Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 20.5.2017 10:30

Přesně!
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Radek v 20.5.2017 10:12

Část popelářů na plyn jezdí (NepřEKOnatelný servis). Jinak bych ale radši loboval za návrat Xek pro cestující.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod P_V v 20.5.2017 8:04

Takže s překládáním v ulicích. Vyvinout a pořídit zcela nové kukavozy, které budou popelnice vyklápět do sundavacího kontejneru a s manipulátorem na jeho složení ve stísněném prostředí pražských ulic a pod drátama. Vyřešit jak kontejner uzavřít, aby nesmrděl a neulítávalo to z něj, ale zároveň aby se do toho daly bez zdržování klopit popelnice. Včetně toho, jak lisovat odpadky v kontejneru, aby tyto zas po vytažení lisu z kontejneru nelezly ven. Nebo se nebudou lisovat, ale pak těch kontejnerů a jízd bude víc než dnes. Kontejner se odloží někde vedle kolejí, čímž se zablokuje šířka jednoho jízdního pruhu. Na spoustě ulic ani ten jeden jízdní pruh vedle kolejí není. Nebo ho poveze dosti daleko někam, kde bude na ulici víc místa. Celé to přeložení bude naprosto bezhlučné. Tramvaj pak pojede s plným kontejnerem do spalovny, zatímco odlehčený kukavůz nečinně počká na místě, až mu nějaká další tramvaj nějaký přiveze zpátky. Sběr odpadu z popelnic proběhne na minutu přesně, aby tramvaj nebo kukavůz nemusely na sebe čekat. Nebo se někde po vnitřním městě vybudují dvory pro zásobu prázdných kontejnerů, což ovšem vyžaduje další jízdy pro návoz.

Uniká mi ten přínos. Přínosné by bylo, přestavět kukavozy na plyn, nebo požadovat elektrické.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod modroko v 20.5.2017 7:49

A pan technický ředitel doufám bude mít první službu na tomto novém voze :D Tam pak budou jezdit všici šoto řidiči co lze teď potkávat pravidelněji na 23 :D
modroko
Uživatel
 
Založen: 02.4.2011 11:26

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 20.5.2017 3:05

P_V: Ve vizionářské debatě se nehovořilo o projíždění každé ulice. Hned v tom prvním odkazu na páteři se píše o svozových místech, kdy by již byl připraven nášlapný kontejner odpadky. Vůz by jen přibrzdil a čapnul to. Asi by šlo prisypat i koše v zastávkách. Ale když už to někdo bude mít naložené, může s tím rovnou do Malešic, Chaber... Ale velke provozy by takový kontejner mohly mít. Třeba velká OC, která by ho jen přistrčila k trati na určené místo. Ale co tříděný odpad, bude mít každý svůj kontejner?
Nápad dobrý, ale má spoustu háčků. A ta trať do spalovny?? No, líbí se mi vize, ale moc tomu nedávám.
I když... pořádný rozvoj TT nejde, ale znáte to, čím větší divočina při dostatečné politické podpoře...:-P
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod P_V v 19.5.2017 22:55

4. jak s tou tramvají popeláři zajedou do každé ulice, kde nějaké popelnice stojí (budeme mít všude koleje? :) )
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod von Špilberk v 19.5.2017 14:31


také zde: http://byznys.lidovky.cz/praha-sni-o-odpadkove-tramvaji-v-noci-by-svazela-smeti-do-spalovny-1cm-/doprava.aspx?c=A170518_142104_ln-doprava_pave
Technický ředitel dopravního podniku Jan Šurovský zdůraznil, že projekt odpadkové tramvaje vzešel z vizionářských diskuzí s Pražskými službami a zatím se nachází jen v rovině úvah.

Sakra, to asi byla pařba. :smt030 :lol:

Ale vážně: docela bych chtěl vědět, jak si to reálně představují.
1. do 1 v noci se zatahuje, od 4 se vyjíždí
2. neustále je tlak na častější noční provoz
3. když museli popeláři kvůli připomínkám hygieniků na hluk posunout ráno začátek své činnosti, tak už vidím to nadšení z tohohle.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod kruťák v 26.3.2017 19:57

A BTW jak to bude po přečíslování noček? Bude se s něčím hýbat, nebo se jen přečíslujou cvičky z 9x na 5x? A noční náhradky zůstanou 6x?
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 26.3.2017 17:32

61-68 dnes nejsou žádné záložní vlaky. Poslední záložní vlak bylo noční X v Myslíkově, a ani to už tam myslím nestojí. Náhradní denní jsou 3x, náhradní noční 6x. Když se dělala Vršovická, náhradní noční z Kubáně byly též 65 do ÚD, 67 na NH.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod JANEK L. v 26.3.2017 15:53

Měl bych ještě dotaz: linky 61 - 68 jsou Záložní vlaky vozoven, nebo pod 6x už patří Náhradní noční linky? Ted' co bude výluka v oblasti Balabenky, tak budou jezdit noční 62 a 64.
JANEK L.
Uživatel
 
Založen: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod P_V v 11.3.2017 14:36

5x není osiřelá, dle číslovacího šotoplánu je pro elektrobusy.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 11.3.2017 14:16

No tak si cvičky třeba klidně mohou využít osiřelou řadu 5x, to už je fakt jedno.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod JANEK L. v 11.3.2017 10:51

Karosák napsal:Nerozumím otázce. Doris má definovatelných 99 linek a zkrátka linkám 50-59 nebudou přidělena žádná pořadí-nebudou se zobrazovat v systému tak, jako například nyní nevyužívaná řada 40-49. Pořadí linky 91 přejdou na linku 41 atd. Jen nevím, kam se přesune lanová dráha s dvěma pořadími linky 99.


Mě právě zajímá přečíslování linek 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu.
JANEK L.
Uživatel
 
Založen: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Radek v 11.3.2017 6:09

Lanovka bude přečíslována zpět na 49, tak jak kdysi byla.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 11.3.2017 5:28

Lanovka se v Dorisu beztak neobjevuje a stejně to je jen interní označení, když teda spadá pod tramvaje, takže je úplně buřt, jako co se přečísluje. Klidně může třeba ke služebákům, jako linka 89, 9. vozovna stejně není (a hned tak nebude).
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron