Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 23.6.2017 20:57

MM-Mikulovsky napsal: ...na to se v Braníku....konečně připravuje rychlostní výhybka s tzv. jištěným úsekem před ní v tom oblouku.
To je sice moc hezký, jenže žádná "plnotučná zabezpečovačka" to stejně nebude, takže pořád platí jízda na rozhled. A je poněkud trapné, když v úseku, kde máš traťovou 60, musíš jet 30 jen proto, protože nevidíš za roh. Přitom by se nemuselo vymejšlet nic složitýho, jen by stačilo lehce popílit to křoví.
Což v žádném případě není nic proti té vexli, tu vítám.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 23.6.2017 10:14

9001 napsal:MM-Mikulovsky : Jsme se nepochopili. Já myslel, že nadáváš, že nevidíš kvůli křoví do oblouku jestli tam něco stojí nebo ne.
na to se v Braníku s nějakým zdržením (proti slibovanému loňskému termínu) konečně připravuje rychlostní výhybka s tzv. jištěným úsekem před ní v tom oblouku.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod 9001 v 23.6.2017 10:06

MM-Mikulovsky : Jsme se nepochopili. Já myslel, že nadáváš, že nevidíš kvůli křoví do oblouku jestli tam něco stojí nebo ne.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 23.6.2017 9:48

9001 napsal:Souhlas s Bobíkem. Stačí se projet kdekoli na silnici "mimo" civilizaci. Profil si vozidla udržují poměrně účinně sami :D

Zase chápu MM, že by ta "zed" měla mít tak metr, aby přes ní bylo vidět.
nechápeš - ta zeď má být alespoň 0,5m (ale raději víc) od průjezdního profilu TRAM, protože v opačném případě vážně hrozí i zjevné poškrabání jejích "kastlí" (zejména zafouká-li vítr tak, že se jich dokáží dotknout silnější větve) :!:

Bobik napsal:........
MM-Mikulovsky napsal:DPP by potřebovalo sekací rameno, které by mělo dokázat "ořezat" i vertikálně křoviny/stromy....
Co si vzpomínám, tak třeba na Trojský si tramvaje profil udržujou samy. Vždycky mě tam fascinovala ta "rovná zelená zeď", akorát v horní třetině s výkusem od hrazdy. 8-)
..........
pamatuješ si blbě, protože i na Trojské se zeleň podél TT, když né každý rok, tak ob rok zastříhává - v místě to poznáš zejména podél té zeleně/keřů mezi TT a PK, ale je pravda, že jak se to zjevně dělá nějak ručně, tak stromy se nedokáží zastřihnout až do výšky střech TRAM a právě nedávno v jiném úseku s 15T jsem zjevně došel ke "kontaktu" silnějších větví stromů s bočními kryty výzbroje na střeše!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod 9001 v 23.6.2017 9:14

Souhlas s Bobíkem. Stačí se projet kdekoli na silnici "mimo" civilizaci. Profil si vozidla udržují poměrně účinně sami :D

Zase chápu MM, že by ta "zed" měla mít tak metr, aby přes ní bylo vidět.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 22.6.2017 23:56

von Špilberk napsal: tak se pak nezapomeň pochlubit, až chytneš s nočkou kropičku před sebou. :wink:
Tak určitě, překvapovat by mě to nemělo, sice by zdravý rozum doporučoval něco jiného (třeba JŘ noček na palubě, aby se vědělo), ale zase, nedělám si přehnaný iluze, přecijen jsem u tohodle podniku už nějakej ten tejden... :lol:

MM-Mikulovsky napsal:DPP by potřebovalo sekací rameno, které by mělo dokázat "ořezat" i vertikálně křoviny/stromy....
Co si vzpomínám, tak třeba na Trojský si tramvaje profil udržujou samy. Vždycky mě tam fascinovala ta "rovná zelená zeď", akorát v horní třetině s výkusem od hrazdy. 8-)

petr03 napsal:Vzpamatuje se z toho ta trava?
Bezesporu. Třeba kolem Sazky se to nekropilo snad nikdy, ale tráva je tam furt. Pravda, anglickej trávník to zrovna není, jsou to spíš všelijaký odolný plevely, ale zelený to je a účel to plní.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobek v 22.6.2017 7:34

To by se muselo zalejvat systematicky, ono to z té horní vrstvičky strašně rychle odteče. V posledních dnech akorát párkrát zaznamenán průjezd vzduchosvěžovací cisterny.
Bobek
Šťoura
 
Založen: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod petr03 v 21.6.2017 22:27

Vrsovice by taky potrebovaly zalejt. Dnes jsem jel od slavie po bohemku, a sucha trava. Tech mist je docela hodne. Vzpamatuje se z toho ta trava?
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
 
Založen: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 21.6.2017 13:39

Bobik napsal:
von Špilberk napsal:To by znamenalo, že než se zaleje trať od Střešovic na Petřiny, tak se tramvaj 4x vrátí k plnění. #-o
A to se vyplatí... :roll:
Co chceš, kdysi jsem jezdil s kropičkou a ta měla lejtu 7 kubíků. To by docela odpovídalo, ten kilák a půl při "optimální" zálivce (zase se to nedá jen tak pocákat, aby to mělo smysl).
Že se "zatím" plnilo jen ve vozovnách nic neznamená, po městě jsou mraky hydrantů. Holt obsluha vyfasuje panáka s hodinama (přenosný nástavec na hydrant s vodoměrem) a seznam vhodných hydrantů v blízkosti kolejí, ve smyčkách atd. Vzhledem k tomu, že se bude kropit jen v noci, tak to případně ničemu nebude vadit.
Ostatně který tratě přicházej teoreticky v úvahu? Kolem Sazka arény, Petřiny, Břevnov, kolem Gongu, Evropská, kolem Hradu (který dál?)? A který z nich je potřeba skutečně kropit, bo hnusně schnou? Evropská, Sazka, max kolem Ořechovky (v lese nad Bateríí to neschne), ...?
takže:
1.) "panáka" pro "nasazení na podporchový hydrant jsem v té TRAM viděl (ale asi bez "hodin"/vodoměru = s ním či bez, tak manipulace je snad stejná
2.) už jsem slyšel, že by to chtělo druhý vůz jen s cisternou = ta by mohla mít trojnásobnou kapacitu, tak to by mohlo třeba vystačit s tou stávající na Střešovice - Petřiny (tam se obě nádrže doplni během stání kropičky na druhé koleji než noční linka - vhodné určení kolejí by bylo vyvozeno dle polohy hydrantu, a nakonec vyjede DC těsně za spojem noční linky, aby jí rychlostí 20km/h nezdržovala)
3.) DPP by potřebovalo (ať již na "mažačce" či dvoucestném vozidle) "sekací rameno", které by mělo dokázat "ořezat" i vertikálně křoviny/stromy - např.v Braníku, kde to bylo minulý týden již výrazně zarostlejší až k profilu TRAM
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod von Špilberk v 21.6.2017 9:19

V tomto provedení určitě. :lol:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod 9001 v 21.6.2017 7:56

von Špilberk napsal:Bobík: tak se pak nezapomeň pochlubit, až chytneš s nočkou kropičku před sebou. :wink:


V tom vedru co je v noci to může být i příjemné :lol: :lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod von Špilberk v 21.6.2017 7:21

Bobík: tak se pak nezapomeň pochlubit, až chytneš s nočkou kropičku před sebou. :wink:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 20.6.2017 22:27

von Špilberk napsal:
Jirka napsal:nádrž stačí na cca 1400m trati.

To by znamenalo, že než se zaleje trať od Střešovic na Petřiny, tak se tramvaj 4x vrátí k plnění. #-o
A to se vyplatí... :roll:
Co chceš, kdysi jsem jezdil s kropičkou a ta měla lejtu 7 kubíků. To by docela odpovídalo, ten kilák a půl při "optimální" zálivce (zase se to nedá jen tak pocákat, aby to mělo smysl).
Že se "zatím" plnilo jen ve vozovnách nic neznamená, po městě jsou mraky hydrantů. Holt obsluha vyfasuje panáka s hodinama (přenosný nástavec na hydrant s vodoměrem) a seznam vhodných hydrantů v blízkosti kolejí, ve smyčkách atd. Vzhledem k tomu, že se bude kropit jen v noci, tak to případně ničemu nebude vadit.
Ostatně který tratě přicházej teoreticky v úvahu? Kolem Sazka arény, Petřiny, Břevnov, kolem Gongu, Evropská, kolem Hradu (který dál?)? A který z nich je potřeba skutečně kropit, bo hnusně schnou? Evropská, Sazka, max kolem Ořechovky (v lese nad Bateríí to neschne), ...?
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Jirka v 20.6.2017 17:08

von Špilberk napsal:
Jirka napsal:nádrž stačí na cca 1400m trati.

To by znamenalo, že než se zaleje trať od Střešovic na Petřiny, tak se tramvaj 4x vrátí k plnění. #-o
A to se vyplatí... :roll:
No, ono to taky tak nějak bylo. Ještě jsem zapoměl dodat, že plnění z hydrantu trvá do 10 minut.
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
 
Založen: 07.9.2004 16:53
Bydliště: JZM

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod von Špilberk v 20.6.2017 16:57

Jirka napsal:nádrž stačí na cca 1400m trati.

To by znamenalo, že než se zaleje trať od Střešovic na Petřiny, tak se tramvaj 4x vrátí k plnění. #-o
A to se vyplatí... :roll:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron