značně jednodušší než vyřešení problémů vyvolaných nutností dodržet legislativu = jak kdysi z PA jezdili nejen TRAM, ale i BUS a ze Střešovic TRAM a TROLEJbusy, tak to může obdobně fungovat do budoucna s BUS a TROLEJbusy = VYPRAVOVANÉ OBOJE Z BUS GARÁŽÍ, ALE TROLEJbusy SPADAJÍCÍ POD POVRCHOVOU ELEKTRO/TRAM TRAKCI.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 29.9.2017 18:15

No, jsem taky zvědavej, kam to spadne. Tykadlák na jednu stranu sice je taky drážní vozidlo, na druhou stranu to ale budou vypravovat busáci, ne? Takže z hlediska řízení provozu by logicky spíš měl spadat pod Audis, než pod Doris.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 29.9.2017 17:11

Karosák napsal:..... pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
Uvedené by dávalo smysl - jízda pod trolejí je drážní provoz, aniž by k tomu musely sloužit ještě koleje + lanovky jsou také drážní provoz a u DPP spadají pod TRAM (mimořádnosti se řeší totiž u drah podobně, tak proč by se jejich postupy měli učit další pracovníci než ti zařazení k TRAM)
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron